Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To neuhodnete!!

13. 11. 2002
3
0
2655
Autor
Semeno

Takže, vážené dámy a pánové, toto není moje dílo! Pouze se snažím uveřejnit dílo, zatím, neznámého autora(ku), co se zde možná objeví, v což pevně něřím, takže Rézi..je to tu pro tebe....

......nebyl na něj hezkej pohled. Moc z něj nezbylo. Střelil se do pusy. Brokovnicí. Bejval krásnej. Pořád. I když fetoval. Snad to dělaly ty blond vlasy, snad ty dětsky modrý voči. V každym případě vypadal nevině a kurevsky smutně, jak sám řikal. Proč to ale udělal? Všichni ho milovali, za to, že byl svůj, za to, jak zpíval, za všechno co dělal i za to, že vypadal tak nevině. Jejich hudbu poslouchal celej svět. Celej zkurvenej svět. Asi to bylo fakt kvůli fetu. Co to s lidma dělá...  . Ale gde je teď? Skončil v jezeru ohně, kam choděj lidský duše, když umřou. Nebo je v nebi, o kterym nigdy nezpíval. Asi všude okolo. Všude zní ta nádherná hudba a úplně všude jsou ty oči. Oči, který se už nigde nenajdou.....
Semeno
03. 09. 2003
Dát tip
Vpravdě !!!

ch_34
01. 09. 2003
Dát tip
a jó - Kurt jó - po tom, co jsem v jeden den slyšel snad všechno jsem si řek, že mu ve snu někdo zašeptal jednu melodii a on ji hrál a hrál a hrál - jen trochu měnil... a po deseti přehráních tu byla další píseň... a ono to funhuje, protože ta melodie nám bude asi všem společná.. (tak, snad mě neukamenujete, já je mám vpravdě rád..)

Naja
19. 11. 2002
Dát tip
Semeno, je plodna....a to nejspis i bez tveho zasahu...

Semeno
19. 11. 2002
Dát tip
No jo, bez zásahu, a s tou plodností, ... , no nevim, eště sem se neptalo, jak na tom je... :o)))))))))

Shammann
15. 11. 2002
Dát tip
Tohle mi přijde lepší, než to nový, co napsala Rézi...

Semeno
15. 11. 2002
Dát tip
Prečo? Pro dýlku? Mě se naopak to druhý líbilo, no možná svym způsobem stejně. Máš možná pravdu, že je to víc zmateně zamotaný, ale já mám pro tendle styl holt slabost,.... :o))

Shammann
15. 11. 2002
Dát tip
Já ne, každý jsme různorodý, možná zamotanost byla fajn, rozhodně se mi nelíbily jazykový prostředky...

Semeno
15. 11. 2002
Dát tip
Tak já se na ně kouknu...

Semeno
14. 11. 2002
Dát tip
Ale tuřčo, víš , že já ...... bych to nikdy nemyslelo zle :o)))

Inian
14. 11. 2002
Dát tip
Muj názor , Semi , ti někdy řeknu mezi čtyrma očima .Turandot-ty Klaube , neřikej světové muzika , to je totiž trošku vo něčem jinym a já to shledávám jako celkem pozitivní věc.( po její pomačkané tváři přešlapoval stín únavy a vykouzlila nenuceně lehký úšklebek).Tak trochu Unhappy girl dalo by se říct. Semííííííííííí:Sem moc ráda , Martina records slaví první úspěchy mezi nezaujatými posluchači!:-)

Semeno
14. 11. 2002
Dát tip
jasan, že slaví, jak by neslavily, když sou jedničkou na domácí i zahraniční scéně!

Šalvěj
14. 11. 2002
Dát tip
Jsem zvědavá na deníky.... I když nevím... Za tohle tip jako hrom ***

Semeno
13. 11. 2002
Dát tip
rape me, brouku... Šťouchnu!!!

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
radši Nevermind.... Taky něřím Semíí to je docela nášleh, padám do kolen, to by se nemělo.

Semeno
13. 11. 2002
Dát tip
Tak to jí potěšim!! Teda vy, sorry...

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
Kurt je moje intimní záležitost..

turandot
13. 11. 2002
Dát tip
Oh yeah...Nevermind:-), klasika...já zasejc Unplugged...a In Utero...

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
Na MTV jsem viděl jednou něco z Unplugged a bylo to dokonalý!

Semeno
13. 11. 2002
Dát tip
intimní? Jenže těhlech Kurtovskejch intimčáků je tolik, že si na to můžete klidně rozsvítit, páč už to (mám ten pocit, a vsadim se, že mi ho budou vyvracet), nemá cenu. Je to takový světový intimčo!

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
Dobrá dobrá dobrá je to skvělá muzika:-)

Semeno
13. 11. 2002
Dát tip
Už couváš, co?

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
Jo?

Semeno
13. 11. 2002
Dát tip
Tak nic.

turandot
13. 11. 2002
Dát tip
Do sebe:-).....uhmm:-) (zasněně) jo bylo to dokonalý....to ještě musíme probrat:-), nirvánofče...hehe...někam zalezem před Semenem:-) chachá...světová muzika(znechuceně)...já vim a štve mě to...

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
turandot:-))

Semeno
13. 11. 2002
Dát tip
turandot:-)) Ó, jaké to nadšení!! (nebezpečný výraz v mé tváři se skvěl)

Bloudil
13. 11. 2002
Dát tip
!

Semeno
13. 11. 2002
Dát tip
hehe, bloudil sem zabloudil!!!

turandot
13. 11. 2002
Dát tip
....hmm...tak pardon(smutně, v její tváři lze vyčíst, jak moc lituje)

Zilla
13. 11. 2002
Dát tip
No joo, starej dobrej Kurt...:o)) Dobře napsaný...

turandot
13. 11. 2002
Dát tip
Bože. Kurt..? Sakra, houby kvůli fetu...bylo to dráždivý, zatraceně nebušený, rozeřvaný, divoký, ten chraplavej zastřenej hlas, a za chvilku ostrej vřískot....a o nebi zpíval, sice ne přímo ale zpíval....couse today i've found god...jesus doesen't want me for a sunbeam.... Řekni jí...řekni jí...nic jí neřikej a šťouchni jí za mě do břicha. Sakra to je síla. Všichni ho milovali, ...a on je?...rape me, my friend-I'm not the only one...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru