Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak hej, lidi!!!

26. 04. 2000
0
1
2890
Autor
PS

Haló, lidi, vstávejte a přečtěte si "blbůstku" od Lennyho nazvanou Hej! Nemůže za to, že je v podstatě "neznámý". Čtěte i jiné autory než jen vaše kamarády, i ti nám mají co říct!

1 názor

pročtu si.....


Anonym
15. 05. 2000
Dát tip
26.4. .....MILUJI TE... ....jsem na dne...umiram...doufam....

Poops
09. 05. 2000
Dát tip
PS: určitě ne, je to správná holka!:-))

PS
09. 05. 2000
Dát tip
Zolli: Zkusím... Jestli si na to vzpomenu... :o) Poops: :o) Fajn. :o) Že ji zdravím... :o)

zolli
05. 05. 2000
Dát tip
PS: zkus Saint_Ex!! to je moje upoutavka :o)!!!

Stepca
28. 04. 2000
Dát tip
Strašně mě mrzí, že můžu k počítači, co tři dny! Dík.

Merle
27. 04. 2000
Dát tip
zatím stíhám skoro všechno... a Lenny má mezi tím čestný místo

PS
27. 04. 2000
Dát tip
Snoopy: Ajééééje... Tak pardon... :o))) Já to stejně poznal, že to bylo z nízkých pohnutek. :o))))))) Poops, tak že se jí omlouvám... :o) Ale snad jí to moc nevadí. :o) Tady se to fakt nedá jen podle nicku poznat. Merle, tak to se máš, občas mě taky upozorni na zajímavé věci, dík. A stačí do zpráv. :o))

O.S.to6
26. 04. 2000
Dát tip
Dík.

clovrdik
26. 04. 2000
Dát tip
dík za upozornění na dobrý dílko :-)

Laďa
26. 04. 2000
Dát tip
Třeba mě, že jo PS. Dělám to tak dobře? Ne? No tak nic. Stejně jsem chtěla jen říct, že čtu skoro každýho. Od každýho něco. A taky jsem chtěla říct, že děkuji všem, kteří upozorňují na díla ostatních. Jako třeba PS a...sakra kdo to upozornil na ty před rokem. Myslim, že je třeba to tu takto prokřižovat, aby se vybíralo ze všeho. A hlavně díky Oldovi, který se o to zasluhuje.

Laďa
26. 04. 2000
Dát tip
Sonatino, ech...já....víš....

PS
26. 04. 2000
Dát tip
No hlavně, že se mrknete... :o) Já aspoň konečně pochopil, k čemu že je dobrá kategorie Upoutávka. :o) Laďo... Já nevím co Ti na to říct, ale... Máš pravdu, je dobře, že se upozorňuje, debatu se starými díly rozvířil djPes, návrh na rok staré dal někdo jiný (už taky bohužel nevím kdo), ale ne tom už teď nesejde. A moc... Moc Tě prosím, neměj z toho upozorňování komplexy... :o) Mě to teda aspoň tak přijde. :o) Já si z toho dělám srandu, nemůžeš to brát vážně! :o) A když tak si taky napiš upoutávku. :o))))))))))))))))))))))))))

zolli
26. 04. 2000
Dát tip
ctu co stihnu...

snoopy
26. 04. 2000
Dát tip
jak nesejde? jak nesejde?!!! : ) : ) to jsem byl přeci já! : ( : 0 ) ba ne, už několik měsíců jsem na to myslel, ale jen díky Dj.pesovi jsem se konečně ozval.. ach, ale kolik v tom bylo zištnosti a lenosti psát nová díla.. : )

Poops
26. 04. 2000
Dát tip
no, já (ne)náhodou znám Lenny osobně a jen tak BTW: je to příslušnice jemnější poloviny lidstva:-)), to pro příště:-))) Ale dík, hlavně za jiný... Já se snažím číst teď poctivě všechny nový dílka, ale je to fuška...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru