Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svetlá na Draždiaku

31. 10. 2002
13
0
2885
Autor
Bix

Draždiak je miestne umelé jazero.

videl si vodu

ako odrážala svetlá ?

podľa výšky poschodia

farby závesu

 

kolotoč:

 

                           žltá

               *                            *

      oranžová                  oranžová

              *                              *

                          žltá

 

lampu zažneš

a zhasneš na pol slova


Bix
18. 05. 2005
Dát tip
no - nič a čin je len potencionálny čin, čiže zmija nebudem, kým... :o)

...kym co??,... ....to je ako ked som isiel trolejbusom na luhy...nasleduje zastavka...a nic ticho... ...ja som normalne nevedel kde mam potom vystupit...

Bix
18. 05. 2005
Dát tip
Ašš: To je presne ono...:o) No, ak nebude čin, nebude nič. Nebudem zmija :o) A už nič nepoviem :o)

...aha myslim ze ti uz rozumiem... ...som sa najedol...a svet ma zase farby...

...videl...poznam...paci...

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
Som rada, toto je moja obrovská srdcovka spojená so silným zážitkom, ktorý ale tu veľmi nezarezonoval...ale je to jedno...

...no ono je tu taka zaplava diel ze mohla uniknut... ...a aby som si aj trochu rypol....je tu asi prilis vela slov ktorym rozumeju...

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
Ašš: dobrá poznámka :o) A pritom pre mňa je tu asi stokrát viac tajomstva ako inde...všetko vypovedané v tichu.

...ved prave to niekedy je lepsie citit ako rozumiet... ....ale to uz asi stranse trepem...

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
Netrepeš, rozumiem :o))

...tak to som rad... ...uz by som sa citil dost hlupo...viac nez teraz...

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
To už by muselo byť ťažké :o))))) (som zlá, viem, ale nešlo to)

...vies co ucim sa na socialnu psychologiu...a som uplne vymazany... ...inak by som ti tak nenadhadzoval....to sa ty neboj....

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
to musím využiť, kým je čas, DZ :o)

....co je to DZ???... ...jaj vlastne...ty mrcha...az teraz mi to doplo...LM... ...no typicka zenska...len vyuzivat muzske slabosti...

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
áno, presne, vždy hajzel :o)

...preco hajzel??,.. ...to je take neosobne... ....ja oslovujem ty mrcha len slecny...ktore viem/ dufam ze sa nenafucia... ...a o mrche je nahodou aj jedna velmi pekna pesnicka...

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
hajzel je pre mňa zase dosť neutrálne :o) tak sa nefuč - mohla som ešte napísať hajzeľ :o) Zaspievaj pesničku! (ja som sa neurazila)

...ja neviem spievat... ....ta je od lepayaca... ...niekedy si pekna mrcha no snad kazdy ta ma na tom svete rad.... ...alebo tak nejak... ...nahodou celkom romanticke... ...hej ...hajzeľ...znie fakt hrozne...

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
ó

ááááááá

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
íííííííí

úúúúúúúúúúúúúúú... ...aby sa nam hlasky neminuli...

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
ôôôôôô

ľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľ

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvretenica

...cccccccccccccccccccco mas s ty sssssssssss tymmmmmmi zzzzzzzzzmijami????...

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
jajajasozmijajajamimimi? ničinič

...nejak si sa zakoktala... ....takzzzze nnnnnneviem...nnnnnnie sssssom sssssssssi issssssssty....ci nnnnnnneklammmmmmmes...

Bix
17. 05. 2005
Dát tip
no nič a čin (čin) je celkom dobrá odpoveď, nie?

....akosi ti nerozumiem... ...nic a cin...to ja som z tej zmije asi jelen...

Sýkorka
23. 12. 2002
Dát tip
:o) Vieš čo si o tejto myslím , je super, ten nápad s kolotočom vyšiel úžasne. A dobre, že si to dala sem :o), tak ako to tu je...

pampelin
08. 11. 2002
Dát tip
Bix, žeru tě čím dál víc...:)) Mňam! tip

Junkie_23
07. 11. 2002
Dát tip
fu medzi ktorých už chvalabohu nepatrím, ale teda je ich tam dost... všeobecne aj konkrétne...

Bix
06. 11. 2002
Dát tip
Junkie: Ani nie tak Peržalka ( tá je prostriedok ), ale jej veľmi konkrétni obyvatelia :o)

Junkie_23
05. 11. 2002
Dát tip
petrželka a draždiak večná inšpirace... co??? ale kolotoč svetiel na pol slova je skvely...

moc krasna, bixi! tip

Hvězdička
01. 11. 2002
Dát tip
:o)

Ticha_duse
01. 11. 2002
Dát tip
:o)

Armand
31. 10. 2002
Dát tip
* :)

Nuitík
30. 10. 2002
Dát tip
*

Bacil
29. 10. 2002
Dát tip
Aj ja...

Naso
29. 10. 2002
Dát tip
zažnúť a zhasnúť (na pol slova) - parádička Bixi! :-) t.

turandot
29. 10. 2002
Dát tip
hmmm :-) (zasněně)

Lyryk
28. 10. 2002
Dát tip
takové mám rád

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru