Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Requiem

23. 11. 2002
3
0
1329
Autor
ML

Svíčky a tma

kadidlo voní

Mozarta tóny

tak jako loni

zvou k svátku

setkání

duší

 

 

Jejich dech

přání, lásky

a osudy

A já jim

vyprávím

své slzy

 

přišla jsem

pro pohlazení


Rowenna
05. 02. 2003
Dát tip
******

ML
28. 11. 2002
Dát tip
Bylo to mysleno jako "zadusni mse" obecne, a taky to ze zadusni mse bylo, ale priznavam, ze mi nekdy cini problemy pro sve basnicke pokusy nalezt spravna jmena. Requiem ani Krysare za chybu nepovazuji, ale priste se nad tim minimalne zamyslim :-)..(Krysar je nazev povolani, a nemusi to byt zrovna dilo nekoho jineho..hm?)

Astalavista
28. 11. 2002
Dát tip
Jasně, requiem je zase obecný název pro hudební formu, i když třeba úzce spjatou s Mozartem, stejně jako krysař je úzce spjat s Hammelnem, potažmo Dykem...:)

Astalavista
27. 11. 2002
Dát tip
Na to je jednoduchá odpověď. Když někdo napíše requiem, nebudu inspirován tímto psát requiem na requiem.... čiště z hlediska autorské licence.

ML
27. 11. 2002
Dát tip
A kdyz napises "Krysar"? Tak to plati taky, Astalavisto?

Astalavista
27. 11. 2002
Dát tip
Je vidět, že jsem tě donutil k rešerši mého "díla"... samozřejmě že to platí!!! Prohřešek mládí, kvůli tomu ho ještě nebudu ostraňovat, když ještě vzbudil takové emoce:)

ater
26. 11. 2002
Dát tip
Proč prvoplánové? Náhodou ta hudba je naprostá špica; pokud to někoho inspiruje, proč by nepsal? Co z toho "vyleze" je přece věc další, ne?

Tak nějak mne to vzalo tady..... tadyhle u plic... nebo u srdce? Típek a klubko.....

Diana
25. 11. 2002
Dát tip
Moc hezké! *!

Jeanne
24. 11. 2002
Dát tip
a pohladil tě?

Astalavista
23. 11. 2002
Dát tip
Mno, je to trochu prvoplánové, psát o requiem Amadea Mozarta...

miklunka
23. 11. 2002
Dát tip
smutne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru