Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vytrženo z deňýčku VI.

25. 11. 2002
27
4
4221
Autor
Yfča

Ráno jsem musela naštívit jednoho ze svých zákazníků. Rozhodla jsem se, že nepojedu autem ale tramvají, což se ukázalo jako vynikající nápad, neboť jsem byla svědkem neopakovatelného dialogu asi tříletého kloučka a jeho mírně nervózního otce. Stáli ve druhém voze na zadní plošině a dívali se ven. V jednu chvíli se na kolejích za tramvají objevil servisní náklaďák Dopravník podniků. "Jé, tati," ozval se synátor nadšeně, "za námi jedou hasiči!" "To nejsou hasiči. Tohle auto opravuje koleje," pravil tatínek. "Ne, ne, to jsou hasiči, protože maj červený auto," trval na svém chlapeček. "To nejsou hasiči," nesouhlasil s důrazem na prostředním slově otec, "to je auto Dopravních podniků." Synek se nedal. "Ne, jsou to hasiči, protože mají maják," vybafl vítězoslavně. Otec zbrunátněl a na celý vagón zařval na nezbedného potomka, aby byl zticha. "Jestli na mě budeš křičet", řekl klidně hošík, "tak já řeknu mamince, že jsi ráno čůral do umyvadla!" Celý vagon zařval smíchy. Tramvaj vzápětí zastavila a rozzuřený tatínek, rudý jako rak, rval synka ven. "Tati, ale tady nebydlíme! Proč vystupujeme?", zaslechla jsem vzorné děťátko těsně před tím, než tramvaj zavřela dveře a dala se do pohybu.

4 názory

Yfča
07. 07. 2011
Dát tip
S dětmi nemá cenu polemizovat... :o)

:o))))))))))))) pecka

Anetté
30. 01. 2008
Dát tip
Kvůli tomuhle se vyplatí jezdit hromadnou dopravou:)*

Čočkin
08. 04. 2007
Dát tip
rozesmálo :)

Roald
12. 08. 2004
Dát tip
Mňa osobne na tom príbehu najviac fascinuje to, že som ho už počul. Počul som ho po slovensky od človeka, ktorému to rozprával iný človek v prvej osobe jednotného čísla, ako sa mu to raz prihodilo na ceste domov v autobuse mestskej hromadnej dopravy v Nitre. Inak tie veršíky za tým, tie nemali chybu.

Yfča
12. 08. 2004
Dát tip
Roalde, je to vytrženo z mého téměř intimního internetového deňýčku, který visí na internetu od roku 1999 - stalo se cestou tramvají mezi Masarykovým nádražím a Florencem. ;o)

Roald
12. 08. 2004
Dát tip
Dúfam, že si ma zle nepochopila. Práve to som mal na mysli. Ľudia si radi prisvojujú udalosti, ktoré sa stali iným, ak sa im zdajú zaujímavé, vtipné, či erotické a pod. Tým som chcel povedať, že teraz už viem odkiaľ to ten známy toho známeho má. Prepáč mi, ak som sa nevyjadril dosť jasne.

Yfča
12. 08. 2004
Dát tip
Roalde, neomlouvej se. Vždyť se nic neděje. Já jsem na kopírování svých napsanin zvyklá (viz například Z deníčku zanedbávané manželky)... :o))

sk8ergirl
13. 06. 2004
Dát tip
:-)...to je absolutně super...co člověk v tramvaji neslyší....t

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
:o) *

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
:))))))))))))))) A pak někdo nechce mít děti, to by byla přece strašná škoda se o takový trapas ochudit...

ssaamm
21. 05. 2003
Dát tip
perfektní...chudák tatínek

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
tak takove bych snad ani nechtel

Kytička
17. 01. 2003
Dát tip
Fakt vzorné děťátko :-))) *

Čolek
06. 12. 2002
Dát tip
:-)))))))))

Eremita
02. 12. 2002
Dát tip
Kouzelny...

ofčátko
02. 12. 2002
Dát tip
:o))))))))

ikarka
01. 12. 2002
Dát tip
:-)))*

Wiki
26. 11. 2002
Dát tip
jo , děti, ty dokážou spestřit životaběh :-)))))))*

Pavel25
25. 11. 2002
Dát tip
:-))))

Pavel25
25. 11. 2002
Dát tip
Monty ty si boží!!!!!!!!!

Ychtil
25. 11. 2002
Dát tip
Monty+Yfča+Wopi :-))

Původně jsem chtěl dát tip jen za tvoje dílo.... ale tady se to musí otipovat za vás za všechny ... ***************************************************** :-)))

horák
25. 11. 2002
Dát tip
Sleduji ti deníčky s téměř profesionálním zájmem. Zvolili jsme skutečně každý trochu jinou formu. Mně se tam hromadí moc hlušiny ... ale tys to skvěle obešla tím, žes to skutečně z deníčku vythla. Touto cestou jít úplně nechci. Doufám jen, že mé každodenní zápisky se ještě vyvinou. *

Emily
25. 11. 2002
Dát tip
Vzpomínám si, to už je dávno, kdy mi kamarád vyprávěl příběh se svou malou dcerou, se kterou šli nakupovat do smaoobsluhy, a když se zastavili u beden s pivama, tak malá Kačka začala řvát na celou tu sámošku: "Tatínku, prosím Tě, nekupuj si to pivo, budeš zase vožralej." Podobně rychle jako muž se synkem opouštěl tramvaj, můj kamarád s dcerkou opouštěl sámošku.

Flegmatik
24. 11. 2002
Dát tip
Ty básničky sou boží. Některý.

Flegmatik
24. 11. 2002
Dát tip
První dvě věty bych asi škrtnul a třetí předělal. Jinak se to dobře čte. Jako obvykle.

Helen
21. 11. 2002
Dát tip
Pobavilo mě to stejně jako ty veršovánky pod tím :-)))

Helen
21. 11. 2002
Dát tip
Po ránu jsem rychle zvadla: muž močil do umyvadla! Tohle je ten jeho dárek: z umyvadla pisoárek!

čtenář
18. 11. 2002
Dát tip
:-)))))))) Nemůžu dát tip za ty veršíky v kritikách? :-)))))

Jede kočí, má sto očí hádej kampak asi močí? *

Yfča
15. 11. 2002
Dát tip
Horší že se vymočí a má mokrý obočí...

Wopi
15. 11. 2002
Dát tip
umývadlo je ještě dobrý... jsou horší místa (postel...)

Žena na něj sočí že nevhodně močí: když do křoví skočí hned se vítr stočí... tam kde roste klokočí a jí přímo do očí...

Yfča
15. 11. 2002
Dát tip
Jó, to jednou u Soči močil Sočan na kočí...

Wopi
15. 11. 2002
Dát tip
kdo nemočí s námi močí proti nám (já jsem spíš na ty volný verše)

Vít má tuze vilné oči po děvčatech s nimi točí Jednou s nimi točil v šeru špatně dopad´, na mou věru! Teď má oči plné moči...

Yfča
15. 11. 2002
Dát tip
... z Nuseláku asi skočí. Vyléčí vřed na duši, při letu se usuší...

...vítr si ho otočí nikdy však už nesmočí kladélko Adélko!

Yfča
15. 11. 2002
Dát tip
Pepa zemře. Nesmočí-li, Adélka si šmikne žíly!

Pepa měl úd plný síly a tak spolu svorně žili: uspokojil Adélku na šířku i na délku...

Yfča
15. 11. 2002
Dát tip
... zvlášť když byla v prádélku...

Wopi
15. 11. 2002
Dát tip
milá Adélko sundej prádélko dělej co ti hormon radí tak to mají chlapi rádi

Neuvěřitelné, kam až se mohou dostat navenek spořádaní lidé střední vrstvy a pak se jim stane, že nemohou ustat a tak nějak vůbec (INTERMEZZO)

Wopi
15. 11. 2002
Dát tip
kdo je u tebe spořádanej?? já jsem neuspořádanej jako neuspořádaná množina

Milenci! Jste si však jisti že ve vás nesídlí hlísti? Hleďte na tu potvoru: Roup! A v řitním otvoru! Kdo chce v loži rujný býti ten by se měl dobře mýti Nikdo nechce narazit na věc jménem parazit!

Wopi
15. 11. 2002
Dát tip
roup sem roup tam nám už je to tasemnice roup sem roup tam nám už je to hlíst

Wopi
15. 11. 2002
Dát tip
jdu si uvařit kafe, už mi z toho cvaklo v bedně

"Mami, proč je tasemnice uvržena do temnice?!" "Jen se dítě zeptej táty na ty její kasematy!" "Tatínku - jaké má žití? Slunce na ni nezasvítí..." "Milé dítě - je to hlíst. Slunce nezná, chce jen jíst. Jak má míti vyšší cíle? V řiti tráví volné chvíle..."

Yfča
15. 11. 2002
Dát tip
Přísloví nám praví: čistota půl zdraví. Uvažuji proto směle, že je špína zdraví celé!

Proto mají veverky v kožešince breberky!

Wopi
15. 11. 2002
Dát tip
kdo má v těle červy ten má plno vervy oni mu tu vervu vervou až mu servou nervy

Bobísek
14. 11. 2002
Dát tip
:-)

Yfča
14. 11. 2002
Dát tip
Fuj...

Wopi
14. 11. 2002
Dát tip
:)))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru