Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ona

11. 04. 2000
2
0
2074
Autor
Brouk

Ona Ona není zlá, přijde brzy z rána, když oči zavíráš. Smrt je jen konec života. Když zavoláš přijde ona nikdy nezradí. Jen nesmíš dát šanci životu nebo už nikdy nepoznáš... Když krčíš se v rohu a žiletka projde obě žíly, myslíš, že už si v cíli a ono to teprve začíná. Život ti mizí každou kapkou mezi prsty a ty jen přihlížíš. Dopis na stole „Pro rodiče," ale oni nechápou. Slzy, jak perly padaj a plno otázek. Za co ty slova a plno nadávek. Vzít zpátky už se to nedá a teď už jen slova. „Proč zrovna my?" Srdce jim to trhá. Ostatní jen roní slzy a taky nic nechápou. Snad za to můžou drogy, po kterejch před smrtí šáhnul Konec jedné kapitoly, ale stránky jdou dál. Možná až na konci knihy se dozvíš, jak to bylo s ...
Anonym
18. 10. 2000
Dát tip
ale Ona vazne neni zla-to jen zlou se zda být.A kdyz žílama projedou žiletky-tak s tebou neni konec,ale ani nic nezačina.Je to jenom denní stereotip.

Anonym
18. 10. 2000
Dát tip
ale Ona vazne neni zla-to jen zlou se zda být.A kdyz žílama projedou žiletky-tak s tebou neni konec,ale ani nic nezačina.Je to jenom denní stereotip.

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
smutný, dobře napsaný

Stepca
16. 04. 2000
Dát tip
....možná ještě trošku dopilovat, sjednotit...ináč se mi to líbí.

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
Koncem jednoho něco jiného začíná, ale tady snad ani nechci dojít na konec knížky ... Proč si dělat tolik jen ze slov, vždyť oni to se mnou myslí dobře, jen jejich představy se příliš neshodují s mými. Ale jsou to jen představy a jen slova, nejsou Skutečností!

Jákob
11. 04. 2000
Dát tip
Líbí se mi první dvě .....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru