Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štěněcí

04. 11. 2002
2
2
3012
Autor
j_i_r_i_k

Uteklo z domku malé štěně,

vyběhlo vstříc velké světa scéně.

Bude to trvat, než proběhne se zas,

za rohem do sítě chytil ho ras.


2 názory

j_i_r_i_k
07. 06. 2008
Dát tip
Tady chybí dovětek - chytil ho ras, podle známky zjistil, komu patří, štěně dovezl majitelům, kteří byli nešťastní, protože měli štěně opravdu rádi... A od té doby si na ně dávali pozor, aby se jim zase někam nezatoulalo.

Diana
07. 06. 2008
Dát tip
Tak koukám, jaký jsi milovník zvířat. Ještěže nejsem štěně (ani cikán) :-)))*

StvN
20. 10. 2004
Dát tip
No, tady kulhá rytmus a taky to není tak veselé, jako ostatek, takže se mi to nelíbí.

j_i_r_i_k
20. 10. 2004
Dát tip
Každá sbírka potřebuje slabší kus, aby vynikly ostatní, dokonalost je nudná :)...

j_i_r_i_k
07. 06. 2003
Dát tip
No jaktože se Ti vylila třikrát polívka do klávesnice, jednou to chápu, to se stane každýmu, dvakrát taky, se stane taky skoro každýmu, ale třikrát? To už je pokus o rekord :)))

j_i_r_i_k
06. 06. 2003
Dát tip
Opak černýho? No, asi špatnej, nééé? Ale nebuďme rasisti, já myslím, že humor může být kvalitní nezávisle na barvě, věku, pohlaví či vyznání...

Cirilla
06. 06. 2003
Dát tip
nejsem rasista, jen mám vyholenou hlava a gladiátory na nohách :))) Né, ty glády ne, ani rasista nejsem... Jeden rasistický černý vtip. Do křížovky: 10 mrtvích cikáni na čtyři? Málo...

j_i_r_i_k
06. 06. 2003
Dát tip
Jak řikam, kvalita humoru nezávisí na vnějších okolnostech, takže :)))... Ale ta gramatika vtipu je fakt zajímavá :)...

Cirilla
06. 06. 2003
Dát tip
oúúú sorry, jsem se překlepla :))) se stydim a rudnu... ale mám omluvu: Píšu jednou rukou, páč v tý druhý mám (jsem měla) lžíci a bojim se, abych tu poblifku nevylila do klávesnice... už se mi to stalo 3x :(

j_i_r_i_k
06. 06. 2003
Dát tip
A omluvu pro to, že se Ti to stalo třikrát, máš? :)))

Cirilla
06. 06. 2003
Dát tip
Kdy? Jak? Co? Sákryš, zas sem mimo mísu! :-!

Cirilla
05. 06. 2003
Dát tip
:´´´´(

j_i_r_i_k
05. 06. 2003
Dát tip
Nebréééč, je to tak lepší, kdyby ho nechytil, tak by ho přejelo za minutu auto, však vidíš, jakej jsem ke zvířátkům sadista :)...

Cirilla
05. 06. 2003
Dát tip
nojó, nó, ale co s nim teďka budééé :´[ určitě na něm budou zkoušet vivisekci, strangulaci a traspersonální hypnózu!

j_i_r_i_k
05. 06. 2003
Dát tip
Teda ještě že nevim, co to je, bo bych o tom určitě napsal a to už by snad nebyl ani černý humor :)...

Cirilla
05. 06. 2003
Dát tip
a jakej je opak černýho humoru? Bílej? A jak vypadá? Ty brďo, jí zas melu...

Naja
03. 05. 2003
Dát tip
Ja myslim spis, ze uz ani nezasteka... a bude se skvarit....:=))))

j_i_r_i_k
03. 05. 2003
Dát tip
Ale no tááák, tak tady se musím štěňátka zastat, protože se dostalo do útulku, kde na něj byli moc hodní a ráno si ho vyzvedla jeho lidská rodina... (Jo a pak přiletěl Santa Claus s Elvisem a tak to rozbalili, žes to ještě neviděla :))) )

j_i_r_i_k
20. 02. 2003
Dát tip
No třeba to bylo mládě bernardýna či jiného milého megahafana a slovo malé je zde použito relativně k dospělému jedinci... Ale asi to byl fakt ras, kdo jiný by s sebou tahal síť?

Litochowitz
08. 11. 2002
Dát tip
....kdo ví, jestli to byl ras.....ale co by kdo vlastně na štěněti našel?....:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru