Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

- PLOPEZOVI -

04. 11. 2002
12
1
3165

Cituji: Udělalo by mi vážně rozkoš přečíst si od tebe něco ve stylu "lak na nehty, ach jo ten kluk si mě nevšímá, miluju koně, šly sme s kámoškou balit kluky." Plopez

 

Otec zešílel. Je ani ne osm hodin ráno a na stole v jídelně leží lístek se vzkazem: "Dneska jsem v klubu - peníze ti žádný nedám, ale kdyby náhodou něco tak jsou v trezoru. Do osmi buď doma a chovej slušně. Táta."

Samozřejmě, že první kroky vedly k sejfu, kde ležely dvě obálky po desítce. Chvilku jsem tam tak postávala a promýšlela adekvátní odpovědi na otcovy vtíravé dotazy, kam se poděla ta druhá obálka… Netrvalo to dlouho a vhodný důvody se našly. Vymluvím se na matčinu kosmetiku. Prostě dorazil balíček na dobírku a je to.

"Co máš dneska v plánu?" Zeptala jsem se do telefonu své přítelkyně Evy.

"Nic moc. Mám přijet?"

"Srazíme se spíš u Hypernovy - mám nějaký love."

"Dobře - tak za hodinu," potvrdila schůzku Eva.

Hodila jsem na sebe svůj nejnovější džínový komplet samozřejmě odřený téměř do běla s elegantním koženým páskem s třásněmi posazeným velice nízko pod pasem a s obálkou a s klíčky od auta vyrazila k našemu největšímu okresnímu nákupnímu centru. Miluji to tam - dalo by se tomu říct, že je to něco jako druhý domov. Kdykoliv cokoliv nebo kohokoliv potřebuji - najdu ho v Hypernově. Fakticky. Od tmavě červené štětky na záchod až po nabušenýho svalovce (se smetákem nebo pendrekem.)

Usadila jsem v oblíbené kavárně Segafredo a objednala si malé preso bez kofeinu a lehkou kolu. Evička dorazila asi za deset minut.

"Tak kolik jsi dostala od hodnýho tatínka?" Zeptala se, když usedala.

"Desítku. Vidím to na kadeřníka, manikůru a nějakej slušivej modýlek - co říkáš?"

"Já chci hlavně do kina - prej zfilmovali Hlavu 22," řekla Eva.

"Co to proboha je?" Zděsila jsem se nad jejím laciným vkusem.

"To nevim - ale máme to v povinný četbě, takže osobně dávám přednost kinu," pravila vážně.

"Dobře - tak na to zajdem a koupíme si bloček na poznámky."

"Na to stejně neuvidíš," řekla Eva než stačil přicupitat číšník s mlíkem na bradě.

"Jseš nějaká divná," reagovala jsem na její podezřelou mlčenlivost, když jsme projížděly regály v supermarketu.

"Nejsem," bránila se.

A tak jsme si vybraly poznámkový bloček a zamířily do postranních butiků. Probraly jsme celé dva stojany a ona mlčela. Prostě jako když utne. Mluvila jsem jen já a ona kývala na mé megamoderní kreace terranovy.

"Nestalo se ti něco?" Zeptala jsem, protože už jsem z toho monologu šílela.

"Ježiši, co by se stalo?" Obořila se a dál si existovala ve vlastním světě.

S šesti firemními igelitkami plných nejnovější trendů jsme přešly pasáž naproti do našeho oblíbeného kadeřnictví. Když jsme po hodině utrpení zatuhlých krčních svalů nad vaničkami našich kadeřnic přesedly pod megavysoušeče vlasů, promluvila.

"Hele, můžu se tě na něco zeptat?"

"Jo, klidně, ale nahlas - strašně to chrčí!" Zakřičela jsem na ní.

"Je to trapný, víš, taková osobní věc," mluvila a mohutně otevírala pusu snad jako abych mohla i odezírat.

"Ježiši - si řikáme všechno, ne? Sem ti toho taky už řekla habaděj," podporovala jsem ji ve vyprávění.

"Už jsi byla někdy na gyndě?" Optala se opravdu smrtelně vážně a nahlas tak, že se otočila i prošedivělá babka, co seděla vedle mě a dělala, že si pročítá čtrnáct dní starý nedělní blesk.

"Jasně," odpověděla jsem s údivem v očích.

"A jakýho máš doktora?"

"Fešnýho," já na ni, a ostatně to byla pravda. Je mu tak pětatřicet a vypadá výborně. Navíc má fakt úchylný jméno podle toho hnusnýho chlupatýho pavouka - Pokoutník.

"Proč?," zeptala jsem se.

"Víš, strašně dlouho jsem se bála tam jít a když jsem tam přišla tak jsem zjistila, že ten člověk není až tak odpornej a že to ani nebolí…," povídala.

"A co?"

"No, včera jsem tam byla, víš, měla jsem druhou prohlídku nebo tak něco a když jsem tam vešla do čekárny, tak na nástěnce viselo už jenom jeho parte."

Rozesmálo mě to. V životě jsem neslyšela, že by někomu kdy umřel gynekolog. Zvláštní - u některých povolání člověk nepočítá s tím, že jsou to lidi a že jsou smrtelný.

"Seš hnusná," pronesla ukřivděně na můj účet. Ovšem to mi nemohlo zabránit v záchvatu smíchu. Dokonce jsem vzbudila pozornost a dámy, co právě trpěly před zrcadly se na mě moralisticky dívaly a ta babizna si odsedla.

"Není to divný?" Optala se mě, když jsem trošku zchladla.

"Je to - ehmm, zvláštní," usmála jsem se.

"Asi mu zajdu na pohřeb," řekla vážně.

"Chceš jít chlapovi, co ti kvůli živobytí zíral mezi nohy na pohřeb? Co mu proboha napíšeš na věnec?? Vaše neporušená vagina?" Po téhle větě bylo trapně i mě, když jsem si uvědomila, že fakt diskutujeme hodně nahlas a budíme tím pozornost široké veřejnosti.

"Seš hnusná," ukončila dialog Evička a poposedla si na druhou stranu ob čtyři vysouseče.

 


1 názor

Vitex
27. 08. 2007
Dát tip
Faň sranda. Mohlo to být chvílama aj trochu delší. :-) * *

Prokletí
27. 02. 2003
Dát tip
Moje poklona ;o) m.

hmmm... děkuji!

uranium
29. 11. 2002
Dát tip
no promiň miláčku (bez pernamentky) ale kopíruješ spíš to dobrý, takž můžeš klidně pokračovat

uranium
28. 11. 2002
Dát tip
Asi Tě naštvu, ale už to pozoruju delší dobu, ale ono se někdy fakt ot Tvý dílo podobá Viewghovi. A fakt někdy hodně dost. :o) Ale mě se to líbí. TIP

pampelin
13. 11. 2002
Dát tip
:)

Barbar
09. 11. 2002
Dát tip
No jo, ale co když je to pravda? t*

však ano:)

gd
06. 11. 2002
Dát tip
akorát jsem nepochopil to s tou hlavou. to je nějaká knížka? ale hypernova je fakt boží, krysy jsou taky dobrý, ale je jich děsně málo, teďka jsou hlavně potkani. no.

zoo
06. 11. 2002
Dát tip
Úža. :-)*

můj se jmenoval ... Kraus a dostal infarkt:)

Plopez
06. 11. 2002
Dát tip
Sovičko napiš mi dívčí povídku, sím

Josefk
04. 11. 2002
Dát tip
svěží :-)))

hermit
04. 11. 2002
Dát tip
TIP dobrý, no jo, líbí se mi i dotažení závěru... dotažení nikoli přes závit...:-))

Danny
04. 11. 2002
Dát tip
:)))))) ****************

Albireo
04. 11. 2002
Dát tip
Konstantně dobrý. *

Albireo
04. 11. 2002
Dát tip
Konstantně dobrý. *

fungus2
04. 11. 2002
Dát tip
Je to perfenktně napsané.

Plopez
04. 11. 2002
Dát tip
jo, dík. co dodat? Snad jen že mi to udělalo rozkoš :)) Holky nekrofilní na svýho gynekologa - to je moje! Jak ti to oplatim?

Plopez
04. 11. 2002
Dát tip
a přečtu si to eště jednou, aby mohly jít vášně stranou a moh sem to taky ňák posoudit...

Plopez
04. 11. 2002
Dát tip
a *

Regis
04. 11. 2002
Dát tip
Neí to špatné jako žert, možná by to dalo i na něco vážnějšího, ale chtělo byt to posun k větší pokřivenosti. Takto je to skutečně jen povrchní legrácka, která má ale potenciál.

wasabi
04. 11. 2002
Dát tip
Plopezi, myslim že ti dala na frak. Ostatně jako spoustě jinejm. Uvidíme, jak dopadne ten karburátor a deratizér. Třeba okopíruje Továrnu na absolutno a Hubitele od Burroughse a leccos se vysvětlí...

Plopez
04. 11. 2002
Dát tip
Wasabi: Proč si myslíš, že je Konstantinidisová kluk?

Wopi
04. 11. 2002
Dát tip
Konstantinidisová JE kluk, chodil jsem s nim na fotbal, ale dodneška nepochopil pravidla, tak jsem s tim přestal...

Wopi
04. 11. 2002
Dát tip
ahoj tetka, jak se vede? kdy přivezeš nějaký vajíčka?

wasabi
04. 11. 2002
Dát tip
Ty taky potřebuješ vajíčka? Teďka mi psal Plopez, že se mu stáhly až do krku. Doufám, že Konstantidisová je má na svým místě. V brance.

pedro
04. 11. 2002
Dát tip
plopeze znam, je stoprocentni

pedro
04. 11. 2002
Dát tip
jestli se to da rict o hermafroditovi

wasabi
04. 11. 2002
Dát tip
Pedro Pedro, ti tví kamarádi. Mně spíš přišel jako čtyřprocentní. Což mu dává aspoň ňákej lesk...

Plopez
04. 11. 2002
Dát tip
wasabi je ve skutecnosti zenska polovina pedra

Plopez
04. 11. 2002
Dát tip
jako ta zvejka, dokud je to pedro, ja sladka...casem se z nevinneho cukratka vyklube palivy ekloš wasabi

wasabi
04. 11. 2002
Dát tip
Wasabi je sice pálivá záležitost, ale tolik si to brát nemusíš. Já mám s pedrem jenom dobrý zkušenosti. Ale jakmile jsem přišel o panenství, začal jsem žvejkat plopeze. (to jsou ruský orbitky)

Plopez
04. 11. 2002
Dát tip
jestlis pedro žvýkal zadnicovou svěračí, tak to patří spíš do lubriky tenkrát poprvé...

wasabi
04. 11. 2002
Dát tip
Já si na lubrikanty moc nepotrpím. Mně stačí Plopez extra safe. Ne, vážně. Už to řídne. (myslím komunikaci)

pedro
04. 11. 2002
Dát tip
Úchyl je taky člověk.Ale nesmí se mu dát moc prostoru. Tím bych to uzavřel (vážně)

Wopi
03. 11. 2002
Dát tip
hihi

Jemný
03. 11. 2002
Dát tip
Plopez má určitě radost .. Nanynkovské téma zpracované na jedničku .. ještě chybí svádění otce kamarádky .. :o)

Wopi
03. 11. 2002
Dát tip
a co takhle něco na téma "deratizace" & "mimosmyslové vnímání" & "sračka v karburátoru" & "spolužák z devítky, který mě zkusil šmírovat" (vše dohromady)??? to by mě docela bavilo!

Wopi
03. 11. 2002
Dát tip
nádherný téma, jak na to tak koukam...

to si můžeš napsat sám:-) hádej koho cituju?:-)

Wopi
03. 11. 2002
Dát tip
já to klidně zvládnu :) - a Ty?

dobře:-) termín??

Wopi
03. 11. 2002
Dát tip
jak chceš - já tři dny :)

deratizace - jenom pro upřesnění - to je krmení těch chlupatejch příšerek těma růžovejma granulema, že?!:-)

dobře:)

Wopi
03. 11. 2002
Dát tip
:)

Wopi
03. 11. 2002
Dát tip
těma chlupatejma příšerkama myslíš ty roztomilý hlodavečky, žejo :)

takový ty, co jsou ve slovníku pod heslem rat? :-)

Konstans
03. 11. 2002
Dát tip
jo

Konstans
03. 11. 2002
Dát tip
sakra

ještě jeden problém - karburátor...

cvok
03. 11. 2002
Dát tip
chyba tam lak, nevsimavy kluk, kone a balenie! :-)

cvok: hele, cvoku, to nesmíš brát až tak vážně... to nebyl domácí úkol ale charita - jsem zadarmo udělala radost:-¨)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru