Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vážně všechny

11. 04. 2000
2
0
2313
Autor
(závorka)
vážně všechny vás mám rád vážně všechny? i tebe, kterou denně míjím, a taky tebe, kterou nikdy nepolíbím (ač pokaždé si slíbím) a tebe taky, která mne nechceš znát (asi nevíš, že mám tě rád) tebe, kterou vídám, tebe, s kterou snídám, či tebe, o níž jen snívám, tebe, kterou hladím, i tebe, s níž se vadím, a tebe, s kterou duši, tělo sladím vážně všechny mám vás rád, v zimě, v létě, na jaře? (co nejdál od svatebního oltáře)
Amanda
11. 07. 2003
Dát tip
:-)))))) jo taky se tak nejak vidim

ulita
27. 02. 2001
Dát tip
viz Sarken!

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
ten závěr nemá chybu

Stepca
13. 04. 2000
Dát tip
Mě to závěr trošku naboural. Ani ne tak ten oltář...kterou hladím s níž se vadím.....dosti dobrý

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
o))))))))) Copak te tam nekterá nutí?!?:-)

Print
11. 04. 2000
Dát tip
:-o))))))))) Děláš dobře!!! Tip - za vyjádření životních zkušeností!!!!:-)))

clovrdik
11. 04. 2000
Dát tip
:-))))))))))))))))))))))) jóóóó, dobrý :-))

Merle
11. 04. 2000
Dát tip
:-))))))))))))))) dávám souznící tip

Anonym
11. 04. 2000
Dát tip
:-)))) moc se mi to líbilo, i když jsem možná ta, kterou míjíš chtěla jsem Ti dát bod, ale nějakmi to nejde... máš ho u mne;-)

Laďa
11. 04. 2000
Dát tip
Ach ty chlapi. Vlastně i ženský. Proč hnát se na národní výbor nebo před oltář.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru