Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední výdech

08. 12. 2002
6
0
3484
Autor
Notreal

...

Zpívám v duchu zimy

ten dávný sonet

Vykreslen mrtvými rýmy

v citech musí stále bolet

 

se smíchem v pláči stírám Tvé slzy

 

Ve vlčím vábení

plynou naše dny

V půlnočním záření

mizí naše sny

- tiše doznívají

 

Hlasy bohů odzpívají

mé poslední minuty

Mé ruce míjejí

Tvou duši a Tvé rty...

 

 

 

 

 

umírám...

 

 

 

 


bodlacek
22. 12. 2002
Dát tip
Hm, to je fakt (a spojuji to své předešlé kdyby) ;-)))

Notreal
21. 12. 2002
Dát tip
možná ano, ale to bych zase nevyjádřil myšlenku :-) -díky Ti bodlinko :o)

bodlacek
19. 12. 2002
Dát tip
Kdy by chyběla poslední sloka, bylo by to ještě lepší :-)

Notreal
10. 12. 2002
Dát tip
Quinn - takhle jsem to myslel já, ale asi jsem nenašel správná slova :-) S tímhle plně souhlasím a moc děkuji :-)

Jeanne
10. 12. 2002
Dát tip
mě se líbí *

Quinn
10. 12. 2002
Dát tip
prosim :o) ňák jsem se rozepsala,koukam,ale když chápeš,co jsem tim chtěla říct a souhlasíš,tak je to v poho :o)

Anonym44
09. 12. 2002
Dát tip
Opravdu je slyšet zpěv bohů? Jde to!

Čolito
09. 12. 2002
Dát tip
ne, neumírej ... hlasy bohů zase uslyšíš......věř mi :o)

Quinn
09. 12. 2002
Dát tip
První sloka je skvělá. ...a "se smíchem v pláči stírám Tvé slzy" je na TIP jak hrom *** Ale...pořád se musim pozastavovat nad logikou LACINÝCH rýmů. Co je to za blbost? Nechci nějak pohoršovat zdejší kritiky, ale pro mě ( a řekla bych i plno dalších čtenářů ) je důležitější to, co psaná báseň má v sobě, co z ní vyzařuje a ne to, co autor smolil hodiny a hodiny, aby to bylo originální, ( podotýkám-často velice nesrozumitelné a o ničem), ale za to tam nejsou LACINÉ verše. Toť vše, ať si mě zarytí Písmáci, takzvané kvalitní lyriky, třeba sežerou!

Mathew
08. 12. 2002
Dát tip
Docela bezva.Ale není to přesně to co se mi líbí, takže to na tipoid nebude :)

Audrey
08. 12. 2002
Dát tip
TIP*

Lyryk
08. 12. 2002
Dát tip
První strofa má docela nápadité rýmy, ale další tělo básně upadá do obehraných rýmů a otřelých výrazů.

Notreal
08. 12. 2002
Dát tip
díky Lyryku Máš zřejmě pravdu, ale ´´laciné´´ rým jsou tam tak akorát aby zapadly do myšlenky, na které mně osobně záleží nejvíce :-) Ale zkusím vymyslet lepší - díky

Lyryk
08. 12. 2002
Dát tip
Pravda, zdařilost rýmů není tou nejvyšší metou (Halas se s tím také moc nepáral), ale téma myšlenky by mělo potom výslovně převyšovat náznak rýmu. Dny plynou - sny mizí - mám poslední minuty - míjím se s milovanou. Pro tebe jistě důležitý prožitek, který ostatním nesděluje nic o důvodech tvé lásky, ale ani tvého případného bolení duše. Nezpochybňuji tvůj prožitek, ale jeho veřejné předvedení v poezii by mělo překračovat banalitu obecného prožívání známého pocitu. .-) Je těžké si připustit, že myšlenka, která mne zajímá nejvíce, může být pro ostatní jen banalitou, ale taková je poezie, máš-li v ní ambice. .-)

theSwan
08. 12. 2002
Dát tip
opět souhlas s Lyrykem ALE: je těžké si připustit, že cizí myšlenka, ač pro tebe banalita, může být hlubší poezie než si člověk dokáže představit, ale taková je poezie, pokud se neomezíme na vlastní vymezení tohoto pojmu

VVV
08. 12. 2002
Dát tip
Něžné..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru