Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z deníku týraného rodiče XIV.

10. 01. 2003
25
0
3267
Autor
Yfča

Rok 2002, díl šestý

Káťa se přihnala ze školy a slavnostně mi oznámila, že dostala dvojku z matematické písemky. Zamáčkla jsem slzu v očku, pohladila ji třesoucí se rukou po hlavě a přitom jsem nešetřila chválou. "Vidíš," povídám, "přestože jsi dyskalkulik, tak můžeš mít slušný známky, stačí, když se budeš učit každý den jako doposud." Usmála se. "Máš z toho, mamko, opravdu velkou radost?" zeptala se. Pravila jsem, že jsem šťastná, jako kdybych vyhrála ve sportce. "To jsem ráda," pronesla, "takže líp přechroustáš to, že jsem dneska kromě toho dostala kuli ze zemáku!"
*
"Podívej se, voholila jsem si nohy," vyzvala mě Kačaba a umístila svoji oděvuprostou nohu do mého zorného pole. Zjistila jsem, že jí z dolních končetin zmizelo veškeré ochlupení. Přibylo však několik drápanců, které si vyrobila neopatrnými tahy žiletkou. Prohlásila jsem, že nechápu, proč se zbavuje porostu v době, kdy meteorologové předpovídají tuhou zimu. "Uvědom si, že se teď budeš muset holit pravidelně, jinak zarosteš jako neandrtálec. Udělala jsi pěknou blbost," pokárala jsem ji. "Hele, mami, jsem snad už skoro dospělá, tak snad můžu sama rozhodovat alespoň vo svých chlupech, ne?!?" vyštěkla uraženě a odkráčela.
*
"Káťo, můžeš mi vysvětlit, proč nenosíš podprsenku, když jsi ji tak nutně potřebovala?" zeptala jsem se přísně své lehce vyvinuté dcerušky. Nedávno totiž požadovala, abych její intimní šatník vyšperkovala hned dvěma kousky (to jsem samozřejmě coby chápající matka učinila). Zvedla oči od učebnice dějepisu a prohlásila: "Proč nenosím podprdu? Přece kvůli tomu, aby se mi nepomačkaly prsa!"
tuleň
06. 09. 2004
Dát tip
Mimochodem, co dělala Kačaba s tou učebnicí dějepisu? Já myslel, že učení se je pod její úroveň... t*

Nevímkdo
06. 08. 2003
Dát tip
mám velký prsa ( 75 D ) a moje holka trne hrůzou že ona bude po mé sestře, která je prostě nemá.Nedávno jsem přišla domů z práce dřív a koukám na ni, má nějak divně tričko - a ona mojí podprdu........byla v tom i ve škole ! naštěstí se znám s učitelkou, prej když zná mě tak jí u mé dcery nic nepřekvapí......... - asi si to vytisknu zvětším a polepím s tím byt - nejsem v tom sama !

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
Chahá

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
A opět :)))))))))))))

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
tak tohle je uz darda nejvetsi

Dan
13. 01. 2003
Dát tip
kolik je tvý dceři?

Dan
13. 01. 2003
Dát tip
:-))))) tip

Leata
12. 01. 2003
Dát tip
jooo, ta poslední...:o) chudák dcéra...!

Adalim
12. 01. 2003
Dát tip
maj ty "děti" ale těžkej život ;-)

bbb
12. 01. 2003
Dát tip
:)))

katugiro
12. 01. 2003
Dát tip
já bych na sebe podprsenku také nevzal... :)

Joohankaa
11. 01. 2003
Dát tip
Z tvé dcery jednou dozajista něco bude. Něco hodně velkýho!

Mathew
11. 01. 2003
Dát tip
no jo..je to tam :)) ale tip ti nedá, stejně jich budeš mít hodně i tak :))

Cirilla
11. 01. 2003
Dát tip
:o) to já teda měla podprdu až v patnácti - předtím jí nebylo zatřeba, ale porost si oholila, tátovou pravou nefalšovanou astra diu Jevíčko :o))*

Pavson
10. 01. 2003
Dát tip
kvůli tvý dceři jsem si poprskal monitor *

nin
10. 01. 2003
Dát tip
povedený jako vždycky*

Bobísek
10. 01. 2003
Dát tip
prsa nemaj chybu! :-)))

Fame
01. 01. 2003
Dát tip
*!!!

Quanti
31. 12. 2002
Dát tip
sakra, proc ja to vlastne nosim... vzdyt se mi pomackaj prsa! :-D mno... asi nechci deti :) Nebo aspon tu linku pro tyrane rodice...

skromna
30. 12. 2002
Dát tip
:-)))))

ulita
27. 12. 2002
Dát tip
:)))

sark
18. 12. 2002
Dát tip
*

Ještě že naší míše je teprv pět!!! ****

:o)))* Když mi začaly růst prsa, tak mi babička nabízela podprdy po mé máti (ročník 1950), šílené špičaté děsy samá kostice... jestli jsi dcerušce pořídila něco podobného, tak s tím mačkáním má svatou pravdu! :o)

_NoBody_
09. 12. 2002
Dát tip
To je kus :o) Ale co, aspon bude jednou na co vzpomínat :o)

:))

Aki
09. 12. 2002
Dát tip
:o)))

Šminka
28. 11. 2002
Dát tip
:-DDD *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru