Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Badatelská pohádka

11. 12. 2002
6
0
1637
Autor
Kodynie

 

Badatelská pohádka 

Jednou jsme potkali významnou badatelku zvanou "A", která nám vyprávěla tento příběh jedné své výzkumné výpravy. Na tuto výpravu se vydala ve čtyřčlenné skupině, ještě s jednou ženou a dvěma muži. Vypravili se probádat jednu celkem neznámou a neprozkoumanou pyramidu. Když pronikli dovnitř, našli tam podivný stroj. "A" rozhodla, že se ho pokusí uvést do chodu. Našla tam jakousi plastikovou leporelovou skládačku, která se jevila jako vstupní data pro ten záhadný stroj, který se jim doposud nepodařilo spustit, i když vypadal,že je zcela v pořádku a bez závad. "A" byla moudrá a opatrná a tak prohlásila, že se ta data musí zazálohovat. I na to tam byl stroj. Nejdřív tam hodila jakýsi neznámý kus neznámé černé látky a pak se pokusila vylisovat nová data. Vyvalila se oblaka páry a ta surovina se spekla v něco úplně nepoužitelného. Nevadí, řekla si "A" a přihodila do stroje ještě dva kusy té podivné suroviny, ale ty okamžitě vzplály jasným plamenem a zničily se. "A" si domyslela, že ten stroj potřebuje spoustu vody na chlazení a tak poslala své muže k blízké řece pro vodu. Celý příběh nám "A" dovyprávěla krátkou notickou o tom, že to skončilo tím, že oba její muži naskákali do té řeky a v očích měli hrůzu jako by je honila nějaká příšera. Co je ale pronásledovalo, sama neviděla a tak neví, co se stalo. Ona sama má od této chvíle ztrátu paměti a neví, jak se dostala domů a ani neví, co se stalo s jejími druhy z této výpravy, protože je od té doby nikdy neviděla. Zřejmě na té pyramidě leželo nějaké hrozné prokletí a její tajemství ještě nemělo být odhaleno.


To je pěkná pohádka... a Dannyho komentář je taky vypečenej, zase jsem si naprskala do klávesnice drobky... *

Kodynie
10. 03. 2003
Dát tip
Jó, Danny je číslo. Prskat drobky do klávesnice se nedoporučuje.

Marthin
07. 03. 2003
Dát tip
Dosti dobrá pohádka..absurdita vždycky zvítězí..;-)

Kodynie
05. 03. 2003
Dát tip
Rebecca: Díky. Autor tu rozpačitě stojí v koutě a skromně mlčí.

Mozart
15. 12. 2002
Dát tip
-***

Danny
11. 12. 2002
Dát tip
:) honila je zřejmě příšera jménem Absence Pointy... ... pěkná potvůrka :))

Pavloid
11. 12. 2002
Dát tip
líbilo se :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru