Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věcné ke klubu

19. 11. 2002
0
0
5119
Autor
Seregil

Tady pro všechny členy o dílech. Můžeme diskutírovat o kategoriích v klubu, něco pro Ami a ostatní adminy:-/ jakási všeobecná kritéria pro vkládání děl do klubu a další, co vás lidičkové napadne...

Všechny návrhy a připomínky - zde

 

Co vy na to?


jená se o dílko Nejsem hoden chápu správně ? Tak osobně bych nezařadil - nepřijde mi to nějak "jedinečné" ...je to smutné...jsou v tom pocity i prožitek, dal bych tomu 3/5+T. Ale chybí mi tam něco víc, možná nějaké hebčí obraty, něco co dělá báseň ještě silnější a opravdu dojemnou.

Amanda
19. 07. 2004
Dát tip
Hmmm ac s nevoli jsem spoluautorem pravidel tak nezbyva nez dodrzovat... mazu

Seregil
15. 07. 2004
Dát tip
Takže avi..

Amanda
14. 07. 2004
Dát tip
Seregil: Diky za nazor :-)) Me ta basnicka fakt hodne oslovila snad tim jak je obycejne podana a pritom ma atmosferu...nesnazi se o nejakou formu je to jen ten samotny pribeh... asi tak... ...ale pokud se prida Navzdy nebo nekdo jiny beru a smaznu :-))

Seregil
09. 07. 2004
Dát tip
To Amanda.. Tak osobně s posledním vloženým dílkem do klubu nesouhlasím... zase to je otázka vkusu.. mě se moc nelíbí.... chybí mi tam syrová romantika... je tam několik náznaků... ale jako celek mi to nesedlo..

Seregil
15. 06. 2004
Dát tip
Amando, Navždy... K tomu nemám, co bych dodal... myslím, že by diskutovat měli všichni členové, poslední slovo by však měli mít adminové... čili.. do toho...

dobrá...tedy zařazovat kdo chce co chce ale zbývající adminové se pak vyjádří v diskuzi pro to určené...berou se na vědomí i případné vyjádření čelnů klubu, myslím že tady ale k nějakým vyloženým hádkám docházet nebude...díky

Amanda
14. 06. 2004
Dát tip
S Navzdy_Tvym jsme se opet rozhodli zavest diskuzi o dilech, ktere jsou zarazovany do klubu proctu si zpetne tak 20 zarazenych del a zkusim sem hodit nejaky nazor :-))

Amanda: zpětně zařazená díla bych už nechal na pokoji...ale otevřít bychom to mohli když jsme tři a bude to demokratické na druhé straně - májí dva lidé právo ovlivnit vkus druhého ?(tzn. jednomu se něco líbí, dvoum ne, mají právo ho takto "omezit" ?

Amanda
14. 06. 2004
Dát tip
Ted jsem ti poslala zpravu... nevim jak chces ja si naopak myslim ze na zpetne zarazenych dilech se da ukazat kam klub smerovat... jak hodnotit romantiku ktera je prakticky ve vsem jen v ruznych podobach :-)) Pokud se 2 shodnou ze dilko smazat a neprida se na jeho obranu treba radovy clen myslim ze je ze ma pravo ho "omezit" jak rikas :-))

Seregil: chápu, že zamrzí. ale pak jsou dvě možnosti - buď vůbec neříkat zda se zařazením souhlasím nebo ne a každý si bude zařazovat co chce, anebo zařadíme to s čím souhlasíme oba (a Amanda pokud tu zrovna bude, což moc nejni :))

Seregil
25. 05. 2004
Dát tip
Myslím, že to souhlasení či nesouhlasení bych vynechal... Cítím se dost trapně.... A navíc může to nepříjemně působit i na autora, jehož dílko takto kritizujeme...

dobrá, co tedy navrhuješ ? budem každý vkládat co uznáme za vhodné, nebo se chceš nějako domlouvat třeba přes zprávičky ?

Seregil
25. 05. 2004
Dát tip
Byl bych pro malou (ale jen malou) anarchii... čili bez zpráviček.. Diskutovat můžeme zde... připadne mi to, jako snesitelné řešení.. Vlk se napráskne a koza nám zůstane celá...

není mi to sice ouplně po vůli, ale proč ne - diskuze můžeme vést tady...tedy alespoň Ti sdělím zda bych stejné dílko zařadil nebo ne - čili žádný souhlas/nesouhlas, jen názor na zařazení, je už pak Tvá věc zda dílko ponecháš nebo ne...může být ? samozřejmě lepší by bylo kdyby názor psalo více adminů, leč toho se asi jen tak nedočkáme :) Jediné co nechci aby klubík byl zahlcen spoustou dílek, které jsou sice hezké, ale narazíš na ně v průměru přeci jen častěji než na ty opravdové skvosty... tzn. když se mi něco líbí, ale vím že by to ostatním moc neřeklo dám avi lidem které by to oslovilo. V případě že se jedná o opravdovou perličku dávám do klubíku...moj názor jestli máš jinačí rád vyslechnu, ale teď jdu na zkoušku...:)

jináč máš samozřejmě pravdu - je to Tvůj vkus a já nemám právo ho posuzovatnebo Ti dovolovat/nedovolovat co do klubíku patří. Ale přeci jen bych byl rád kdyby zde padlo alespoň vyjádření nad zařazením ostatními adminy...

Seregil
25. 05. 2004
Dát tip
S tím souhlasím... jsem ve fachu, takže moc nestíhám... Držim palce na zkoušku, nechť vyjde... :))

Petr_Pan
25. 02. 2004
Dát tip
Navždy_Tvůj> V administraci si nepovoluj odkazy - jakožto majtel je máš jasné a jenom tím dochází k nehezky vypadajícímu zdvojení Tvého nicku v řádku těch, co zpravují odkazy ;-) Já jen že když už tady ten prostor k tomu je...:-)

Písmáci sobě! - pod tímto názvem jsem u sebe umístil určitý návrh, který by mohl zajímat všechny zde přítomné autory (a mně zase zajímají jejich názory). Takže sorry, pokud neradi dostáváte avíza (a protože chci, aby si můj návrh přečetlo co nejvíce lidí, posílám avíčka s pomocí shiftu, takže někdo to dostane i vícekrát - znova se omlouvám). Jo - poradí mi někdo konečně jak založit nové auditko?

studanka
29. 11. 2003
Dát tip
nebo prostě trpíme akutním nedostatkem romantiky ve svých srdcích...

taky máte pocit že tu poslední dobou není nic, co by stálo za zařazení ? :((

Seregil
22. 10. 2003
Dát tip
Taky mám ten pocit...

a né že bych si chtěl stěžovat, ale za poslední tři dny jsem tu našel snad jen jedno dílko co se mi vůbec líbilo :((( :))

Seregil
22. 10. 2003
Dát tip
Něco na tom bude... i já jen tak brousím, ale romantiky je v dílech poslední dobou pomálu... smutné...

Hakim
22. 10. 2003
Dát tip
Myslím, že se jen špatně hledá! Tolik dílek a tak málo času...

Seregil
22. 10. 2003
Dát tip
Možná že to bude i v tom Hakime

adminům: vložil jsem do klubíku své dvě Křídla Noci- v případě že s tím nesouhlasíte samozřejmě písnětě a já je vyhodím. Díky

geper
17. 06. 2003
Dát tip
aliilo...úsměv hezké dívky, přeci není znak hlouposti, opak je pravdou. Hloupostí hýří ten, který to tak vnímá!

hurvinek
23. 05. 2003
Dát tip
a ja se vratil i kdyz muj navrat asi ten hroimadny exodus nespravi............

litera
30. 04. 2003
Dát tip
Zkuste hledat romantiku u PC, pri forward a past a find, zkuste ji hledat ve vytahu, na eskalatoru, kde se lidi na sebe ani neusmeji, v hypermarketu, kde i to dekuji za Vas nakup Vam sdeli pocitac. Romantika je ryze lidska. A lidskosti ubyva.

doufejme.....

Seregil
31. 03. 2003
Dát tip
Já jenom, abych tu ještě vůbec byl a postřehl to....

taky se vám zdá že tu poslední dobou nebylo nic vhodné do klubíku ?

Seregil
31. 03. 2003
Dát tip
Poslední dobou se mi zdá, že romantika odumřela.... z většiny dílek to ani nedýchá...

Seregil: ano bohužel z většiny :( Ono taky hodně lidí odešlo...to bude částečně i tím :(

Seregil
31. 03. 2003
Dát tip
Taky si myslím.... ubývá lidí, přibývá jiných, kteří se k tomu snad propracují...

Seregil
17. 03. 2003
Dát tip
No budiž... Starostlivý měsíc je komplikovaná záležitost, jak vidím......

Dílko: Starostlivý měsíc Autor: Severkanova Dílko mi nepřijde zařadit. ALe to je jen můj subjektivní názor samozřejmě. Postrádám v tom asi něco víc něhy a romantiky, přijde mi to sice pěkné, ale spíš takové "vyprávěné" než abych to dal do klubíku

Amanda
05. 03. 2003
Dát tip
Uz jsem se vyjadrovala primo u dilka: Na klub mi prijde moc kombinovane... docela se ztracim... nevim mozna mu tak uplne nerozumim... Do klubu bych nezaradila...

hurvinek
05. 03. 2003
Dát tip
tahle debata jde momentalne diky tomu ze mi odstrihli v praci internet mimo me, ale ja se vratim......

Amanda
27. 02. 2003
Dát tip
Nemuzu jeste se musi vyjadrit aspon jeden z adminu :-))

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
Tak ještě holt počkáme..... posílám avi

jsem proti :) Přiznám se že slovensky psané básně mě tak nechytají (nevím proč) a u téhle platí to co napsala Ami

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
Jsi proti smáznutí nebo co? Teď jsem to nepochopil, mě ta báseň za srdce chytla, protože lepší jsem opravdu neobjevil (píši na obhajobu, aby se neřeklo, že se jen tak lehce vzdávám...)

Amanda
27. 02. 2003
Dát tip
No my taky netvrdime ze nechyta ale... to uz bych se opakovala :-))

Seregil: ne jsem PRO smazání.....věřím že jsi nic lepšího neobjevil,a le zažazování není o hledání co zařadit :)

Amanda
27. 02. 2003
Dát tip
Navzdy_Tvuj: Jo presne jsi vystihl muj pocit... z toho cteni

Krel
27. 02. 2003
Dát tip
Krásná loterární debata, jen tiše sedím a závidím Vám ji:-)) kéž by se někdy i můj klub dobral takových výšin umění:-))) BTW: nevím proč jsem dostal avi:-))) Amanda have our FULL support!!!!!

Krel: avi jsi dostal aby jsi záviděl :)))))

Krel
27. 02. 2003
Dát tip
Navždy_Tvůj: zásah:-(((( Mueheeee...

Amanda
26. 02. 2003
Dát tip
Zaľúbená Seregil: Nemas pocit ze takovychhle basni je tu tisice... nic ve zlem... ale prijde mi fakt dost jednoducha ale v tomhle pripade to moc nezuslechtuje...

Seregil
26. 02. 2003
Dát tip
Oki Ami... můžeš smáznout....

Amanda
24. 02. 2003
Dát tip
Zdarec romantici, urcite jste si uz vsimli ze jsme zavedli system vyjadrovani se k zarazeni dilek do klubu a nasledne mazani pokud se zarazeni nelibi dvema a vice adminum... Na nedavno probehlem sraziku jsme o tom debatovali a dohodli jsme se ze pokud se najde dilko, ktere nekomu v klubu nesedne budeme o nem debatovat prave v tomto auditku. Myslim ze autora prilis nezajima jestli my ho v klubu chceme nebo ne a pokud mu tim budeme zahlcovat dilko, mohli bychom se stat neoblibenym klubem :-)). Takze pokud najdete dilko ktere chcete dat do klubu normalne ho zaradte. A kdokoliv k tomu bude mit nejake vyhrady napiste sem tucne nazev toho dilka a proc se vam nelibi v klubu... dal uz plati vyse zminena "pravidla" Mejte se moc fajn a prijdte priste rozsirit nase rady na dalsim srazu :-))) Ami

Amanda
24. 02. 2003
Dát tip
Jo a jeste protoze se minula soutez se moc neujala (i ja nerada pisu romantiku na zakazku s terminem :-) ) a tak me napadlo do pristiho cteni udelat soutez o tri nejlepsi z kategorie VÝBER u romantiku... Co vy na to?

Seregil
24. 02. 2003
Dát tip
Fajn Ami, dobřes to napsala.... :-))

Amanda
24. 02. 2003
Dát tip
Dik :-)

Krel
24. 02. 2003
Dát tip
hm hm...jsou to věci mezi nebem a zemí:-)))) Fajn Ami, dobřes to napsala.... :-))

Seregil
24. 02. 2003
Dát tip
Avi pro klubovníky, na něž si vzpomenu....

Shammann
16. 12. 2002
Dát tip
Já snídám vyhřezlý myšlenky na obrázku a co zůstane za zuby trápí jiné. asi tak.:-)))

čte tu někdo Párala ?

Shammann
13. 12. 2002
Dát tip
Párátka?

Shamman: jo to bude vono, spletl sem se :)

Shammann
13. 12. 2002
Dát tip
Jo, tak ty sem nečet.

vy je nemáte na stole ?

Seregil
13. 12. 2002
Dát tip
Párala jsem četl, ale už je to dávno...

jo jo, díky že jsi to dokončil druhou půlku z kategori smutných. Připomínky nebudou třeba, já to taky rozhazoval dle svého svědomí a ono ty smutné do nějak moc kategorií přehazovat nešlo :)

Seregil
23. 11. 2002
Dát tip
Takže pro všechny adminy: Zrušil jsem kategorii Smutné a jiné a přesunul jsem (zbytek) díla do ostatních kategorií.. Jakékoli připomínky na mě.. Hezký den :-))

Seregil
22. 11. 2002
Dát tip
Navždy_Tvůj, Shammanne: Fantasy je můj svět (čili bez diskuze), Sci-fi mám rád, ale tam už dám na výběr, protože tam se snadno nalezne kýčovité dílo..

Seregil
22. 11. 2002
Dát tip
Navždy_Tvůj: Ty kroniky jsem nečetl, v tomhle jsem out. Teď čtu Prachetta ale hlavně Zaklínače od Sapkowskiho

Seregil: Zaklínače jsem přečetl už hodně dávno...ale po pravdě...moc mi nesedl :( Mluvím o těch knihách...nejlepší mi připadly povídky, které vycházely nejdříve, ty sou fakt dobrý (takový ty ještě s nádechem Lásky a romantiky) Ps: viděli ste už Zaklínače zfilmováného ? jestli ne tak se o to ani nepokoušejte ! :-)))

Seregil
22. 11. 2002
Dát tip
Navždy_Tvůj: Já čtu jenom ty povídky (a tam ti musím dát za pravdu - jednu tu knihu čtu už asi pošesté) Co se týče filmu, četl jsem recenzi a prý hrozné... jen hudba se prý celkem vyvedla... Sapkowski se osobně od toho filmu distancoval a nechce s tím mít nic společného...

Seregil: to se mu ani nedivím...je to víc než hrozné !!!!

kdo tu četl Dračí kroniky ? (M. Weis, Tracy Hickman) ať vím jestli tu mám nějaké příznivce :-))))

a ještě takovej jeden nápad k diskuzi- máte raději SF nebo Fantasy ? proč ? já se nad tím zamýšlel a po dlouhé úvaze zvítězila fantasy...ale musí to být secsakra dobrá fantasy :-)

Shammann
21. 11. 2002
Dát tip
Pro mě je fantasy na prvním místě, protože sci fi mě občas nudí, když není brilantně napsána..

Shammann: a neplatí to samé o fantasy ? :-)

Shammann
21. 11. 2002
Dát tip
Ne fantasy se mi líbí, i když není brilantní

Seregil
20. 11. 2002
Dát tip
Navždy_Tvůj: samozřejmě, nic nevylučuji... Tak ale zase abychom nezapomínali na to druhé auditko...

no myslím že budem rádi když se bude povídat vůbec někde :-))) ale pár lidiček dychtících pokecat si se najde vždycky :)

Seregil
20. 11. 2002
Dát tip
Tak to každopádně....

Fil
20. 11. 2002
Dát tip
tak co se týče rozboru,nebo jak to nazvat-s tím souhlasím a plně se ztotožňuji. a co se týče kritérií...hmmm těžko říci každej máme ai trošku jinej pohled na to kdo je to poslední romantik,i když se moc lišit nebudem ,stejně jako díla jež by v klubu být mohla a nejsou -je to podle mě věc názoru.spíše bych dal avi členům klubu a poté,kdy by se většina shodla ,tak bych dílo zařadil do klubu-můj názor.-)zatím caues

Shammann
20. 11. 2002
Dát tip
Ehm já náhodou četl biografii Jimiho Hendrixe Elektrický chrám se to myslím jmenuje a Ladies&Gentleman to vám musím doporučit, má asi pět set stran a mapuje jen období, kdy se Jimi dostal na vrchol až do jeho smrti...

Amanda
20. 11. 2002
Dát tip
Skoda ze uz musim jit ale jednou se rozepisu faaaakt!!! :-)))) zdravim Ami

nápad to špatný není...jen jestli se to rozběhne :) a co trochu podrobnější informace v prologu ? Vím že jsme se na tohle téma na srazíku bavili, ale přesto...

Ps: japakto, že se tohle auditko objevuje i v hlavní nabídce ? máš zaškrknuto políčko pouze v klubu ? Ne že by mi to nějak vadilo, jen se ptám :)

Seregil
19. 11. 2002
Dát tip
Navždy_Tvůj: Teprve teď jsem to vložil do klubu... měl jsem prácičku... Co se týká prologu, ještě upravím, kdyžtak konkrétní návrhy... nějak nestíhám :-(

Fil
19. 11. 2002
Dát tip
Souhlas,ale fakt trochu blíže,co si od toho slibuješ/m

Seregil
19. 11. 2002
Dát tip
Fil: Fajn, vím, že to je horkou jehlou, čekám nějaké návrhy a pak to upravím.... Už jen to, že se pustíme do diskuze na toto téma, můžeme se k něčemu dobrat. Zkusím něco vymyslet a pak ty návrhy....

Fil
19. 11. 2002
Dát tip
Taky teda něco zkusím vymyslet-jen to zkusit-just do it

Seregil
19. 11. 2002
Dát tip
Tak nějak takto, třeba? avi

Shammann
19. 11. 2002
Dát tip
Heeej jednou jsem četl Posledního Mohykána, ale tohle má správné grády, kolikpa vás tady je a o co se snažíte?

Seregil
19. 11. 2002
Dát tip
Sis přečet o co jde v Posledních romanticích Shammanne? Toto je auditko o věcech, abych tak řekl (Ami omlouvám se) administrativních...

Shammann
19. 11. 2002
Dát tip
Tak to sem vám to tady asi dobře nabořil já patlal první, nepřekonatelný v patlovinách..

Seregil: nejen o administrativních :-) myslím že by se tu mohlo hovořit i o literatuře jako takové- kdo co zajímavého poslední dobou četl, zda to stojí za to atd..- co vy na to ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru