Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básnění

17. 02. 2003
0
0
1216
Autor
Kodynie

Básnění

 

Mé básně mají křídla motýlí,

na vlnách větru přilétají.

Slova se jen tak míhají

a v básně se samy poskládají.

 

Myšlenky jsou jak ptáci,

přilétají zčistajasna.

Slova mi samy naskakují

a básně mé se vylíhnou.

 

Mé básně jsou lehké jako pírko,

stačí je lapit do sítí,

když k hlavě mé se přiblíží

a panenský papír už je vyhlíží.


Slunéčko
19. 02. 2003
Dát tip
Zvláštní...tvé básně...Asi nejsem jediná, komu se ledacos v nich líbí, ale pak jsou tam jakési rušivé a degradující prvky,které kazí celý dojem...Nevím, jak se líp vyjádřit, pokud stojíš o názor amuzického laika, můžu to někdy zkusit rozebrat kousek po kousku...(Být Tebou, tak bych do toho aso nešla...:-)) Možná na takovéhle soudy ale nemám právo, už jednou jsem Ti přece řekla, že nikdo nemá právo říkat druhému, jak a co by měl cítit...Zatím si za tím stojím...tak nevím...

Kodynie
19. 02. 2003
Dát tip
Slunéčko, smím-li Tě prosit, tak mne radši nerozebírej do detailů. Mne musíš brát buď celou nebo vůbec. Já jsem nerozebíratelná, stejně se nezměním. A jsem strašně odbojná kromě jiného.

houba
17. 02. 2003
Dát tip
je to taková óda na tvoje vlastní dílka.... ale moc mi to nesedlo, přiznám se.... :o(

Kodynie
17. 02. 2003
Dát tip
Není to óda na má dílka, je to jen o radosti ze psaní všeobecně. Je mi líto, že nejsem ten správný autor pro Tebe. To se stává.

houba
17. 02. 2003
Dát tip
já jsem přece neřekla, že nejsi správný autor pro mě..... ta kritika se týká jenom tohohle dílka :o)

Kodynie
17. 02. 2003
Dát tip
Aha, tak díky. Promiň, že Tě tedy tohle mé dílko nedokázalo oslovit.

houba
17. 02. 2003
Dát tip
oh, neomlouvej se, všechno je v pořádku.... stanou se horší věci :o) krásný a ničím nerušený den :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru