Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velké čekání

13. 02. 2003
2
0
1777
Autor
Kodynie

Velké čekání

 

Sedím tu, sedím.

Stále jen čekám.

Není tu, není

a já dál čekám.

 

Sedím tu, sedím.

Stále jen čekám.

On je tu se mnou

a není.

 

Sedím tu, sedím.

Stále jen čekám.

Jsem tu sama,

i když tu se mnou je.

 

Sedím tu, sedím.

Stále jen čekám.

On nevrátí se

z těch svých věčných cest.

 

Sedím tu, sedím.

Stále jen čekám.

Stýská se mi po něm,

protože tu se mnou je a není.


studanka
10. 12. 2003
Dát tip
fakt zajímavý...

Seregil
09. 12. 2003
Dát tip
Chm... jo to mi taky něco připomíná... studanko promiň

Kodynie
09. 12. 2003
Dát tip
Znáte techniku zrcadlení? To když jeden partner začne podvědomě přebírat zvyky toho druhého a zrcadlit mu je zpátky do očí. To jsem zažila nedávno, nejdřív mne to lekalo, pak jsem si zvykla a nakonec začala jeho zlozvyky zrcadlit i já jemu a pak začal žbrblat zase on, že já nereaguji na jeho dříve spolehlivé signály. Je to zajímavé a mnoho se při tom o sobě partneři dozví, pak to chce ale trochu navzájem rozebrat a pokud to aspoň jeden z nich neumí, tak se zdá že se všechno hroutí a bortí a potřebují do hry třetího, který by jim to pomohl vysvětlit. Pozor ale na tuhle techniku, aby se jeden neztratil v druhém a nepřišel tak o svou jedinečnou identitu, pak se jeden stává jen pouhým stínem druhého a nedokáže už sám přežít.

Seregil
09. 12. 2003
Dát tip
Hůf... zajímavá myšlenka... avi

studanka
07. 12. 2003
Dát tip
tak jsem se cítila velmi nedávno...

Zbornik
16. 10. 2003
Dát tip
Dobře zachycená chvíle:-)

Kodynie
16. 10. 2003
Dát tip
Jsem psací běžec na krátké tratě, tady mají ale radši maratonce, kteří svým podrobným popisným vyprávěním nakonec čtenáře spíše uspí než potěší. ;-)

Kodynie
22. 07. 2003
Dát tip
To buď ráda, že nic nevidíš. Tak to je v pořádku.

Rowenna
22. 07. 2003
Dát tip
Jak můžeš vidět, když nepřišel? :-))

Kodynie
22. 07. 2003
Dát tip
Rowenna: Ale on tam přece fyzicky byl, ale vypadalo to jakoby tam ve skutečnosti vůbec nebyl, chápeš.

Rowenna
22. 07. 2003
Dát tip
Aha. :-))

blondýna
21. 07. 2003
Dát tip
čtu a čtu a ničevó nevidím:-)

Kodynie
17. 02. 2003
Dát tip
Dobrá Jiříku, dám se na pokání a nebudu odhánět zapšklé kritiky.

j_i_r_i_k
16. 02. 2003
Dát tip
Jen katugira nech, je to jeho smůla, že loví ve vodách, kde vhodné ryby nenajde, holt u básní očekává neotřelé obraty, zajímavé obrazy, čistá upřímnost a opravdovost mu nestačí...

Kodynie
14. 02. 2003
Dát tip
Teď nevím jistě na co se ptáš. Jestli na to, kde jsou Ti správní čtenáři pro má dílka? Tak to se neboj, oni si mne najdou sami.A jestli se ptáš, kde jsou Ti praví autoři pro Tebe? Tak to já nevím. Ty jako čtenář jsi totálně mrtvý člověk. Kam přijdeš, sto let tráva neroste. Nic se Ti nelíbí, nic Tě nezaujme. Což takhle dát si čtecí dovolenou a pokusit se zabývat jinými aktivitami, které by pro Tebe byly více vzrušující. PS: Jak už jsem poznamenala někde jinde "Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem."

katugiro
13. 02. 2003
Dát tip
a dál? Nic mi to neříká...

Kodynie
13. 02. 2003
Dát tip
Co by mělo být dál? Je to o čekání. Nevrátil se a tak čeká pořád dál. Zřejmě nejsi správný čtenář, který by má dílka mohl správně pochopit, na to jsi málo vnímavý a dychtivý.

katugiro
13. 02. 2003
Dát tip
přiznávám, že zřejmě nejsem správný čtenář podobných děl... (kde jsou ti správní?)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru