Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krátce ke kuželkářskému klání Karlov - Kolín

20. 01. 2003
22
1
3138
Autor
Yfča

(všechna jména uvedená v této ptákovině jsou skutečná)

Kvalitní kolektiv krásných kuželkářek kvapně kráčí krajinou Karlova ke kuželkářskému klání. Krásná končina. Koktající kamelot Karel Kabel křičí: "Katastrofální karambol kolumbijského kamiónu! Konvertibilita koruny konečně klesla! Klaus kradl kondomy!" Kuželkářka Kakosová krátce komanduje kolegyni Kadrnožkovou: "Koukej konečně kloudně koulet!" Krasavice Kadrnožková kladně kývá kudrnatou kebulí. Konečně krásná kuželna Karlov. Klaďas Kašpar křičí: "Kamarádky kuželkářky, koukejte kmitat! Kvapně ke koulím!" Kraj kuželkářského klání. Kamna kapku kouří. Krajkové kamizoly krášlí kuželkářky. "Kolik kuželek klesne?" kalkulují krásky. Korpulentní krčmář krmí kuželkářky kostnaté konstrukce klatovským karcinogenním kabanosem. Krásná kratochvíle! Kuželkářky kvapně koušou konzumovaný kabanos. Kakosová konzumuje kořalku. Kašparová koketuje. Kolínská kuželkářka Kosíková kouše kokosky. Konečně Kadrnožková klopýtá klátivým krokem ke koulím. Kterou koulí koulet? Která koule klátí kuželky? Konečně krade kterousi kouli. Kultivovaně kráčí. Kvalitní kmit, koleno křuplo, koule kapitálně kosí kuželky. Kamarádky kvílí: "Kadr! Kadr!" Kadrnožková krásně kulí kukadla. Každá kuželka klesla. Kromě krále. Kolegyně kuželkářky křičí: "Kákádé, kákádé!" Kadrnožková kývá kouzelnou kebulí. Kučeravý krčmář kultivovaně kouří krátké kapitalistické kentky. Kolínská kuželkářka Kosíková kašle. Kakosová kýchla. Kašpar konzumuje kokakolu. Kadrnožková klidně kráčí kolbištěm ke koulím. Kuželna klímá. Kadrnožková kurážně krade kouli. Klasický, křečovitě kostrbatý kmit. Kulatá koule kuriózně kvapí ke králi. Krátce králem kývá, krátce kymácí. Kadrnožková koprní. Kroutí kebulí. "Kruté kuželky! Kapitální krach! Kapitální kiks! Kazím kázeň! Kristapána! Katastrofa!" Klaďas Kašpar kleje: "Krucifix!" Kašpar kritizuje: "Kadrnožková," křičí, "kam koukáš? Koncuj kvalitně kmit! Koriguj kroky! Král klesne!" Kamarádky kuželkářky kolektivně konejší křehkou kolegyni: "Koukej koulet krapet klidnějc! Kákádé!" Kadrnožková komicky krčí křehkou kostru. Klade klidně kulatou kouli. Koule krátce klouže ke králi. Král konečně klesá! Krásný kuželkářský kousek! Kuželnou klokotá kravál. Kakosová křepčí. Kolínské kuželkářky koprní. Kolegyně Kadrnožkové kvílí: "Král klesl! Král klesl!" "Kabrňák," konstatuje krátce Kašpar. Kvalitní kuželkářské klání kulminuje. Konečně končí. Komické! Kvůli klesnuvšímu králi kolínské kuželkářky kapitálně kapitulovaly. Kralují kované kuželkářky Karlova - kvalitní kuželkářský kolektiv. Konec kecání.


1 názor

Dixie
29. 07. 2004
Dát tip
*

Dejf
06. 06. 2003
Dát tip
Výborné, TIP

Wopi
17. 05. 2003
Dát tip
kristepane

Humble
24. 02. 2003
Dát tip
"Konec kecání" - konec, který kraluje. KIP.

Feeling
02. 02. 2003
Dát tip
pobavilo, potěšilo :-)) *

Bernadeta
02. 02. 2003
Dát tip
:-)* Klaus fakt kradl kondomy?

LaMouette
22. 01. 2003
Dát tip
chicht... mam záchvat.. .príma počteníčko po ránu se zalepenym wokem etě:-))*

Orbi
22. 01. 2003
Dát tip
huh:-)

Albireo
22. 01. 2003
Dát tip
Yfča je machr. Tipovanej!

waltr
20. 01. 2003
Dát tip
sqvělé, bavilo :o))) *t

Douda
20. 01. 2003
Dát tip
:-))

čtenář
20. 01. 2003
Dát tip
Koktavej kousek...... Kapku krkolomný! :-)

Aki
20. 01. 2003
Dát tip
kvíz: kolik kuželek klesne, když každou koulí křápneš krále? :o)*

hurvinek
20. 01. 2003
Dát tip
tak tohle to to teda to

nin
20. 01. 2003
Dát tip
Klaus kradl kondomy!!!! :-)))) *

Yfča
20. 01. 2003
Dát tip
Aki, to je různé (jak jsi v sobotu viděl)... :o)

Acquarius
20. 01. 2003
Dát tip
já nekoktám, já si čtu potichu ;-) kukukuriozita ;-)

Seregil
20. 01. 2003
Dát tip
Krásně kecnuto... ktip

BLU
20. 01. 2003
Dát tip
moc pěkný. hlavně kokakola. a taky obdivuju dýlku. Já jsem na písmákovi publikovala něco podobnýho od N a od A, ale podstatně kratší. tohle nestíhám.

Pavson
15. 01. 2003
Dát tip
Koukám, ksakru, koulíš kuželky? Kalkuluji...?

Yfča
15. 01. 2003
Dát tip
Koulím... :o)

Bobísek
17. 12. 2002
Dát tip
Taky po přečtení málem koktám :-)*

Armand
17. 12. 2002
Dát tip
výborné :)))*

čtenář
16. 12. 2002
Dát tip
Kouzelně koktavý! :))

Bacil
16. 12. 2002
Dát tip
Jézuskote, tak na tohle bohužel příliš nestíhám :-(

Pavson
15. 12. 2002
Dát tip
Kouzelný. Kór, když každýho kuželkáře kurevsky křečovitě kroutí kákoš. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru