Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobytí pasačky

11. 12. 2002
4
5
3398
Autor
Kastel

Když už jsem v tom zamilovaným klubu a budou Vánoce - tak zase jednu romantickou... :o)

Byla jsi dobyta bez zbraní lomozu

celá mnou pokryta - když jsi šla pro kozu

Při jejím mekotu vzdychalas´ rychleji

pak jako obvykle z břehů se vyleji...


5 názorů

Kastel
20. 09. 2008
Dát tip
...I:o) kdepak trojka, já nevím proč mi říkají Méééďa :o) (snad podoba :o) www.kastel.webgarden.cz)

Kastel
20. 09. 2008
Dát tip
...I:o) kdepak trojka, já nevím proč mi říkají Méééďa :o) (snad podoba :o) www.kastel.webgarden.cz)

Lakrov
20. 09. 2008
Dát tip
Tomu říkám láska bez zbytečných přikras. Takové krásně přímočaré... A ta harmonie s přírodou (chudák koza, nebo snad... Trojka! Neslýchané :-)

Quinn
23. 01. 2003
Dát tip
Tak za ten rozbor bych ti dala VOBŘÍ BOBŘÍ TIP Ale smůla, máš jen maličkej za blbůstku :o))))))

Quinn
22. 01. 2003
Dát tip
Jako to tě napadá ve spojitosti s Vánocema? :o)))))

Kastel
22. 01. 2003
Dát tip
rozbor Vánoční básně pro Quin: - Vánoce jsou dobou míru (bez zbraní lomozu) - vše bývá pokryto sněhem, případně se lidé přežírají a jsou tlustí (celá mnou pokryta) - vzhledem k ceně kozího sýra - především francouzského se tento stává vánoční laskominou (když jsi šla pro kozu) - nedočkavost očekávní vánočních dárků zrychluje dech (vzdychalas´ rychleji) - následky povodní se řeší i během Vánoc (z břehů se vyleji) no, a to je asi tak všechno co tím chtěl "básník" říci:o)

bodlacek
19. 12. 2002
Dát tip
pěkné vánoční nadělení u chléva :-)))

Rowenna
13. 12. 2002
Dát tip
:-))) Taková romantika pastorální zahřeje.

PecKer
12. 12. 2002
Dát tip
No nevím. Je sice pravda, že vánoce jsou časem, kdy rozjímáme a myslíme na lidi kolem sebe, ale takhle necitlivě psát o ženě prodělavší rakovinu prsu, no nevím, Kastel, nevím. Kouska studu v Tobě není ;o)

Kastel
12. 12. 2002
Dát tip
Šmarjá, PecKere, kde v tom vidíš ty nemoci ? :o)

Jaana
12. 12. 2002
Dát tip
kde je ta romantika???

PecKer
12. 12. 2002
Dát tip
Já jen , že si šla pro tu kozu. Tak jsem při tvé přirozenosti předpokládal , že byla aputována

Krel
12. 12. 2002
Dát tip
:-)))))

Kastel
12. 12. 2002
Dát tip
PecKere, hodně bavíš :o))))

skromna
11. 12. 2002
Dát tip
hihi to je pěkný, co napadá chlapa, když pomyslí, že se blíží vánoce :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru