Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rarášek

28. 01. 2003
0
0
1619
Autor
Kodynie

Rarášek

 

Co se to tu chichotá?

To je jen rarášek.

Má vždy dobrou náladu

a chce si jen hrát.

 

Rarášku, rarášku,

ty potvůrko hravá.

Rarášku, rarášku,

jsi pro nás dobrá zpráva.

 

Raráška jsme polapili,

raráška jsme potěšili.

Rarášek je náš kamarád

a chce si s námi vždycky hrát.


Rowenna
22. 07. 2003
Dát tip
Hele, my jedeme v tandemu. Nu, ani mě příliš nepotěšila. :-)

Kodynie
22. 07. 2003
Dát tip
Děvčata, to jsem ráda, že Vás tohle dílko nepotěšilo, ani já Vás nepotěším. Ven z mé zahrady nebo si na Vás vezmu hrábě.

Rowenna
22. 07. 2003
Dát tip
Kodynie. :-)))) Promiň, to je takové zlomyslné. No ale to dílko, vždyť víš. Píš povídky. :-))) A klidně mě přetáhni těmi hráběmi.

Kodynie
22. 07. 2003
Dát tip
Rowy, už se známe a tak víme co můžeme od sebe navzájem očekávat. Tak prózy se Ti ode mne zachtělo? A víš vůbec že v psaní prózy jsem stále nováčkem, kdežto poezii píšu už více jak dvacet pět let? PS: Hrábě použiji až příště.

blondýna
21. 07. 2003
Dát tip
skutečně nepotěšila:-)

Kodynie
17. 02. 2003
Dát tip
Jsem ráda, že se Ti to líbilo a nemusíš v tom hledat žádnou hloubku, to není účelem. Účelem je, aby tahle báseň čtenáře jen tak potěšila. Jsi skutečně vděčný čtenář. To je fascinující.

j_i_r_i_k
16. 02. 2003
Dát tip
Jůůů, to je roztomiloučký, kuli kuli ťap ťap huííí... Já si to vezmu bez těch hlubších souvislostí, nevadí?

Kodynie
28. 01. 2003
Dát tip
Rarášek to jsem taky já, je to maličká součást mé osobnosti, kterou mám moc ráda, protože mi nosí jen samou radost a hravost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru