Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co jsou hvězdy?

22. 10. 2002
12
0
4775
Autor
Danny

Aeen byl netrpělivý. Sledoval davy dvounohých bytostí, nevšímavě procházejících kolem jeho létajícího talíře. "Coxxi, končíme," povzdechl si. "Zkoušeli jsme rádiové vysílání. Jejich řečí. Nereagovali. Nyní je oslovujeme přímo - ani si nás nevšimli! Přitom jejich smyslový aparát..."
"... je zcela jistě uzpůsoben k tomu nás vidět a slyšet," odvětil Coxx "Zkusím to ještě jednou, přepínám translátor do angličtiny...."
"Haló, pane, přiletěli jsme k vám z vesmíru, z tamté hvězdy...." "Nic. Jako kdybychom neexistovali. Ach jo."

O'Brien spěchal do budovy Ministerstva pravdy. Poté co zatkli Winstona mu zvedli plat - výborně. Přemýšlel o přípravách na Týden nenávisti roku 1985, když tu náhle mu v zorném poli cosi bliklo.
Crimestop! Vzpomněl si na vlastní slova: "Co jsou hvězdy? Ohně pár kilometrů odsud. Mohli bychom jich dosáhnout, kdybychom chtěli. Anebo bychom je mohli vymazat." Ještě jednou se rozhlédl kolem sebe. Žádný létající talíř tu samozřejmě nebyl.
Albireo
25. 06. 2003
Dát tip
Pointa stojí za to! *

Print
04. 11. 2002
Dát tip
*!

Prokletí
28. 10. 2002
Dát tip
Oproti Orwellovi tu najdu i srandu, což mi těší ;o) Danny, gút ;o) m.

Jeanne
26. 10. 2002
Dát tip
***********

Shammann
23. 10. 2002
Dát tip
Borec:-)))

Bacil
23. 10. 2002
Dát tip
Orwell dotažený ad absurdum?

Regis
23. 10. 2002
Dát tip
Zajímavé, byť nepříliš originální. Něšto takového už jsem četl... nebylo to přímo na téma Orwella,a le cos silně podobného... nějaký Cyril Kornbluth to byl... nebo Pohl... sem pletou, ti chlapi...

Shammann
22. 10. 2002
Dát tip
Dannyy je to pěkný, ale kdyby to bylo delší, tak bych řval radostí nad kvalitní sci-fi povídkou s hlubší myšlenkou.. S úctou Shammann

Paranoicus
22. 10. 2002
Dát tip
Hmmm ... no, doteďka jsem si myslel, že O'Briena vaporisovali tak dlouho, dokud z něj nebyla neosoba. Ale tohle mne fakt nenapadlo.

Seregil
22. 10. 2002
Dát tip
Mě se to líbí a klubík si to rozhodně zaslouží. Takhle krátký je to mnohem údernější, než kdyby to bylo delší. Hezky Danny. Jen houšť a větší kapkovné... :-))

Shammann
22. 10. 2002
Dát tip
Seregil, jo?

Shammann
22. 10. 2002
Dát tip
Mě to tak nepříjde

Seregil
22. 10. 2002
Dát tip
Každý má své, tvůj názor ti neberu, leč mám svůj...

Toxman
22. 10. 2002
Dát tip
:-))*

fungus2
22. 10. 2002
Dát tip
tleskám.Je to celkem dokonalé!!

Barbar
22. 10. 2002
Dát tip
Obligátně: Líbí! T*

MM
22. 10. 2002
Dát tip
nápad dobrý, provedení slabší. stále ovšem celkově nadprůměr. *!*

Borec
22. 10. 2002
Dát tip
Tak tohle je:

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru