Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Démanty noci

28. 01. 2003
5
0
1557
Autor
Kami

Omlouvám se za ten název, ale lepší mě nenapadl.

    Bože, Bože, slyšíš!? Já se k Tobě modlím, já, který jsem v Tebe nevěřil. Ale co teď? Nezbývá mi nic jiného, než věřit a svěřit se s tím, co potřebuji…

   Shrbený muž stál v šeru pod zhasnutou pouliční lampou, na tvář obrácenou k nebi mu dopadaly sněhové vločky a němě pohyboval rty. Stmívalo se.

   Ale Ty přeci víš, co chci, co potřebuji. Jsem na dně, na mizině. Nemám vůbec nic, jen tenhle kabát. S penězi se mi rozpadl celý život. Prosím, žádám – dej mi…Slibuji, že přestanu spekulovat a sázet, investice povedu s rozvahou… Vážně se polepším…

   Pouliční lampa zablikala a rozsvítila se. Muž zvedl překvapeně hlavu. Rozhlédl se kolem sebe a padl na kolena.

   Díky, díky Bože! Křičel

 

  Z jedné z budov vyšla žena, pečlivě zamkla. Mrzlo, zachumlala se do šály a vykročila – opatrně, aby neuklouzla. Neměla zimu ráda, ale tohle byl krásný pohled. Právě se rozzářily pouliční lampy a namrzlý městský asfalt vypadal jako posetý diamanty. U podchodu žena opatrně obešla divného člověka. Klečel na všech čtyřech, hrabal krystalky ledu a děkoval Bohu. Blázen!


Toxman
17. 02. 2003
Dát tip
Fakt jsem čekal úplně jiný konec, ale dost bylo krváků :o))*

Narvah
12. 02. 2003
Dát tip
:)

JASAN
29. 01. 2003
Dát tip
líbilo

Vážně se polepším …, ale tohle je trošinku ohraný :/

Kandelabr
28. 01. 2003
Dát tip
líbí se mi ta možnost výběru. jinak mám ale pocit že už jsem to někde četl. (a nelíbila se mi ta přímá řeč)

Danny
28. 01. 2003
Dát tip
*

fungus2
28. 01. 2003
Dát tip
tak to se mi libilo!

katugiro
28. 01. 2003
Dát tip
z prvního části něco koukalo, druhá to takříkajíc zazdila - je trochu zbytečná...

Kastel
28. 01. 2003
Dát tip
ne, patří to k sobě T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru