Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z deníku týraného rodiče VI.

13. 12. 2002
26
1
3498
Autor
Yfča

Rok 2001, díl první

Káťa přišla ze školy s ohromující zprávou. "Mami, docela mě začíná bavit matika," vyhrkla. Překvapením jsem polkla. "To myslíš vážně?" zeptala jsem se. Pokývala hlavou. "Ona je totiž naše matikářka nemocná, přišla jiná úča a my jsme si mohli celou hodinu číst..."
*
Kačaba se nachází ve stadiu vývinu, což znamená, že jí roste celý člověk. Velikost chodidla se zatím zastavila na čísle třicetosm (neustále pleníme regály v prodejnách s obuví) a díky neskutečné žravosti nabývá i na výšce (nikoli na šířce: stále vypadá jako pohublý Somálec). Za pár týdnů už bude její hlava v jedné rovině s mými rameny. Největším problémem, který ji v této souvislosti ničí, je rozkvět hrudních partií. Dnes za mnou přišla a stěžovala si na bolest kluboucích se ňader. Pravila jsem, že je to zcela normální. "Normální, normální," hudrovala, "mami, mě to bolí, jako kdyby mi měly narůst čtyřky. Tak to teda ne! Kdo by se s tím tahal! Nechám si narůst maximálně dvojky a končím!"
*
Dnes večer jsme zaskočili do Rustiky, abychom řádně oslavili Jirkovy narozeniny. Sotva Káťa do sebe hodila jídlo, začala si cosi čmárat do bloku, který si přinesla s sebou. "Co to sepisuješ?" zajímalo mě. "Ale, napadla mě taková básnička," pravila a dál honila propisku po papíru. Po chvíli se zeptala, jestli nám může výsledek své tvořivé práce zarecitovat. Pokývali jsme hlavami. "Tak poslouchejte," vyzvala nás a dala se do uměleckého přednesu:
"Na nebi je hvězdička,
mně ukápla slzička.
Můj milý mě opustil,
sperma do mě nahustil.
Dnes mi je to šumafuk,
narodil se kluk jak buk."
Oba jsme ztuhli. "No, co koukáte? Sperma jsme brali ve škole," vysvětlila nám začínající básnice nevšedně zvolená slova. "Asi ještě něco složím, docela mě to baví," prohlásila, aniž jsem stačila otřít pot, který vyrašil na mém vráskami zbrázděném čele. Doufám, že další literární pokusy mé dcery budou o něco něžnější...

1 názor

8hanka
11. 07. 2011
Dát tip
nahodou, napisat dobru basen s pointou nie je jednoduche, fakt ma dcera talent:)

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
Tvá dcera má nepřehlédnutelný talent. Genetika je svinstvo, jak říká můj tatínek... *

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
:))))))))))) Teda Ty mě fakt dostáváš... Nebo spíš Kačaba, vždyť Ty si ty tipy a úsměvy snad ani nezasloužíš... A nebo jóóó, ono sepsat to takhle supr taky dá něco práce...

Josefk
21. 03. 2003
Dát tip
báseň! :-)))))))

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
ze by se nam tu klubala YFČA 2?

Leata
17. 01. 2003
Dát tip
cha chááá :o)))))))

uranium
12. 01. 2003
Dát tip
super

xiao
12. 01. 2003
Dát tip
aha ;-) no, nedávno jsem četla "deník" nějaké maminky od těhotenství až po 3 roky její dcerky ve znamení Štíra - v půl roce čile onanovala a ve dvou se s kamarádem chlapečkem svlíkali a vzájemně nestydatě ošahávali; já si sebe jako maminku v takových situacích představit neumím ;-)

Yfča
03. 01. 2003
Dát tip
ulita: Ne, jsem z "Královských" Holešovic... :o) Pročpak?

skromna
30. 12. 2002
Dát tip
:-))))

ulita
27. 12. 2002
Dát tip
nebydlíš náhodou ve Vršovicích...?

sark
18. 12. 2002
Dát tip
*

Radost
17. 12. 2002
Dát tip
*

Armand
15. 12. 2002
Dát tip
:)))))))))*

Pavson
14. 12. 2002
Dát tip
Jednou jsem to již hlenil, ale nešť. Je to blitzjózní, sampoletgevnizátlemordní, kletizní. Mám to rád.

Astalavista
14. 12. 2002
Dát tip
Yfča: cenzura u tebe doma...:))))) naše škoda..:)))) Ale i tak to stojí za to...:)

LH
14. 12. 2002
Dát tip
Opět mě to pobavilo... Mohla bys mi prozradit, kolik ze je Tvé KATUSˇCE let? Těším se na další řádky.

Yfča
14. 12. 2002
Dát tip
V roce 2001 bylo Kačabě dvanáct...

Jolie
14. 12. 2002
Dát tip
moc se mi libi tahle vase rodina story. Doufam, ze tu bude brzy pokracovani... a s tema dvojkama tvy dceri drzim palce. jejda, kdyby tohle slo! :-)))

Cirilla
13. 12. 2002
Dát tip
cheché :o))*

Robi
13. 12. 2002
Dát tip
*tip

Stevenson
13. 12. 2002
Dát tip
_))) Koho cte asi na Pismaku??-)) POZOR.-)

Astalavista
13. 12. 2002
Dát tip
Ta by ti dala, kdyby věděla, že to o ní píšeš na písmáka...:)))))))))* A jestli literární pokusy tvý dcery budou vycházet jen z toho, co brali ve škole, je to v pohodě. Horší bude, až to bude pravda...:)))

Yfča
13. 12. 2002
Dát tip
Je to tady a navíc i na mých stránkách, kde už víc jak tři roky pravidelně publikuji svůj deňýček. Kačaba o tom ví. Než něco zveřejním, raději se zeptám. Občas sice protestuje, ale to je asi vše, co proti tomu může dělat... :o) Ne, to kecám, pár obzvláště pikantních historek jsem s ohledem na její nesouhlas musela vynechat.

Bobísek
11. 12. 2002
Dát tip
Koukám, že hruška nepadla daleko od větve! :-))*

Pavson
09. 12. 2002
Dát tip
Pěkně nám to dávkuješ. *

Yfča
09. 12. 2002
Dát tip
Spíš mi to pěkně dávkuje Kačaba... :o)

_NoBody_
09. 12. 2002
Dát tip
nemám slov :o)

Aki
09. 12. 2002
Dát tip
má vlohy :o))))*

hustý :-) zvlášť ta poslední t

Tu básničku už znám z dřívějška, ale přesto mne znovu dostala. :o) *

Šminka
28. 11. 2002
Dát tip
Jauvajs...:-))))) *

Wopi
25. 11. 2002
Dát tip
:))) vidíš, jak to život vrací :)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru