Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Agent 00111

05. 02. 2003
5
1
3048
Autor
FARAMIR

Firma - obrovský kolos s množstvom okien, z ktorých väčšinu nikdy nikto neotvoril, pretože väčšina zamestnancov a celé vedenie malo alergiu na prievan.

Sedel oproti stene s obrovskou tapetou modrej oblohy s pár obláčikmi a usilovne hľadal niečo v registroch. Bol známy svojou zbierkou knižníc. Niekto zbiera knihy, on rovno celé knižnice. Mal ich už toľko, že hrozilo zrútenie celého systému registrov. A navyše mal neurčitý pocit, že mu niekto zámerne robí v celom systéme chaos.

- Musím s tým niečo spraviť. - rozhodol sa. Stlačil tlačidlo a vo vedľajšej miestnosti sa rozsvietila kontrolka.

- Prosím pán Kernel.

- Buďte taká láskavá Excel a pošlite mi šefa bezpečnosti.

- Generál Failure čaká na prijatie už od rána a je s ním aj ten nepríjemný Denide, rýchlo odvetila Excel, pre ktorú by Access Denide nebol až taký nepríjemný nebyť tej jeho neprístupnosti.

- Pošlite ich dnu, sucho odvetil Kernel. A zavrite okno začína ma bolieť hlava.

Do miestnosti však vstúpil niekto cudzí...

- Kto ste?, spýtal sa Kernel.

- Som Del. Control Alt Del.


1 názor

Jarznak
23. 03. 2007
Dát tip
o Control Alt Del jsem slyšel již mnoho zajímavých věcí (př. svatá trojice), ale Del, Ctrl Alt Del ještě ne :)

fidel1
23. 05. 2003
Dát tip
Perfektné. Bez komentára fakt.

Rumcajs_
28. 04. 2003
Dát tip
Tohle i něco připomíná... Že by moji práci? :-) Je to dobré.

Šaman2
01. 04. 2003
Dát tip
Velmi zábavné, krásně jsem se pobavil. Myslím, že se Ti to velice povedlo.

katugiro
15. 02. 2003
Dát tip
moc dobře rozvedené! :) *

StvN
12. 02. 2003
Dát tip
General Failure Reading Disc C - Generál Failure čte disk C ovšem rozvedeno do dlouhatánské podoby

Seregil
05. 02. 2003
Dát tip
Hm dobrý... a docela na klub...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru