Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mordor's Radio

31. 01. 2003
8
0
3247
Autor
FARAMIR

Berte to s rezervou... :)

Mordor's Radio - 66,6 MHz

S Dark Tower sa Vám hlási D.J.UstaSauronove (D.J.U.S)

(D.J.U.S)
Krátke správy
Eriador: nový vysielač v Orthanku zabezpečí kvalitnejšie pokrytie signálom.
Lórien: vysielač Dol Guldur bude mať zajtra od 12.00-24.00 technologickú prestávku.
Khazad-dum: Ceny mitrilu zaznamali historické maximum
Akcie spolocnosti Kram&Lembas klesli o 120 bodov.
Rohan: Hit "Štyri kone vrané", sa už 30 tyždňov drží na prvom mieste rohanskej hitparady.

Vďaka obežniciam "Silmaril I. - Evening star" a "Silmaril II. - Morning star", je možné monitorovať územie celej Stredozeme 24 hodín denne. Prepájame teraz na zámorskú hydro-meteorologickú stanicu Aman, kde už čaká Manwe a Ulmo, aby Vás oboznámil s celkovými klimatickými podmienkami a hydrologickými správami. - Manwe, Ulmo máte slovo.

(Manwe)
Ďakujem D.J.
Celková poveternostná situácia: Neustále erupcie Orodruiny a mierny východný vietor spôsobili, že nad celým Mordorom, väčšinou územia Gondoru a časťou Rohanu je neustále šero až tma. Na severe územia sa zatiaľ mrak ešte neobjavil, čo je však asi len prechodný stav.
Bio-predpoveď: Nazghúlovia lietajú nízko, čo u senzibilných osôb môže spôsobovať bolesti hlavy a depresiu, ba až stavy panickej úzkosti. Osobám, ktoré trpia príznakmi, spôsobenými nízkou letovou hladinou nazgúlov, doporučujem navštíviť liečebný ústav v Lóriene, alebo zotavovňu v Imladris známu tiež ako Rivendellský dom.
Ulmo máš slovo.

(Ulmo)
Hydrologické správy:
Anduina - Vodné dielo Rauros, hladina ustalená; Osgiliath, hladina klesá. Andiuna je však splavná po celej dĺžke od ústia Celebrantu až po Deltu.
Smutná správa: - Záplava na rieke Šerava. Pri brode, západne od Imladris, strhol silný príval vody deväťčlenný zbor, známy pod umeleckým menom "Black Riders", ktorý sa po tejto nehode, pri ktorej prišli o kone, vrátili k pôvodnému pseudonymu "Nine Servants".
To je z Amanu všetko odovzdávame slovo späť do Black Tower.

(D.J.U.S)
Ďakujem Manwemu a Ulmovi. Obetiam povodne teraz hráme pieseň "4 kone vrané", ktorá sa už 30 týždňov drží na prvom mieste rohanskej hitparády a pravdepodobne prekoná doterajší rekord, ktorý držala zhudobnená verzia diela "3 gaštanové kone", čím sa jej podarí nový zápis do "Golden Hall Of Edoras".

Stretneme sa opäť po reklame.

--- Reklama ---
Spot01: "Cirdan Tour"
Využite jedinečnú ponuku našej kancelária, a zkúpte si jednosmerný zájazd za More. Ponuka len pre eldar a platí do vyčerpania zásob lodí.

Spot02: "Kram & Lembas"
Šum lístia, spev vtákov, Arwen a Aragornom na mostíku v Imladris; Slogan: "Bez Smirrvu ani bozk"

Spot03: "CK Telcontar Ltd."
Hobbiti POZOR! CK Telcontar Ltd. Vám ponúka najnovší produkt "Spoznaj svoj Kraj". Ako bonus - odborný sprievodca vyškolený na Númenore - ZDARMA.
Pre hobbitsko-trpaslícke združenia je tu produkt "Tam a späť - po Bilbových stopách", ktorý okrem mnohých atrakcií zahŕňa i víkendový pobyt v novom Bardovom kúpeľnom stredisku "Smaug's Spa".
Pre odvažnejšich cestovateľov všetkých rás, ponúka CK Telcontar Ltd. v spolupráci s Imladris a Gandalf's Magic, náučno-poznávaciu cestu naprieč Stredozemou až k Orodruine (tradičným zvykom je hádzanie prstienkov do puklin).

(D.J.U.S.)
Tak sme späť a hneď s mimoriadnou správou od nášho externého spolupracovníka Sarumana a so stavom ekonomiky nas oboznami Gimli.

(Saruman)
6.XII - Šedý pútnik so sprievodom navštívil Kraj.
Pre zmenu bol celý v červenom a namiesto zábavnej pyrotechniky rozdával sladkosti. Najväčší obdiv si získal rozdávaním novinky McMedded-Surprise, z ktorej po rozlomení vyletí včielka a uvolnené miesto sa naplní úžasnou plnkou. Sprievod Šedého pútnika tvorili: Frodo prezlečený za Uruk-Hai a Legolas v šatách, ktoré si "požičal" od Galadriel. Samozrejme, že medzi sladkosťami, ktoré rozdával spolu so svojimi spoločníkmi nechýbal "Lembas-ktorý vydrží táááák dlho" a daľšia novinka pastilky s Mirruvorovou príchuťou pre čerstvý dych "Smirrv".
Postupne sprievod prešiel všetky Švrtky Kraja a potom zamierili za Brandyvínu do Brandorádska a ďalej do Hôrky. V Hôrke, na potešenie domáceho obyvateľstva, urobili poriadny "čurbes" v hostinci "U skákavého poníka". Podľa posledných správ sa celá skupina odobrala na liečenie do známej zotavovne Imladris.

(Gimli)
Ekonomika
Po prevzatí baní KhazadDúm spoločnostou "Balrog&Orcs Ltd.", ktorá sa vrátila k označeniu Moria, prudko vzrástli ceny mitrilu na Eriadorských trhoch. Združenie s pod Hory podalo protest na Bielej Rade, ktorý však bol vetovaný.
Nové kúpele Smaug's Spa, založené podnikavým Bardom, začali konkurovať zotavovni Imladris a prevzali väčšiu časť jej klienteli na východ od Bielych hôr. Majiteľ Imladris sa spojil so svojím zástupcom z Lesa a zablokovali dopravu k Jazeru, vznikla tak patová situácia. Problém sa ma prejednávať na najbližšom zasadaní Bielej Rady. O výsledku rokovaní vás budeme informovať.
Firma McMedded priniesla na trh nový produkt McMedded-Surprise, čo výrazne posilnilo jej vplyv na trhu a zasadilo ťažku ranu nadnárodnej korporácii Kram&Lembas, ktorá tak stratila pozíciu, ktorú získala po bombastickom uvedení pastiliek Smirrv.

(D.J.U.S.)
To boli správy.
Nasleduje chvíľka poézie. Dielo "Jeden Prsteň" prednesie sám autor a majiteľ rádia: Sauron Veľký, známy tiež pod umeleckým menom "Ohnivé Oko".

(OKO)
Sauron Veliký - Jeden Prsteň.
Jeden prsteň...
...
...spojí.

(D.J.U.S.)
Ďakujeme, za precítený prednes majstrovi. Určite nezostalo jedno oko suché.
Tááák a teraz prejdime k zábave.
Z MinasMorgul sa Vám prihlásia Dvaja Bdiaci a okrem hitparády Nazgúl-TOP9, Vam budú hrať na želanie.
Po hudobnom bloku Vás pozývame k sledovaniu náučného magazínu "Fauna cudzích zemí". Tentoraz so zameraním na Ďaleký Harad a bájneho živočícha, ktorého väčšina severanov považuje len za mýtus, Múmaka.

Vysielanie dnešneho dňa ukončíme nokturnom. Dnes si okrem deväťčlenného zboru nazgúlov, ktorý premierovo vystúpi pod novým menom "Winged Shadows", môžete vypočuť symfóniu pre krebainy a orchester v podaní DungeonOrchestra pod vedením Veľkého Uglúka.

Príjemný deň praje a s pozdravom "Oko vidi", sa lúči D.J.ÚstaSuronove.
ach já bych ti dal Těch tipů padesát.. tak moc mě to chytlo.. po převzetí Morijských dolů společností balrog and orcs.. to sou úžasný nápady.. dobrý...*****

Huh! Původní myšlenka dobrá, ale dál je to na jedno brdo, číst se to nedá. A kromě toho: Běžte už s tím svým tolkienováním všichni do prdele!

Angeri
21. 11. 2003
Dát tip
Aiya! teda "nízká letová hladina nazgúlů" se fakt povedla. Rohanská hitparáda taky - jak by asi vapadala gondorská? Dva stříbrný stromy, Jeden stříbrný strom, Dva zlatý stromy, Jeden zlatý strom .................... ? Namarie, tenn´onomentielva, nildor. Váš Wilvarínek

fidel1
23. 05. 2003
Dát tip
Aj tak je najlepší reklamný spot č. 1. Len škoda že nemám prachy.

PS
23. 05. 2003
Dát tip
:o))) Taky by mě zajímaly další místa v té rohanské hitparádě. :o)

ielele_
06. 04. 2003
Dát tip
Nádhera! Jen by mě zajímalo, jak vypadají ostatní místa rohanské hitparády:o) TIP

Drago
23. 03. 2003
Dát tip
tak tohle je opravdu super! měl by si to přečíst Tolkien.. :o) avi.

Shadown
18. 03. 2003
Dát tip
Tak tomu říkám dobrej nápad, dobré spracování. Dal sem tvé dílko přečíst sestřičce (23) a ta jeho části s velkou pravidelností cituje. Moc se jí to líbí a mě tak

finarfin
01. 03. 2003
Dát tip
... super... *

Lavitta
12. 02. 2003
Dát tip
je to fakt a takhle to ještě nikoho nenapadlo zpracovat.Ovšem až už toho bude moc,tak to bude fakt urážka...Dokud je o čem proč ne

Borec
04. 02. 2003
Dát tip
Super

Seregil
03. 02. 2003
Dát tip
Jo četl jsem Shamme... a na mp3 by to bylo moc fajn FARAMIRE...

Shammann
03. 02. 2003
Dát tip
Ježiš, sem to chtěl poslat radostíkovi (panž sem četl, žes už četl:-)) a zas tím obtěžuju i tebe.

Seregil
03. 02. 2003
Dát tip
To neva Shamme

Seregil
03. 02. 2003
Dát tip
Je to dobrý... ***

FARAMIR
03. 02. 2003
Dát tip
No ak sa mi podari nahovorit par clenov Spol.JRRT aby to nahrali na audio... Mozno si to budete mwoct stiahnut ako mp3... Malo by to byt lepsie... Necakal som az taku reakciu... :)

Shammann
03. 02. 2003
Dát tip
To je skvělý, neotřelej nápad i zpracování, posílám avi...***

Kasumi
01. 02. 2003
Dát tip
nevim, neberu to jako parodii, i kdyz to tak vypada.. libi se mi to... i kdyz to neni nejak extra vtipne, ma to smrnc :)) *

Danny
31. 01. 2003
Dát tip
bezva práce...**** Výběr

Mathew
31. 01. 2003
Dát tip
už byste těch parodií na lotra mohli nechat.Ani v nejmenším mi nevadí to zesměšňování tolkiena, tomu bych se i zasmál, ale vadí mi, že je to čím dál nudnější.

waldekke
31. 01. 2003
Dát tip
lepší počasí jsme si už opravdu nemohli přát

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru