Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sraz klubu Poslední romantici

06. 12. 2002
1
0
3312
Autor
Seregil

Tak se mrkněte... :-)




Tak tady je fotečka z teho srazíku klubu Poslední romantici. Z romantiků tam byli zprava: Já, studanka, Navždy_Tvá, Navždy_Tvůj, Amanda a poslední v řadě byl host z Depresářů, romantiků a snílků Krel.
Srazík se zdařil a bylo nejen veselo, ale i čtivo, četl jsem svá dílka jen já (jsem tak trošku exhibicionista, proto jsem se nebál).
Krelik měl skvělé kritiky a vůbec všechno se zdařilo velmi fajnově.
Příští srazík se doufám vydaří též a urobíme něco podobného.

Tak a teď se vyjadřujte všichni, kamenujte (nebo spíš jen pište...) :-)
Jájík
19. 12. 2002
Dát tip
Prostě Navždy Tvůj a Navždy Tvá jsou navždy svoji!

Shammann
10. 12. 2002
Dát tip
Navždy_Tvůj: některý mé výšplechty je lepší ignorovat...

supééér :)))))))))))) klubík samozřejmě a znovu vzpomínám :) Shammann: no ještě, že tam ta svíčka je :))) gd: jo jo o hodně jsi přišel :))) Amanda: :))) t

Fil
08. 12. 2002
Dát tip
:-)

skromna
08. 12. 2002
Dát tip
mnooo pjeknýý :-)) ( eštěže sem tma nebyla..chjo..bych tam hrubě narušovala vjekovej průměr ) :-)))

aRmida
07. 12. 2002
Dát tip
moc vám to sluší:-)

Wopi
06. 12. 2002
Dát tip
Pěkný. Akorát tu fotku bych oříznul - je hodně velká a ta židle se svetrem je určitě nepodstatná. :)

Seregil
06. 12. 2002
Dát tip
Wopi: Jasně, jenže jak jsem to měl voříznout? Nějak v tom začínám chodit, tak nevím... reb: Jinak tam ale víno z Kobylí nemaj, možná jen ty sekty :-))

Seregil
06. 12. 2002
Dát tip
kal: Proč výlupci? ,-)

Seregil
06. 12. 2002
Dát tip
kal: to teda není, všechno bylo fajn... (smrk)

Wopi
06. 12. 2002
Dát tip
třeba takhle

Seregil
06. 12. 2002
Dát tip
S mi to neusnadnil Wopi, jaks to ostříhal?

Wopi
06. 12. 2002
Dát tip
v libovolným programu na obrázky (teď konkrétně v MSPhotoEditoru z Office)

gd
06. 12. 2002
Dát tip
žádná romantika, samej sex. to jsem si mohl myslet. fůůůůůůůj.

Shammann
06. 12. 2002
Dát tip
Gdo je gdo, (gd promine, určitě se chtěl zeptat a s kým, ale to nechám vážně na něm) a vypadáte tak eh no kdyby tam nebyla ta svíčka, tak bych řekl další pařba.

turandot
06. 12. 2002
Dát tip
jé romantici:-)..hehe...DÓBRÝÝýýý! HAF! .....ale japato...no čímpato že je romantiků tak málo, sakryš? ...že nejsou na vyhynutí či na listině ohrožených druhů zapsáni, sakra, že nee?....(..by to byla škoda)

Wopi
06. 12. 2002
Dát tip
ne, na vymření určitě nejsou - toto jsou tzv.romantici kluboví... kromě nich je ještě spousta romantiků na volné noze :)

turandot
06. 12. 2002
Dát tip
...á...znáš nějakýho...?(zvědavě)

Wopi
06. 12. 2002
Dát tip
pár jo :)

Krel
06. 12. 2002
Dát tip
jak jsi mohl:-)))

Amanda
06. 12. 2002
Dát tip
No moc hezci jste romantici... :-)))

gd
06. 12. 2002
Dát tip
všimli jste si doufám těch romantických rukou porůznu mizejících v intimních partiích. ach jo. kam se poděla čistá láska!!! fuj, fuj, fuj! "řekl jsi fuj, cizinče?" "ano. fuj!"

Amanda
06. 12. 2002
Dát tip
gd: Co tady prznis nasi vzpominky takovyma pochybnyma pubertackyma pochybama... :-)) je videt na co myslis :-))

Amanda
06. 12. 2002
Dát tip
melo tam byt podezrenima... jeste ke vsemu absolutne neopodstatnenyma :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru