Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obrázky čarodejníc, škriatkov a víl

19. 12. 2002
0
0
1693
Autor
FARAMIR

Beaumontová Émilie Obrázky čarodejníc, škriatkov a víl Z franc. orig. prel. Zora Sadloňová 180 x 220 136 str. mekčená väzba; 219 Sk;

www.mlade-leta.sk(hľadajte medzi novinkami)

Celkom schopná knižka pre uvedenú vekovú kategóriu. Veľa dobrých obrázkov s humorne pojatými textami. Hlavná časť je venovaná triedeniu čarodejníc podľa druhu, zamerania, národnosti, a.p. Pár obrázkov s popisom "nájdi...", nasleduje krátky príbeh o čarodejniciach. V ďaľšej časti sú návody na Helloween (jednoduche recepty, kostými, ozdoby a hry). Posledná časť je venovaná rôznym obludám (veľmi skromná časť) a ukončené je to prehľadom víl - ktorý je lepší ako ten ako obludách, ale nemá už taký šmrnc ako ten o čarodejniciach, na druhej strane je však dosť podrobný...

Ak máte deti alebo súrodencov vo veku od 6-10 rokov, tak ich knižka poteší (aspoň dúfam, kúpil som ju deťom pod stromček)




Obálka
FARAMIR
09. 01. 2003
Dát tip
Písal som, že som ju kúpil deťom pod stromček - Deťom sa knižka páčila...

Seregil
23. 12. 2002
Dát tip
rozhodně slušná recenze... kvalitní provedení myslím....

bodlacek
19. 12. 2002
Dát tip
Je naprosto super, mám už ji asi 2 měsíce. Dost dobrý tip, protože se u ní člověk i dost nasměje :-)))))))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru