Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Volná úvaha o volném verši

21. 04. 2000
0
0
2284
Autor
PS

kritika jako literární útvar... :o)

volný verš není špatná věc ale když chceš napsat báseň měl bys psát poeticky o poetických věcech protože jinak to budou jen večerní zprávy
PS
28. 05. 2003
Dát tip
Pišto, tou dobou existovaly tři základní kategorie! (Vážně, nekecám, on i Písmák má svou historii. :o) (Upřímně ani nevím, kam bych to zařadil dneska. :o) von_Tiku, što éto XC? :o)

Až netypicky neblbůsťové, na tebe. Jako kritika se mi to líbí, s vnímáním coby lyrické básně mám potíž, ono to ale asi bude nedostatkem vhodné kategorie. Tak co bych se tady rozčiloval, že ano.

PS
26. 05. 2003
Dát tip
Žůrek Tak to bylo na můj vkus moc stručné. :o) S čím nesouhlasíš? S tím, že to má být poetické? Co podle tebe znamená poetické?

Doporučujeme namalovat smutek černou barvou...budeme tak nejblíž, i když pravděpodobn mimo Každé ráno, hned po panáku slivovice, je také užitečné si definovat vlastní poetismus

PS
26. 05. 2003
Dát tip
Tik: Mno, už jsem si přečetl pár Žůrků a pochopil, že pláču na špatném hrobě. :o) (A je rozdíl mezi pojmy poetický a poetistický! O to mi šlo. :o)

Pro někoho jsou poetické i ty zprávy....brrr testoval jsem zda nejsi XC .-)

Žůrek
25. 05. 2003
Dát tip
nesouhlasím

Janis
22. 04. 2001
Dát tip
:)*

hermit
07. 11. 2000
Dát tip
**

zolli
10. 05. 2000
Dát tip
Pravda to je popsany PRAVDA a necetla jsem to, mozna by mne to i zajimalo ale jak ja nestiham!!!

PS
09. 05. 2000
Dát tip
Zolli, to byl v podstatě jen takový manifest poetismu... :o) Což je popsaný umělecký směr - můžeš si jej klidně teoreticky nastudovat. :o)))) (Ale proč bys to dělala...? Taky takové věci nečtu...)

zolli
05. 05. 2000
Dát tip
o co ze se tu prete? Zpravy jsou taky dobry! a co je psat poeticky o poetickejch vecech? Kdo mne to nauci a jak poznam jestli jsem dost poeticka a nebo jsem jen zpravicka ve vcerejsim tisku???

Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
souhlas

nicka
02. 05. 2000
Dát tip
no, tak jsem zas něco zplodila, můžeš nadávaat jen sobě o)

nicka
27. 04. 2000
Dát tip
právě proto už radši neplodim.

AZALIN
27. 04. 2000
Dát tip
Zzzzzajímavý názor... :-)

PS
27. 04. 2000
Dát tip
Nicko, neblázni... To je fakt jen názor, každý neuznává poetismus. :o)

PS
26. 04. 2000
Dát tip
:o)))) Bambulko, tohle je asi tak 5 roků staré... :o)))

clovrdik
26. 04. 2000
Dát tip
no, jako autor téměř výhradně neveršované poezie s tebou nemůžu souhlasit. a že by byly všechny mé básně " večerní zprávy " ? to taky teda ne :-)

PS
26. 04. 2000
Dát tip
Clovrdik: :o) Aha, tos byl ty? :o))) A kdo tu hovořil o všech?? Já ne. Třeba máš i poetickou ani o tom nevíš. :o)))

PS
25. 04. 2000
Dát tip
Hej, to fakt znělo blbě, ten dovětek, co? :o) Stepco, dík za nastavení zrcadla. :o)

Bambulka
25. 04. 2000
Dát tip
Snad uvažuješ až moc, krom toho - MLČETI (někdy) ZLATO !!! :-))))))

Semis
24. 04. 2000
Dát tip
Avšak pro každého je poetické něco jiného. :->

Stepca
22. 04. 2000
Dát tip
Už nastavili zrcadlo? :-)

zolli
22. 04. 2000
Dát tip
já to asi nebyla... :o)

PS
21. 04. 2000
Dát tip
Kdysi jsem komusi napsal, že mu kritiku k jeho dílu řeknu, jen co vyhrabu doma ten starý deníček, kde jsem měl tohle zapsané... Bohužel už nevím, komu, tak snad si to přečte... A pochopí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru