Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nekonecny Kolobeh Zivota (meho)

03. 05. 2000
4
0
1621
Autor
Naja

Zustan stat, aspon na chvili, na maly okamzik, tak maly, ze ani nepoznas, ze jsi chvili stal. Nevahej a rozhledni se po okoli, aby Ti ani kousek neunikl, tak maly, ze ani nepoznas, ze Ti neco unika. Bez uz dal, nepostavej dlouho, udelej alespon maly krok, tak maly, ze ani nepoznas, ze jsi jej udelal. Zkus to, muze byt uplne jinym smerem nez jsi sel doposud, stejne bude tak maly, ze ani nepoznas, kam vlastne uhyba. Nepostavej necinne a taky slepe nejdi, vytyc si nejaky cil, tak maly, ze ani nepoznas, ze vlastne je. Kdyz pujdes moc rychle, pak se ti kazdy problem bude zdat tak maly, ze ani nepoznas, ze je ve skutecnosti velky. A proto, kdyz Tvoje rychlost prekroci rychlost 5 m/s, zastav se, jinak budes tak maly, ze ani nepoznas, ze se menis v pouhy hmotny bod. Zustan stat, aspon na chvili, na maly okamzik, tak maly, ze ani nepoznas, ze jsi chvili stal....
Krel
22. 05. 2003
Dát tip
nevím, není dobré si vytyčovat moc malé cíle dle mého...

Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
Huuu, a pořád dokola...život je stejně nekonečnej a to , že někdo umírá není umírání ale pouze předávání štafetového kolíku...promiň, možná že se ti zdá, že moje kritika nesouvisí , ale takový byl můj první pocit po přečtení....

Merle
05. 05. 2000
Dát tip
Najo, nějak pořád nechápu, proč se mi tvoje věci tak líběj... tenhle druh mi normálně nic neříká... a tahle se mi ještě líbila víc než obvykle... sice bych tu a tam změnil slova i vyznění, ale jinak říkám ZbDť

Print
05. 05. 2000
Dát tip
...*!

Lampář
04. 05. 2000
Dát tip
Tak tahle je hodne dobra... slysim klavir a nekoho, jak to zpiva... :o)

Angelika
03. 05. 2000
Dát tip
Ses nejak sekla a napsala jsi tam 2x po sobe rychlost. Teda Naji uz Ti preskakujou a naskakujou slova navic. Kampak to s Tebou asi speje?

Hippocampus
03. 05. 2000
Dát tip
Pekne, pekne, ale připadám si, jako bych četl nějaký email - proč Ti tam chybí diakritika?:$ ":)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru