Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

svátečná

05. 12. 2002
6
0
1996
Autor
Glass

Všem svátebčankám...

 

                                       klipsny mi utrhej

                                  bezbrzdná na koleji

                               přechodně siničné jít

 

kapr zející lásce


postupně K poslednímu řádku! je vidět, že to vidíš

galaxy
15. 12. 2002
Dát tip
:-)**

Čolito
07. 12. 2002
Dát tip
kapr zející lásce:o) fajn

Armand
06. 12. 2002
Dát tip
hračičko! :)))) *

Cirilla
05. 12. 2002
Dát tip
ach jo, když cirilla je strašně jednoduchá a vůbec někdy těm písmákům nerozumí, to na ní se musí halt po - lo - pa - tic - ky...

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co se to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Nuitík
02. 12. 2002
Dát tip
och och :o))**

Print
02. 12. 2002
Dát tip
***!!!

Adelan
02. 12. 2002
Dát tip
Četla jsem několikrát...něco to do sebe určitě má, sice je to pro mě dosti neprůhledné, pocit tu ale opravdu je... Co to je "siničné" ?

Tichotam
01. 12. 2002
Dát tip
jsem totálně mimo:o))) ale je to tak nějak zvláštní..hůůů...pocit z toho mám ale řekl bych že tady bude mít pocit opravdu každý svůj...snad záměr...* mohu klubmnout k naší posádce?

Glass
01. 12. 2002
Dát tip
omlouvám se za chybičku... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru