Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Recenze

06. 01. 2003
0
0
2229
Autor
Olda

Myslite, ze pokud bych mezi Dila a Ostatni pridal Recenze -- kde by se zobrazovala vsechna dila kategorii: kniha, film, divadlo, misto, udalost, ze by se tyhle kategorie ozivily (protoze by jich v seznamu zrejme nebylo tolik a autory by mimo jine lakala ctenost ;-) -- uff -- ale mozna je to pravda) a bylo by to smysluplne?

Mozna by to prispelo ke kulturni osvete Pismaku.. cteni.. atp., ne?


JohnieBass
30. 01. 2003
Dát tip
Zcela jistě, dobrý nápad!!! Chválím:o) JB

Olda
15. 01. 2003
Dát tip
Jo, trebas se ho zkus nenapadne zeptat, co a jak, protoze me se od ty doby neozval ;-)

Olda
08. 01. 2003
Dát tip
Stana; pokud o nich vis, byl bys schopen je oslovit,jestli by trebas nekdo z nich nechtel neco o psani recenzi napsat, prilipli bysme to nad seznam tech recenzi.. taky si myslim, ze za pokus se nic neda..

Olda
08. 01. 2003
Dát tip
stana; bezva, bezva ;-)

Špuntík
08. 01. 2003
Dát tip
Já hlasuju pro recenze, i když se tu tolik děl, které by se mohly nazývat recenzemi nevyskytuje, je to přeci jen literární útvar...

nin
08. 01. 2003
Dát tip
Já jsem taky pro, ale bylo by dobrý stanovit hranice pojmu recenze, aby se tam neobjevovala vyprávění, jak byl někdo v kině, apod. Teď mě napadá, že i Drownedgod píše o filmech, jasně, myslím, že se to ujme. /Koneckonců, Standa sám sem tam píše o knížkách, ne? :) /

nin
08. 01. 2003
Dát tip
Já jsem taky pro, ale bylo by dobrý stanovit hranice pojmu recenze, aby se tam neobjevovala vyprávění, jak byl někdo v kině, apod. Teď mě napadá, že i Drownedgod píše o filmech, jasně, myslím, že se to ujme. /Koneckonců, Standa sám sem tam píše o knížkách, ne? :) /

Olda
08. 01. 2003
Dát tip
nin,stana; tak to vypada, ze GeDak natom zapracuje ;-) I na vymezeni toho pojmu a na uvodnim textu ;-).. ;)

Radost
07. 01. 2003
Dát tip
nevim mám dojem, že vůle k psaní recenzí tady není víceméně jsem tu nenarazil na jedinou, která by splňovala podmínky, a... K recenzím jsem skeptický :-( k oživení podle mě nedojde ani reorganizováním už proto, že záměr Písmáka je jiný (mimochodem, pokud jde o recenze, mohly by se objevovat v "novinách" - které někdo někde zmiňoval, to by možná k oživení vedlo, ale...)

Helča
07. 01. 2003
Dát tip
Ok

Armand
06. 01. 2003
Dát tip
souhlasím, a zároveň si myslím, že by tyto kategorie měly být nejvíce sledovány adminy... aby místo recenze na Knihu nenarazil člověk na nesmyslný blábol typu: "Dneska jsem se zhulil jak prase..... haaaa hahaaa... a mám z toho knihu" .-) Prostě aby tam pak byly opravdu striktně dodržovány kategorie. Když lidi uvidí, že tam jsou opravdu recenze na divadelní představení, knihy a že to je psáno kvalitně, tak se to může oživit.

Wopi
06. 01. 2003
Dát tip
jasně

myrinda
06. 01. 2003
Dát tip
myslim ze je to dobry napad

Tichotam
06. 01. 2003
Dát tip
je todobry napad ale divil bych se kdyby to pomohlo... lidi by to ze zacatku parkrat zkusili a kdyz by to bylo porad mrtve, tak by na to tlacitko zapomneli. rekli by si, že kdyz se neco objevi, stejne to bude videt na prvni strane... zda se mi ze to tlacitko se ujme az po oziveni techto kategorii, nikoli ze ma moc je ozivit... :o( budu myslet:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru