Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vytrženo z deňýčku IX.

03. 12. 2002
10
0
3170
Autor
Yfča

Když se navečer Jirka vrátil z práce, zapáchal. Před barákem totiž pohladil podrážkou psí hromádku. V nejbližších dnech proto vyhlásím majitelům němých tváří válku. Začnu v naší ulici nenápadně klást svoje bobky...
*
Poslední část dalšího horkého dne jsme opět přežívali v loděnici. Jirka s Robinem skočili do Poseidona a vyjeli na řeku, aby vyzkoušeli a doladili motor, který až do pondělí přezimoval na balkóně. Odmítla jsem sdílet jejich nadšení z první letošní plavby a raději jsem zašla do klubovny, kde byl příjemný chládek.
U baru seděl Martin s Majkou. Za chvíli se přiběhl občerstvit i jejich pětiletý syn David, který svou hyperaktivitou ničí okolí stejně úspěšně jako Káťa.
"Jen počkejte, až ta vaše neřízená střela půjde do školy," strašila jsem, "to si teprve užijete!"
Majka prohlásila, že už raději začíná Davida učit počítat a psát, aby měla jistotu, že bude něco umět, neboť má silný dojem, že paní učitelka nepřežije ani seznámení s jejím synátorem.
"Ty už umíš počítat?" obrátila jsem se na Davida.
"On je na matiku fakt dobrej," pravila Majka pyšně dřív, než mi stačil odpovědět a vyzvala ho, aby spočítal kolik je jedna a jedna.
"Jedenáct," vyštěkla jsem. David můj výsledek opakoval, což vedlo k tomu, že se do čela jeho máti nastěhovala hluboká vráska.
"Jedna a jedna jsou dvě! Ivo, neblbni ho," zaprosil Martin.
"Kolik je jedna plus tři?" zahučel vzápětí na svého nadějného potomka.
"Třináct," napověděla jsem.
"To je blbě, Davídku!" zařvala Majka nešťastně.
"Máš pravdu," zašeptala jsem, "osm je správně."
David po mně hodil opovržlivým pohledem a vítězně vyhrknul: "Deset!"

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
*

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
No však každej na tu matiku být nemusí, že jo? :)...

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
:-) mam pocit ze spravne je neco okolo 7-8

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
:-) mam pocit ze spravne je neco okolo 7-8

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
:-) mam pocit ze spravne je neco okolo 7-8

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
:-) mam pocit ze spravne je neco okolo 7-8

sark
18. 12. 2002
Dát tip
*

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co ce to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Nazir
05. 12. 2002
Dát tip
:-))

racek
05. 12. 2002
Dát tip
Dobry.

bbb
05. 12. 2002
Dát tip
Zajimave pocitas....... :)))))

Wopi
04. 12. 2002
Dát tip
fakt? :) to jde? :))

Tfuj, už jsem se lekla, co to s tebou je! Ještě že jen záškub, Gott sei Dank´!

Wopi
04. 12. 2002
Dát tip
uff... taky jsem se lek, že budu mít konkurenci :)) teď ještě jestli já to taky nemam z nějakýho něčeho někde, kam nedošmátnu

A co tě to šimralo? Filuška?

Jdi s tím někam, dneska jsem se o psychiatrickej diagnózách musela celý dopoledne bavit s tvojí máti a mám toho právě tak akorát. :o)

Pavson
03. 12. 2002
Dát tip
Tak jsem si dal před spaním jeden deníček a jdu spát. Po těch depresárnách, který jsem absolvoval, je tohle jak odvar z meduňky. *

Bobísek
03. 12. 2002
Dát tip
:-)) Jo, před spaním je to dobrý čtení...

horák
03. 12. 2002
Dát tip
* Za ty odstavce. Zbytek dyžtak soukromě.

:o)*

čtenář
01. 12. 2002
Dát tip
Zajímavý výchovný metody! :-))))

Bloudil
29. 11. 2002
Dát tip
:)))

Helen
28. 11. 2002
Dát tip
Tobě bych svýho potomka nesvěřila!!!!! :-)))

Wopi
25. 11. 2002
Dát tip
:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru