Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z deníku týraného rodiče XV.

Výběr: kvetinova_vila
05. 02. 2003
68
1
5822
Autor
Yfča

Tyto skvosty vypadly z Kačaby mezi třemi a pěti roky jejího života...

 
"Tatínku, kde je Austrálie?"
"Když vyvrtáš tady v tom místě díru, tak vylezeš v Austrálii."
"Hm, a máš vrtačku?"
 
*
"Maminko, pones mě!"
"Proč?"
"Nemůžu chodit, tatínek mi ukous nožičky..."
"A co je tohle?" "
Kůže...".
 
*
(Na Petříně u pomníku K. H. Máchy:)
"Maminko, co je to za sochu?"
"To je básník Karel Hynek Mácha. Už je to moc let, co umřel..."
"A to byl tvůj manžel?"
 
*
"Ta vaše dcerka je taková roztomilá," rozplývá se soused, "je vidět, že se jí hodně věnujete."
"Snažím se," povídám pyšně a přijímám nabízenou cigaretu.
V tom okamžiku vtrhne do obýváku čtyřletá Kačaba a zvolá:
"Stará, zahoď cígo a nakrm mě!"
 
*
"Mami, honem! Pálí se ti voda!"
 
*
Vyprávím pohádku.
"A Karkulka šla a šla..."
"Až pošla," pokračuje Kačaba.
 
*
Když bylo Kátě pět let, rozhodla jsem se, že ji začnu učit anglicky.
"Ano se řekne anglicky yes. Zopakuj to."
"Jes."
"A ne se řekne..."
"...nežer," vyhrkla Kačaba.
 
*
"Maminko, proč je tady to v botě?"
"To je takový udělátko, abys neměla plochý nohy."
"A plochý prsa, viď!?!"
 
*
Ve školce.
"Káťo, paní učitelka mi říkala, že zlobíš víc než Robert..."
"To není vůbec pravda!" rozčílila se.
"Ona říkala, že jsem daleko horší..."
 
*
Kačaba se na pískovišti dostala do konfliktu s o hlavu vyšším klukem. "Hele, jestli mne budeš ještě otravovat, tak ti dám takovou ránu, že zaspíš důchod!"
 
*
Poprvé jsme ji odložili na celý víkend k babičce, neboť jsme tapetovali. Večer ležela v posteli a plakala.
"Tobě se stýská, viď?" zeptala se babička starostlivě.
"Ne, babi," zafňukala Kačaba, "já jsem se chtěla dívat na televizi a z postele na ni  vůbec nevidím..."
 
*
Náš pes snědl, co neměl.
"Maminko, Daneček sežral ten lívanec a teď se asi poblije, viď?"
"No, Káťo, jak to mluvíš?" napomínám ji.
Kačaba se otáčí ke psovi.
"Dane, promiň, nezlob se."
Obrací se opět ke mně.
"Stejně se ale posere, viď!"
 
*
Bratranec ji šlehnul kopřivou.
"Co děláš, ty pitomečku?!? " zařvala.
"Já nejsem pojištěná!"
 
*
Blbne na schodech u paneláku.
"Káťo, nech toho, jestli si zase rozbiješ hlavu, tak s tebou do nemocnice nepojedu!"
"Tak nejezdi, mamko. Vždyť máš nahoře jehlu a nit, tak mi to můžeš zašít doma..."
 
*
Přepočítávám si výplatu.
"Maminko, dej mi jednu!", ukazuje na tisícikorunu.
"Káťo, to jsou korunky, ty NEJSOU na hraní."
"Já to taky nechci na hraní. Já to chci na stříhání..."
 
*
"Maminko, jsi hloupá?" ptá se zvědavě.
"Ne."
"Maminko, jsi pitomá?"
"Ne."
"Maminko, já tě mám za to tolik ráda!"
 
*
"Mami, až budu velká, tak si nechám narůst velký prsa až na zem a budu s nima hrát fotbal...".
 
*
 
 
Kačaba (léto 1994)

1 názor

8hanka
11. 07. 2011
Dát tip
Kacaba ma silny zaludok, ze neprotestuje:)

Kohy
30. 03. 2004
Dát tip
Zeru deti ;o) - *

Sirius
23. 09. 2003
Dát tip
Hester: Připomnělas mi jeden dotazník: Stav (nehodící se škrtněte): svobodný/á - ženatý - vdaná - rozvedený/á - jiný...

Helenice
14. 08. 2003
Dát tip
Bude pokračování?

Yfča
14. 08. 2003
Dát tip
Helenice: Možná... ;o))

Hester
14. 08. 2003
Dát tip
Tady jsem fakt ještě nechválila nahlas??? Tak teď!!!*** šla a šla, až pošla je dobrý. Někde jsem taky slyšela: šla a šla, až přišla do jinýho stavu :-)

DarkMind
14. 08. 2003
Dát tip
:))))

Nevímkdo
06. 08. 2003
Dát tip
mýmu bráchovi když byl malej spadlo umyvadlo na pinďourka.Ted je mu 24 a má konečně holku, kterou mi byl ochotnej představit.Trochu jsem se s ní lízla a tak sem se jí ptala, jestli je všechno v pořádku.Nasmáli jsme se, byly u toho i jeho kámošové...řekl našim, že mě nenávidí............. čekanko...moje tchýně teď umírá asi potřicátý co ji znám, zrovna ji poběžím ošetřovat, babu jednu, než ten její barák zdědím, bude mi 150....... jednou mi řekla, at se netěším, že mě přežije ( je o 41 let starší ) nebo že mě aspon bude chodit strašit...........

Nevímkdo: Seznámíme je, baby, budou si rozumět a tvoje tchýně bude jediná kamarádka, kterou moje tchýně kdy měla :-)))

Nevímkdo
06. 08. 2003
Dát tip
tuhle mi jedna ženská na koupálku říkala, ¨jak si mě babička v samče chválila. No, naše Marcelka, ta umí vařit ! Ta, co to slyšela, se popadala za břicho ( vařit umím, ale kdo nás zná, ví, že mě tchýně prostě nemůže mít ráda ).No, se synem se moc chlubit nemůže, tak bere za vděk mě...te´d js¨me u nás měli pout a tím povinnej oběd.Hotovo.Hladila mě a objímala a mímu starýmu nalejvala pivo, já šťastná že se z toho vyspal....ona je totiž asi úplně blbá !!! co se týká křtin, nejsem a chtěla bych a alkoholu - miluju kvalitní víno a studený pivo když je hic a grog dyyyž mi je zima a když mi je hodně zle tak se trochu líznu a pak to ze sebe dostávám a řeším a brečím a mluvím a směju se a hlavně říkám pravdu.....a pak se divím

Jo, taky jsem myslela, že spolu budeme vycházet, když budu upřimná, to byla osudová chyba :-)

Astra
29. 07. 2003
Dát tip
Výborné vtipy ze života! Vítězí fotbalistka s prsama až na zem...T!

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
:o))))))))) *

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
:))))))))))))))) Tak tohle teda hodně hodně jóóóóó... Zase tip Kačabě (a ne za tu fotku :) )...

Yfča
14. 05. 2003
Dát tip
Také si myslím... :o))

Jo, kdybyste ten nápad chtěli realizovat, přijdu se taky mrknout, i když opíjet se neopíjim :-)))

No, to je sice pravda, ale jednou na mě řvala jedna úplně zmatlaná ženská, že "takový má nejradši, nechlastaj a jen sledujou, jak chlastaj jiný, aby je potom mohli pomlouvat!" :-)))))

zmatlaná žena je ostuda :-) člověk nemá ztrácet důstojnost a s chlastem důstojnost odchází :-) a protože chlapi povětšinou tu důstojnost nemaj ani za střízliva, nevadí u nich tolik, že se zmatlaj :-)))))

Yfča
14. 05. 2003
Dát tip
Jasně, Stando, můj dědek je přivázanej! Však jsi viděl, jak je pod pantoflem! :o))

Yfča
14. 05. 2003
Dát tip
Ba ne, já si spíš myslím, že ode mne neutekl z toho důvodu, že se bojí, aby nedopadl ještě hůř! :o))

Yfča
14. 05. 2003
Dát tip
Stando, to nebyly oči, to byly brýle... :o))

Bacil
13. 05. 2003
Dát tip
Vidíš, já jsem ani netušil, že je v Libni nějaký zámeček. Ale to u Brňáka není překvapující. Z Libně znám pouze živě: - nádraží, protože je u Harfy, kde sídlí jedna firma, se kterou spolupracuji z písniček: - kance (...v Libni prý jsou kanci - z jedné písničky Marka Ebena) - vilu (mám vilu v Libni, tak už mě líbni, furt se tak nevopatruj...) :-))

Libeňskej zámeček je proslavenej :-) ale neznám ho :-) Byla jsem nedávno na svatbě kamarádky ve štiřínský kapli, krásný prostředí, krásná nevěsta, dokonalej ženich, ale ten úředník to kazil. Já si nemůžu pomoct :-)

Pavson
13. 05. 2003
Dát tip
Libeň je pro mě proslavená hlavně hrabalovým Automatem Svět a restaurací U Karla IV, kam jsme před drahně lety chodili na výtečnou krušovickou dvanáctku. Měla na nás velmi výchovný vliv a asi proto jsme jí říkali Metla. To mi připomíná, že bych měl udělat nějaké humanitární gesto na pomoc postiženým oblastem a jít se po letech do Libně opít.

Bacil
13. 05. 2003
Dát tip
Ne, kvůli svatbě ne. Já jsem se pokřtít nechal vědomě, ale to, že jsem se stal zrovna katolíkem a ne evangelíkem, byla spíš náhoda, respektive důsledek toho, že moje žena je katolička. Na katolictví se mi některé věci líbí (řád, tradice, důstojnost) a spousta věcí nelíbí (větší lpění na formě, spousta příkazů a zákazů, které myslím nevyplývají z víry samé). Takže radši o sobě říkám, že jsem křesťan, než že jsem katolík.

Yfča
13. 05. 2003
Dát tip
Jen tak pro zajímavost: já jsem svatbu v kostele neměla, jsme spolu 24 let... Moje tři kámošky ze střední školy se v kostele vdávaly: všechny jsou rozvedené, jedna se nedávno vdala již počtvrté... (jestli měla i ty tři další svatby v kostele, to ale nevím) :o)

Bacil
13. 05. 2003
Dát tip
Jistě, to, jestli spolu dva lidi vydrží, je především v těch lidech, i když s tou vírou to jisté míry taky může souviset :-))

Yfča
13. 05. 2003
Dát tip
No, já věřím, že Jiřík je ten pravý, proto jsem se ho zatím nezbavila... :o))

JAsně, že to, jestli spolu lidi vydržej neni záležitost oddávajícího, jestli je to státní úředník, nebo farář, o tom přece nepolemizujeme, jen řikám, že svatba v kostele je mnohem krásnější :-) A co se týče víry...člověk se vyvýjí a jeho názory taky, dneska bych se asi pokřtít nedala

Yfča
13. 05. 2003
Dát tip
Svatba v kostele je krásnější? Tak proto se asi ta moje kámoška pořád znovu vdává... :o))

určitě je :-) taky se chci pořád vdávat :-))))) ale fakt :-)

Bacil
13. 05. 2003
Dát tip
Já myslím, že ani to "krásnější" nemusí být obecně pravda. Jde o to, v kterém kostele, na které radnici, případně zámku či obřadní síní. Já sám jsem oddával v sedmi (nebo jich bylo osm?) obřadních síních a každá byla úplně jiná. A každá ta svatba byla úplně jiná, zažil jsem i krásné svatby, které určitě byly krásné pro všechny přítomné, přestože to byly svatby civilní. Taky jsem zažil svatby, kdy mně, civilnímu oddávajícímu, přišli poděkovat za projev... čímž se nechci chvástat, jen cosi naznačit.

Yfča
13. 05. 2003
Dát tip
Na mojí svatbě (v Praze 8 na Libeňském zámečku) bylo onehdá nejhezčí to, že jsem si brala chlapa, kterého jsem milovala... :o) Ostatně miluji ho i po 24 letech, anébrž ode mne ještě neutekl... :o))

Bacil
12. 05. 2003
Dát tip
Já jsem katolík oddanej v kostele, ale sám jsem jiné oddával na úřadě, myslím, že si to se mnou docela užili :-)) možná o tom někdy něco napíšu. A propos, to, že se člověk vlastně nesmí... by neměl... rozvést... mi na tom trochu vadí ;o)) ale na druhé straně - by se myslím člověk neměl brát v kostele JENOM proto, že svatba v kostele je hezká, protože pak nutně předstírá něco, co není... kazit si svatbu lhaním?

prosimtě jakým lhaním, co to plácáš? Já nelhala, chtěla jsem ho na celej život a jestli s Bohem, nebo bez něj, to je přece vedlejší!

Bacil
12. 05. 2003
Dát tip
Není... protože církevním sňatkem se člověk zároveň hlásí i k tomu Bohu... nevím, jak je to u evangelíků, ale třeba u katolíků probíhá při svatbě obnova křestního slibu, a podmínkou svatby dle katolického obřadu je, že aspoň jeden musí být pokřtěný (ten druhý za jistých okolností nemusí). Čili v takovém případě lžu, pokud nevěřím, a při obřadu se hlásím k tomu, že věřím. Ale možná, že u evangelických obřadů je to jinak, omlouvám se.

Právě :-) pro evangelíky neni manželství svátost. Proto můžu mít i druhou svatbu v kostele. Evangelíci jsou volnomyšlenkáři :-))) a já jsem tenkrát ten obřad brala opravdu vážně, i muj muž, ten to bere vážně i dnes, pořád se ihání tim, že jsme se brali v kostele. Možná, že když jsem klečela na tom klekátku a měla jsem rřeč v pravý noze, možná tehdy jsem věřila, že mě Bůh ochrání :-)

Bacil
12. 05. 2003
Dát tip
Tak jo :-)) (do prčic, proč já se vlastně nestal evangelíkem?)

třeba proto, že tě pokřtili, jako malé robě a já si mohla vybrat, páč se na mě rodiče vyprdli s nějakým křtem :-)))))

Bacil
12. 05. 2003
Dát tip
To nebyl ten důvod, mě jako malé robě nepokřtili... důvod byl spíš ten, že moje nastávající byla katolička, a já, jak jsem k nějaké (jakékoli) víře směřoval, tak mi to bylo tak trochu jedno...

Aha :-))))) a proč ses nechal pokřtít??? :-))))) snad ne kvůli svatbě? :-))) Myslim, že to neni jedno, že by člověk měl poznat, do čeho leze a vybrat si

Quanti
10. 05. 2003
Dát tip
jee, to je povidani :c) ale hrob me pobavil... ja jsem sice katolik, ale uz bych nechtela byt nic ;))) a svatbu v kostele kliiiiidne ozelim...

alim: Tak to sorry :-))) Quanti: svatba v kostele je krásná :-)

Quanti
10. 05. 2003
Dát tip
cekanka: noo, asi to ma neco do sebe... jako mala jsem to taky chtela... ale ted uz mi to prijde zbytecne monstrozni... a religiozni... od doby, kdy jsem chodila do cirkevni skoly, mam tak nejak alergii na (krestansky) nabozenstvi ;) promin ;))

Já vůbec nevěřim, ale přujde mi to takový.......nevim, jak to říct, prostě na úřadě bych svatbu nechtěla :-)

Yfča
09. 05. 2003
Dát tip
Nikdy jsem žádného katolíka v guláši nenašla...

No, vidíš, mně se líbí víc evangelíci :-) dokonce když se rozvedu, můžu mít zase svatbu v kostele :-)

alim
09. 05. 2003
Dát tip
cekanka ukecanaaaa...tedy ucekana...:-)))))))))))) takovych by tady melo bejt vic..bylo by prima a vzruso....aspn nekdo tady diskutuje...:-)))))))))))))))))))))))))))))))) vse jen v dobrem mysleno..

Yfča
09. 05. 2003
Dát tip
Tedy, cekanko, přejít k evangelíkům enem proto, že kalkuluji hned při svatbě z rozvodem... No tedy... FUJ! :o))

alim: No, to seš jedinej, kdo to řiká :-))))) Yfča: Muj manžel už jednou rozvedenej je, takže tahle otázka byla důležitá :-)))

alim
09. 05. 2003
Dát tip
cekanko...to bude asi tim, ze nejsem jedinej,ale jedinaaa..:-))) cili taky ukecanaaaa......hezky den...:-))))))))

pobavilo mě to :-) vzpomněla jsem si, jak jsem byla jednou s MArtinou na Slavíně a chodili jsme od hrobu k hrobu a já jí musela číst, kdo tam leží, ale jak jsem byla líná, tak jsem přečetla vždycky jen jedno jméno. A u jednoho hrobu jsem to chtěla napravit a bylo jich tam hodně a já je přečetla všecky. A Martina se na mě udiveně podívala a řekla:"To se tam všichni vejdou? A nepřekážej si?" :-)))))*

Yfča
08. 05. 2003
Dát tip
Já osobně se tam s nikým tlačit nehodlám... :o)

Yfča
08. 05. 2003
Dát tip
Já taky. Alespoň se konečně pořádně ohřeju! :o)

Hmmm, klub přátel žehu? Založíte? :-))))) A víte, že mně je úplně ukradený, co bude s mejma práchnivejma kostma? :-)))))

No to se na mě nezlob, ale já o tom koumat nehodlám :-)))))Hele, moje tchýně, měla pětapadesátý narozeniny a já se jí ptala, co chce, ona nic namá, to je pole neoraný, řikám, nějakej ten ruční mixér - to je pro mě škoda, tak řikám nádobí - to je pro mě škoda, rychlovarnou konvici - to už je pro mě škoda, ona neustále umírá, víš a tak řikám no a co hrob? A ona - ten už mám. Tak dík :-))) až umřu, ať si se mnou moje tchýně dělá, co chce :-)))))

ona je evangelík, ty trdlo :-))))) ona půjde do nebe, protože nehřeší :-))) ona nedělá pro jistotu nic :-))) ale kecy má blbý :-)))))

jsem taky evangelík :-))) a nestuduju nic :-)))))

křtili mě tejden před svatbou, chtěli jsme svatbu v kostele :-) ale jsem ráda, že jsem evangelík, když už, katolík bych byla nerada :-)))

Barbar
27. 04. 2003
Dát tip
Teda....... ....matko, to je pomsta.....

Andulka
27. 04. 2003
Dát tip
proboha..nerikej mi matko,vis.......matka by matka pluku, ale ne ja:-)

Andulka
26. 04. 2003
Dát tip
jejky.....krasne me to rozesmalo.....deti jsou obcas kouzelne :-) T

soňa
23. 03. 2003
Dát tip
* kačaba je už taky mamča?

Yfča
23. 03. 2003
Dát tip
To bych ji tedy hnala! Je jí čtrnáct... :o))

soňa
23. 03. 2003
Dát tip
tak to jsem se přepočítala...

Nanthei
23. 03. 2003
Dát tip
já jsem myslela spíše historky od jiných návštěvníků :-)

Yfča
23. 03. 2003
Dát tip
No tak to vidíš, Nanthei, to stáří je opravdu neradostný... Už ani pozorně nečtu... :o))

Nanthei
23. 03. 2003
Dát tip
stáří??? moje maminka by ti dala!!! :o))) (myslím tím, že jsi zaručeně o léta a léta mladší než ona a ona se stará necítí :o))))

Nanthei
22. 03. 2003
Dát tip
tak to je úžasný! :-)))) a všechny ty další historky o dětech taky :-))) *

Yfča
22. 03. 2003
Dát tip
To nejsou, bohužel, historky o dětech, to vše je o mé Kačabce... :o))

Kytička
18. 03. 2003
Dát tip
Musím Ti říct, že máš opravdu skvělou dcerku Yfčo!!! Je to perfektní!!! :-). Dobře vychovaná .-))) *******************************************************************

Yfča
18. 03. 2003
Dát tip
To víš, Kytičko, moje škola... :o))

breta
18. 03. 2003
Dát tip
:o))))))) ***** Taky máme doma takového rozumbradu... :o)

Čmelák
18. 03. 2003
Dát tip
Moc prima - díky za úsměvy :o)))))) *

El_Fossil
12. 03. 2003
Dát tip
:o)))

Jouda
24. 02. 2003
Dát tip
Kouzelny!*

Jouda
24. 02. 2003
Dát tip
I ty kritiky pod :-)

Humble
24. 02. 2003
Dát tip
:o)))

Sirius
21. 02. 2003
Dát tip
Yossarian: Průmyslovna mě teda dorazila úplně!

Bacil
14. 02. 2003
Dát tip
Nin: on když se opravdu naštve, tak říká i horší věci... má to ze školy a ještě předtím ze školky :-))))))))

Yfča
14. 02. 2003
Dát tip
Bacile, a jsi si jistý tím, že doma nic neokoukal? :o))

Bacil
14. 02. 2003
Dát tip
Nooo, doma mohl odkoukat leda "do prdele", to připouštím, ale to, že mi občas říká, že jsem piča, to musel vyslechnout jinde :o))

Yfča
14. 02. 2003
Dát tip
Bacile, to asi opravdu musel slyšet někde jinde. Tvoje křestní jméno zní ouplně jinak! :o)

katugiro
14. 02. 2003
Dát tip
pro radost to tedy bylo :)))

nin
13. 02. 2003
Dát tip
Bacil: máš fakt drsný dítě, takovýhle sprosťárny a tak malej :-))))))))))))))))))))))))

alim
13. 02. 2003
Dát tip
jooo deti jsou uprimne...a proto se muzeme i my..alespon obcas od srdce zasmat ...a je to tak dobre...:-)))))

Yossarian
12. 02. 2003
Dát tip
jo a eště sme měli doma Elišku Průmyslovnu

Šalvěj
08. 02. 2003
Dát tip
:o) A pak že pravdu mají jenom rodiče.. :o) *

bbb
07. 02. 2003
Dát tip
Pobavil jsem se. :-) tip pro tvoji dceru :-)) Výroky našich dětí si manželka taky zapisovala, já ale bohužel nevím, kam se ztratily. Jednou ale syn, to mu bylo asi pět nebo šest, povídal naší holce: Až budu velkej, tak se ožením s naší mámou, protože je na nás hodná a stará se o nás a navíc je ještě i hezká. :-)

Bacil
07. 02. 2003
Dát tip
Abych taky uvedl něco konkrétního, tak přidávám výrok mého šestiletého syna z minulého týdne. Byl první den na běžkách a báječně mu to šlo, jenže pak měl jít chvilku do kopce, takže mu to podkluzovalo a to ho děsně nebavilo. Dostal svůj obvyklý záchvat zuřivosti, a dozvěděli jsme se: "A máma je Špidla, táta je Zeman a všichni jsou hajzlové!" :-))

rainman
07. 02. 2003
Dát tip
i když už to z Tvých stránek znám, přečtu si to rád znova, abych se ubezpečil, že nejsem sám, kdo má doma takové nadělení :-)*

Yfča
07. 02. 2003
Dát tip
To nejsou Slapy, to je na jezeru u Velkých Žernosek (poblíž Lovosic)... :o)

Bacil
06. 02. 2003
Dát tip
Jůůů, ta diskuse pod tím je skoro ještě úžasnější než ty hlody :-)) No jo, kompromitující historky z dětství... a úplně nejhorší je, když takové historky vykládá svým vnoučatům, resp. dětem osoby, o které ty historky jsou (k velké radosti vnoučat a k malé radosti jejich rodiče) :-))

Helen
06. 02. 2003
Dát tip
Moje máma taky s radostí vypráví historky typu: "To když byla Helena (případně použije moji ségru) malá, tak udělala tohle a tohle." Případný posluchač se většinou rozpačitě usmívá, protože jsou to většinou historky velmi pikantní, který si máma ve svých vzpomínkách ještě náležitě "upravila", takže mají hodně daleko do skutečnosti. Pokud se ségrou protestujeme, že tak to nebylo, máma odpovídá: "Ale jen se za to nestyď! Bylo to tak, jak to říkám, ty už si to asi nepamatuješ, viď!?!" Takže se ze mě ještě stane blbec, protože každý věří té milé "stařence".... :-) Docela se divím, že můj manžel necouvnul, když před lety přišel požádat o moji ruku, protože byl tenkrát jeho sluchový aparát díky mámě okamžitě atakován podobnými veselými historkami z mého dětství.... :-))

Bobísek
06. 02. 2003
Dát tip
Co takhle založit novej seriál: Z DENÍKU TÝRANÝCH DĚTÍ?

Helen
06. 02. 2003
Dát tip
Bobísku, myslím si, že by to byl asi nekonečnej seriál...... :-))

...moje máti má fotku, jak ležím - coby kojenec - od pasu dolů nahatá na posteli a otec mi dělá nějaký grimasy těsně nad pupíkem. Naštěstí ji ještě nikdy nikomu neukázala. :o) A i kdyby ukázala... ono je to tak nějak jedno. Yfčo, samé lepší kousky, už se těším, až začne mrňous taky hovořit lidskou řečí. :o) Pozdravuj Kačabu! :o) *

Yossarian
06. 02. 2003
Dát tip
tak sem si vzpomněl: my doma měli sákorku kosadru, na lodích se běžně sjížděli řépjeje a tak - děti ovšem nemám ale o tři roky mladší ségra byla rodinný vypravěč k pohledání

Albireo
06. 02. 2003
Dát tip
řépjeje, jéje!

ivana
05. 02. 2003
Dát tip
Děti jsou sladký. Koukám, že bych si Filipína měla začít zapisovat.-t-

Adalim
05. 02. 2003
Dát tip
típek to je ale týpek ;-))) že tě občas bolí břicho od smíchu? :-)

Adalim
05. 02. 2003
Dát tip
sem to zapomněla típnout, tak znova... ;-)

Quanti
05. 02. 2003
Dát tip
hahaaa... super fotka... strihani RULEZ! (vzdavam se myslenky na deti :-D) *

ulita
05. 02. 2003
Dát tip
život je nááádherná věc....:))

Šminka
05. 02. 2003
Dát tip
uááááááá:-))))))) *

nin
05. 02. 2003
Dát tip
chacha - málem jsem se udusila. příště, až si budu klikat na tvý věci, odložím oříšky. za tu fotku ti ale určitě řekne něco strašlivýho!!!! *

Helen
05. 02. 2003
Dát tip
Yfčo, kde máš tu fotku, jak je na ní pomalovaná Káťa zepředu? Ta by byla lepší! Je víc erotická. :-) A kde jsou ty "brutální" hlody, který máš na svých stránkách? ("Mami, až budu velká, tak si nechám narůst velký prsa až na zem a budu s nima hrát fotbal..." a další...)

Yfča
05. 02. 2003
Dát tip
Helčo, tu jednu jsem tam tedy přidala... Pavsone a nin, tuto zdařilou fotku mám i na svých stránkách v panoptiku. Kateřina kupodivu neprotestovala proti zveřejnění (ovšem to, že visí její erotická podobenka i zde, zatím netuší). Teď už by se tak vyfotit nenechala, ale tehdy jí bylo pět... :o)

nin
05. 02. 2003
Dát tip
tak to jó... mně vždycky umrtvovalo, když moje máti na každou návštěvu - MOJÍ návštěvu - vytahovala kompromitující snímky z mýho dětství, třeba jak si nahatá lepím na břicho javorový listy, ehm

Yfča
05. 02. 2003
Dát tip
Jéééééééééé... ukaž! :o)

nin
05. 02. 2003
Dát tip
to zrovna! už jsem se pokoušela tuhle fotku uloupit z máminý krabice, ale dobře si ji hlídá. můj kluk ji za těch několik let musel skouknout několikrát a když ji nemohla najít, aspoň o ní mluvila :-) Taky o tom, jak jsem jako malá řvala tak, že jsem modrala, tak mě vyděšeně tahali po vyšetřeních se srdcem, načež jim doktorka řekla, že jsem v pořádku a že mě mají polejvat studenou vodou. Řekla to znechuceně, protože mě při vyšetření nacpali do studený skleněný roury (!) a já ji celou strachy pokadila. --- Taky budeš vyprávět takovýhle intimnosti Kačabiným nápadníkům? :-)))))

Yfča
05. 02. 2003
Dát tip
N I K D Y !

Yfča
05. 02. 2003
Dát tip
Já budu naopak Kačabu chválit a vyzdvihovat její klady, abych se jí konečně zbavila... :o)

Yfča
05. 02. 2003
Dát tip
Pokud Kačaba zůstane na ocet, bude se muset obětovat váš Standa! :o)

Adalim
05. 02. 2003
Dát tip
to náš táta dělal nějakou přednášku s promítáním o Americe u nás ve škole a pouštěl tam, co měl natočené z mého dětství - a najednou říká: "A tady M. čůrá..." - myslela jsem, že se před spolužákama propadnu, podhrabu, na místě umřu ;-)

Lukri
05. 02. 2003
Dát tip
vysmátě zírám na monitor a hihňám se :o) skvělý ... těším se až budu mít děti :o)

Yossarian
05. 02. 2003
Dát tip
nemám co dodat, paráda tip a víc už nemůžu

Pavson
04. 02. 2003
Dát tip
Slušný anekdoty ( jaký slušný, tlemil jsem se jak debil ). Ta fotka na závěr je dost silnej podraz. Nedovedu si představit, že by s jejím zveřejněním souhlasila. *

hurvinek
04. 02. 2003
Dát tip
souzhlas s pavsonem, zvlast strihani se povedlo

Albireo
04. 02. 2003
Dát tip
Moc fajn! Také jsem si kdysi zapisoval výroky svých ratolestí. Tip

Carrie
04. 02. 2003
Dát tip
hihihihi

Bobísek
04. 02. 2003
Dát tip
Stará, zahoď cígo - to je hustý - stejně jako Mácha. Kačaba je fakt borec! Koukám, že perlí od tý doby, co začala mluvit! Ty se s ní asi nikdy nenudíš co? Ta fotka - uměleckej dojem 6 :-)) Tentokrát by ale měla ode mě tip dostat ona a ne ty :-))*

Bacil
04. 02. 2003
Dát tip
To je nádhera! Možná taky něco přinesu - ale na TOHLE to mít určitě nebude!

Aki
04. 02. 2003
Dát tip
:o)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru