Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mord

19. 12. 2002
21
0
3412
Autor
Yfča

(morální melodrama - muzika: Mozartův melancholický menuet, mluví: Munzar)

Míjel mrazivý měsíc máj. Mocně mrholilo, mírný mistrál mlátil malými, mšicemi mučenými muškáty. Malé myšky mrzly mrazem. Málomluvný masér mírně masíroval Magdu, macatou milenku ministra Mertlíka. Magistra míchala měchačkou měsíčkovou mast. Mutující mladík mašíroval městskou magistrálou. Měl malé množství marihuany. Míjel Mánesův most. Moderní malíř maloval malebné mostecké muldy, marnivá manekýnka měla muňky, mladí movití manažeři mastili mariáš. Mračivý mlynář mlel mouku. Majitelka masny měla maximálně možné manko. Mafiáni maskovali mrtvolu mělnického manažera Motokovu mohylou molitanu. Myslivec Macháček musel motocyklu mazda měnit motor. Mládě mývala mylo mrkev, ministrant myl monstranci. Miss Morava mluvila miniaturním mobilem (motorolou). Mandlíková měla moc marodný meniskus. Musela mlsat morfium.

 

Mrzutá Menclová mrštně makala. Měla melouch. Máchala manželovi moderní modrý motýlek. Mydlila motýlek mazlavým mýdlem, malátně mačkala markantně mastný manšestr malými malíčky. Motýlek měl místy mastné mapy. Muzeální magnetofon (měl mizerné monočlánky) mručel Mozartův melancholický menuet. Milá muzika! Menclová mentorovala: "Miláčku, musíš mít motýlek mastný?" Mlsný Mencl mohutně mlaskal. Mlsal. Měl mísu mandlového marcipánu, mazaného meruňkovou marmeládou. Mazlivě míchal milovaný mok. Meltu. "Musím!" muknul. Menclová měla málem mozkovou mrtvici. "Muži, musíš mne mučit?" "Musím," mlel mužný manžel monotónně. Mlčela. Měla migrénu. Malý mžik. Minula minuta. Menclová mátožně mrskla motýlkem. Mohutně mlátí manželovu mozkovnu mosazným mlýnkem. Mencl mrtvolně modrá. Mře. Mimořádně mistrný mord! Mohutný masakr! Mrzký motiv! Městská mordparta musí makat.


Dixie
29. 07. 2004
Dát tip
Sice jsou tam některý věty trochu navíc (škoda je nepoužít?), ale je to mistrovské dílo. Fakt Ti tenhle jazyk teda není cizí. TiP!*

Negi
01. 04. 2003
Dát tip
super. Fakt dobrá slovní zásoba. To bych potřeboval. Tííííípp!

Humble
21. 03. 2003
Dát tip
Chci taky mlsat mísu mandlového marcipánu mazaného meruňkovou marmeládou! :o)))

El_Fossil
12. 03. 2003
Dát tip
Umíš!!!:o))))

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
:-)

Houmel
19. 01. 2003
Dát tip
morbidní

mozkovna mi málo maká...

Pavson
19. 12. 2002
Dát tip
Yfčo, přečetl jsem si v jeden den pět tvých podobných dílek ( ílek((lek(((ek(((k))))))). Nech mě žít ( život žíti žábě žroutu ). *

Junkie_23
19. 12. 2002
Dát tip
vole skvelý... co si pametam z jedneho podobnýho díla: pleskla potvoru panvicou po plešine... potkaní pár pohltilo potrubie... a podobne... z povidky o potkanovi, polievkovej prisere a prsteni... ...skladam poklonu...

Cirilla
19. 12. 2002
Dát tip
*

Toť teorie, to tvrdíš ty! . :o)))))) Tíííííííp

halivera
19. 12. 2002
Dát tip
neuvažovala ona o tom, že se přejmenuje na Mfča? * za umně kladená emslůvka

Danny
19. 12. 2002
Dát tip
tip

waltr
19. 12. 2002
Dát tip
MAZEC :o))

Wopi
19. 12. 2002
Dát tip
Danny, psycholog by ti s obsesí možná poradil.

Armand
19. 12. 2002
Dát tip
Danny: Mord rulez! :))))))

Josefk
19. 12. 2002
Dát tip
:-)))

Radost
19. 12. 2002
Dát tip
dobre

Honza_P
19. 12. 2002
Dát tip
:-)))

Bobísek
17. 12. 2002
Dát tip
Milé :-)*

čtenář
16. 12. 2002
Dát tip
Musím mlsat moka... :)

Armand
16. 12. 2002
Dát tip
*** :))) věta s mafiány a závěr jsou skvělé! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru