Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka o příčinách

20. 12. 2002
1
0
1320
Autor
Kodynie

 

Pohádka o příčinách a následcích 

Anežka byla spolu s Alfonsem na ozdravném pobytu spojeném se sezeními s psychologickými poradci. Jednou si vyrazili spolu s celou svou skupinou na procházku za město. Byla to hezká a poklidná procházka a Anežka si jí užívala celou svou bytostí. Najednou se ale Alfi  Anežce vytrhl a řekl, že má něco na práci a chce být sám a odběhl si bůh ví kam. Se skupinou šli i jejich poradci a hned zaregistrovali, že se u Anežky a Alfonse něco děje a Pan poradce hned přispěchal k opuštěné Anežce na pomoc. Chytil jí povzbudivě za ruku a ptal se co se děje. Anežka však nevěděla a tak jí vyprávěl zajímavý příběh o zámečku, ve kterém měli ozdravovnu. Anežce to pro rozptýlení stačilo, aby se uklidnila a nemyslela na to, co zase Alfimu je a že už zase blázní a schovává se před ní. Pan poradce jí vyprávěl o podivném zvuku, který se často nesl celou ozdravovnou a rozrušoval pacienty až k šílenství. Tak personál hledal zdroj zvuku a brzy na půdě našli starý kotel, který ozvučoval svým duněním celý zámeček. To už se ale Alfi mihl kolem a chtěl k Anežce, ale protože jí našel pohrouženou do hovoru s Panem poradcem, tak je nechtěl rušit a zase se tiše vytratil bůh ví kam. Když se Anežka už už skoro dozvěděla pointu příběhu o zvučícím kotli, tak se Alfi vrátil podruhé a tentokrát bez ptaní Anežku Panu poradci odvedl a Anežka s ním šla ráda, protože zapomněla, že jí utekl a také věděla, že cennější je, že se vrátil.


Mozart
15. 12. 2002
Dát tip
***

j_i_r_i_k
11. 12. 2002
Dát tip
Závěr dává dílku smysl... Hezké...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru