Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka na deset slov

23. 12. 2002
10
0
3406
Autor
Seregil

Čajovna za asistence Cirilly a hurvinka Těchto deset slov a sousloví: Drak létat milovat Elfka Klára vypadat snít čarodějný meč kouzelná postel prát (prádlo)

"Klárko?"

"Ano Narme?"

"Kdy to vypereš?"

"Snila jsem o drakovi, který by létal se šňůrou a usušil by mi to. Už jsem to vyprala, Narme."

"To není problém má mílá elfko," řekl Narme a pousmál se.

Z ramene sundal svůj čarodějný meč a položil ho na postel. Pak vyšel před dům.

"Chtělo by to i tu postel kouzelnou," řekl jí, když za ním Klára vyšla ven.

"Ale nechápu, proč jsi odložil ten meč, když víš, že všude se potulují orkové."

V tu chvíli se Narme začal měnit. Místo černovlasého vysokého muže tam stál obrovský drak. Otočil hlavu ke Kláře.

"Přivaž mi šňůru s prádlem na ocas a usaď se na mě, prolétneme se. Klára chvilku zírala a pak to udělala.

"Vypadáš krásně Narme," řekla, když letěli nad krajinou. "Jak já tě miluji."


Seregil
20. 04. 2004
Dát tip
johanne... To jsme nezkoušeli.... ale nikdy není pozdě... Díky moc za tvé ohlasy...

johanne
16. 04. 2004
Dát tip
docela dobrý, z podobných zadání většinou vznikaj zajímavý věcičky... ono je fajn, když píše víc lidí na stejný slova, ať to lze srovnávat :)

Kodynie
27. 02. 2003
Dát tip
Já jsem četla i toho Bradburyho, ale tohle taky nebylo špatné. Bradbury je ale klasik a klasici jsou klasici, s těma nic nenaděláš.

Notreal
25. 01. 2003
Dát tip
upoutalo*

no teda.....:) t

houba
29. 12. 2002
Dát tip
jelikož jsem nečetla tu věc od Bradburyho, jak zmiňuje Wopi,tak ti dávám tip, jelikož něco podobnýho ke čtení je do čajovny jako dělaný...:o)*******

Jeanne
27. 12. 2002
Dát tip
já taky potřebuji usušit prádlo, dráčku, kdejsi ? :)) t

Seregil
26. 12. 2002
Dát tip
Wopi: to je skvělý... já měl těch deset slov to bylo směrodatné... Jinak díky.... :-)

Wopi
26. 12. 2002
Dát tip
No - nic proti Tobě, fakt. Taky jsem v prvním ohlasu držel hubu :). To až k té zmínce o nápadu jsem se musel ozvat. :)

Seregil
26. 12. 2002
Dát tip
Jo dobrý...

Seregil
25. 12. 2002
Dát tip
Stando už jsi čet...?

Seregil
25. 12. 2002
Dát tip
Sakra máš pravdu....hned to doplním a pošlu avi... :(

Seregil
25. 12. 2002
Dát tip
Takže avi Stando....

Seregil
25. 12. 2002
Dát tip
a nejen tobě... Stando

Cirilla
25. 12. 2002
Dát tip
s "milovat" je to ještě lepšejší :)

Joohankaa
25. 12. 2002
Dát tip
Chi. Takové lehké, něžné, milé.

Seregil
25. 12. 2002
Dát tip
Já na to úplně zapomněl a myslím, že jsem vám to všem četl bez toho milovat.... (teda tobě Ciri a hurvinkovi)

Seregil
25. 12. 2002
Dát tip
Díky Joohankoo... :-)

Cirilla
25. 12. 2002
Dát tip
já vím, ale v tý chvíli mi to tak nedošlo... ehm, já nepozora ;)

Wopi
25. 12. 2002
Dát tip
Stando, ten nápad s drakem sušícím prádlo je sice pěknej, ale vůbec ne originální. "Celé odpoledne kolem toho běhám... a ty mi ani nepomůžeš? Déšť je na spadnutí." "Jen ať leje," vykřikl nabručeně. "Nedám se probodnout bleskem kvůli tvému prádlu." "Vždyť to umíš usušit tak rychle." "Ne a ne." Obrovská lesklá křídla nervózně šustila za jeho rohorlenými zády. Podala mu tenkou šňůru, na níž bylo pověšeno na padesát kusů právě vypraného prádla... "Tak až takhle daleko to došlo," mumlal si zahořkle... "Neplač, zas bys mi všechno namočil," řekla, "Tak vznes se a proleť se s tím. ... Kdyby bylo hezky a svítilo slunce, nechtěla bych to na tobě," vykládala mu rozumně. "Takhle jsem prala úplně zbytečně, jestli mi nepomůžeš. Rozvěsím to po domě..." ... Vznesl se. Obrovská zelená křídla zašuměla. "Ale jen k plotu kolem pastviny!" ... Ray Bradbury (překlad J.Emmerová) Je to míň přeslazený, ale řikalo mi to víc...

Krel
25. 12. 2002
Dát tip
chm....dobrý:-))))

studanka
24. 12. 2002
Dát tip
Super, taky chci takhle sušit prádlo! A na další domácí práce bys něco nevymyslel?

Čolito
24. 12. 2002
Dát tip
Je to moc hezké, stejně tak jako jméno Klárka.-)) !!!

Seregil
24. 12. 2002
Dát tip
studanko: Možná, že jo... :-)) Čolí: To vím, to víš... že jo... :-))

Josefk
23. 12. 2002
Dát tip
bylo to nadraka ? :-)

Wopi
23. 12. 2002
Dát tip
moc lehké zadání... :)

Seregil
23. 12. 2002
Dát tip
Já myslím, že ne Josefku. Určitě to usušili... :-)

Seregil
23. 12. 2002
Dát tip
Wopi, taky je to podle toho jen takhle krátký... :)

Cirilla
23. 12. 2002
Dát tip
chůůů :))

Siriik
23. 12. 2002
Dát tip
hi hi :-))) ***

Seregil
23. 12. 2002
Dát tip
Siriiku, cos tím myslel? :-)))

Siriik
23. 12. 2002
Dát tip
Že se mi to líbilo, je to takové odlehčené, vtipné. Prostě fajn.

Seregil
23. 12. 2002
Dát tip
Tak to joooo... :-))

Siriik
23. 12. 2002
Dát tip
Snad sis nemyslel, že bych se smál tobě? To by mě nikdy ani nenapadlo!

Seregil
23. 12. 2002
Dát tip
Ne to mě ani nenapadlo, že by ses smál mě, jen bych to konkrétnější, rozvedené hi hi.... a tos udělal, tak ti dík... :-)

Siriik
23. 12. 2002
Dát tip
Prosím tě, nemáš zač. Já vždycky rád někoho potěším. A zvlášť teď, před Vánocema :-)))

Mathew
23. 12. 2002
Dát tip
skvělýýýý :))))) * * *

Daddario
23. 12. 2002
Dát tip
Hlavou se mi honí nepříjemné otazníky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru