Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kočka a myš

19. 02. 2003
0
0
1716
Autor
Kodynie

Kočka a myš

 

Dostala se ke mně dvě plyšová zvířátka,

která se něžně objímají.

Co mi to jen připomíná?

Ano i tak vypadá láska.

 

Každé zvlášť může dýchat,

každé zvlášť může žít.

Bez lásky jsou však jen

osamělé kapky v řece života.

 

Láska je to, co je spojuje.

Láska je to, co dává smysl

životům jednotlivců.

Pro lásku byla stvořena.


Kodynie
07. 03. 2003
Dát tip
Ves kutečnosti mi kritici nevadí, aspoň se mám s kým pohádat a zůstávám tak ve střehu.

Kodynie
07. 03. 2003
Dát tip
Rebecca: Vlčici samotářku neulovíš do žádného klubu ani nemůže žádný klub sama založit. Já si s kritiky už nějak poradím. Jsou pro mne milým osvěžením a zároveň mne varují, abych neusnula na vavřínech.

Kodynie
06. 03. 2003
Dát tip
Možná mi bylo duševně třináct, když jsem psala tuto báseň. Dnes už nejsem duševní dítě, přesto si myslím, že tohle je jedna z nejkrásnějších mých básní. Nevadí, před kritiky možná tahla báseň neobstojí, ale své věrné čtenáře si určitě najde a i kdyby ne žádné nové, tak už dávno má dva oddané čtenáře (nepočítám v to sebe, já jsem ta třetí).

Kodynie
06. 03. 2003
Dát tip
Díky, to člověka potěší. Čtenáři jsou tu vítáni. Jen občas trochu odháním nenechavé kritiky.

Kodynie
05. 03. 2003
Dát tip
Rebecco, podceňuješ mne. Nehledě na to, že básníkem jsem byla dříve než prozaikem. Možná mé rozpětí pochopíš, až si pročteš celé mé dílo. Většinou mne pak mí čtenáři celistvě pochopí.

Chenoa
21. 02. 2003
Dát tip
líbí se mi nejvíc ta první sloka....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru