Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Renátka

Výběr: hermit
06. 11. 2002
2
0
3191
Autor
Bacil

*31. 10. 2002 Důležité upozornění pro čtenáře: Tohle mi jen tak problesklo hlavou, rozhodně to není tak, že by mi dotyčná slečně ze Střední zdravotnické školy Lipová nějak zatemnila mysl! Jsem si vědom toho, že jsem učitel, a k tomu ještě ženatý s dvěma dětmi :-))

Půvabná Renátka

na zubech má rovnátka

rovnátka na zuby

příliš se tím nechlubí

 

Říci že jí sluší

pohladit ji po duši

troufnout si nemohu

obtížnou mám úlohu

 

Namísto v oblacích

byla by spíš v rozpacích

Jsem její učitel!

(To je vážně na pytel!)


Bacil
08. 11. 2002
Dát tip
Ne, nešlo tady o "MOC nutkání" - vlastně mě to spíš tak polo-náhodou napadlo, když jsem opravoval její písemku, začalo to rýmem "Renátka - rovnátka" a od toho se odvinulo to ostatní. Ostatně nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem jí i celé třídě prezentoval tuhle báseň... snad i tou veřejnou prezentací jsem dal najevo, že mi jde opravdu jen o to, potěšit ji :-)

bodlacek
06. 11. 2002
Dát tip
no Bacile, ta se ti vážně povedla... a myslím, že se to dá říci i jinak, než že jí to sluší ;-) Ale to ty jistě víš ...

Astalavista
06. 11. 2002
Dát tip
No, já mám taky oblíbenou Renátku ze středná školy, ale bez rovnátek... tjo, mi ten výběr docela vyrazil dech, to mi hlava nebere, ale jako žert je to dobrý:o)

Albireo
05. 11. 2002
Dát tip
Lesk a bída kantořiny.

Polárka
05. 11. 2002
Dát tip
Pane profesore Bacile, nedělat z komára velbloudí rovnátka...:-)) To přece chápe i zmíněná Renátka....-)))

hermit
05. 11. 2002
Dát tip
dobrý, bacile, čoveče, tahle tvá poloha mi fakt sedí... jedna z tvých...:-) t v

Nuitík
05. 11. 2002
Dát tip
chi chi*

Dabi
04. 11. 2002
Dát tip
Ale prosím Tě. Proč bys jí nemohl říct, že jí to sluší a třeba k tomu ještě přidat přání hezkého dne? :-)

Bacil
04. 11. 2002
Dát tip
Protože tyhle sedmnáctky jsou hrozně chytlavé... i kdybych to řekl sebenevinněji, ona by už za tím viděla... a co ona, ale hlavně její spolužačky! (Ještě bych mohl zkusit odchytit ji soukromě, aby si spolužačky nevšimly... ale to by asi bylo ještě horší ;-)) )

Dabi
04. 11. 2002
Dát tip
...máš pravdu. A stejně...má rovnátka;o)))

Bacil
04. 11. 2002
Dát tip
Ale... sluší jí ;o))))

Dabi
04. 11. 2002
Dát tip
Hernajs, to je přece jasný:o)))

Bacil
04. 11. 2002
Dát tip
Aby nebylo :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru