Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sluníčková

23. 02. 2003
2
0
1663
Autor
Kodynie

Sluníčková

 

Dnešní den se směje,

dnešní den je tu.

Co se vlastně děje?

Co nebrání už v rozletu?

 

Dnešní den se směje,

dnešní den je rád.

Ten, kdo se k nám přidá,

navždy bude náš kamarád.

 

Dnešní den se směje,

v dnešní den tu buď.

Máš-li brouky v hlavě,

jejich tíhou se nermuť.


studanka
27. 02. 2003
Dát tip
roztomiloučká....

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
Je fajn.... zabít optimisty i pesimisty... :-) klub...

Kodynie
27. 02. 2003
Dát tip
Drobná otázečka nechápavého autora: Čím si zasloužila má báseň, aby byla zařazena do Vašeho klubu? Autor se neurazil, ale je šíleně zvědavý. Tohle vysoce optimistické dílo smí číst Vaši členové?

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
Právě, že smí, abychom se poučili z nevýslovného optimismu...:-) Mě se dílko líbilo, protože ač nejsem optimista zcela jsem napůl, ale pšššt....:-)

Kodynie
27. 02. 2003
Dát tip
Budu mlčet jako hrob a neprozradím to nikomu a především členům vašeho klubu určitě ne. Tak je to správné. Musíš Vaše členy poučit o tom jak vypadá silný a neotřesitelný optimismus, aby se mu dokázali včas vyhnout.

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
Proto jsem ho zařadil...

alim
25. 02. 2003
Dát tip
ma to milou naladu..:-)))

hurvinek
25. 02. 2003
Dát tip
ke dnesku se tahle basnicka perfektne hodi

Pěkný, takový.... letní. U každé sloky mi ale konec vyskakuje z rytmu - přebývá mi tam "už", "náš", u třetí sloky by poslední řádek chtěl přeformulovat. Ale to jsou jen drobnůstky, jsem takový rytmický rejpal...

j_i_r_i_k
16. 02. 2003
Dát tip
Dnešní den se směje a já s ním, víc takových řádků...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru