Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blondýna od přírody

10. 02. 2003
12
0
2902
Autor
Kami

   Všechno odstartoval nevinně vyhlížející inzerát ve Staré Praze: Hledáme PRAVOU blondýnu k vědeckým účelům. Tel: 800 – BLONCKA. Zn: zaměstnání a ubytování zajistíme. Jelikož mi právě chyběla práce i byt, zareagovala jsem okamžitě. Hlas na druhém konci mě pozval na krevní testy, které by je přesvědčily, že jsem geneticky skutečná blondýna.

   Tak jsem se ocitla před komisí učených pánů. Svírali v rukách výsledky mých krevních testů a kroutili nespokojeně hlavami.

„Postavte se, prosím,“ řekl jeden.

„Otočte se,“ přidal se druhý.

„Ona má úplně normální nohy… Alespoň větší prsa by mohla mít… Ale vlasy si musí nechat narůst!… Probůh, co to má v ruce? Knihu!“ Slyšela učence a cítila, jak pomalu rudne.

„No, nevím, jak se tohle bude lidem líbit. Ale jednou jsme si dali jasná pravidla. Všechny ostatní měly na hlavě kysličník. Tahle je JEDINÁ pravá!,“ shrnul pohovor, „Myslím, že máte práci, doneste si jen nutnosti, ve vašem novém obydlí najdete vše, co budete potřebovat.“

   Nenaříkám si. Mám kde bydlet, co jíst. Jen knihy mi sebrali, vyměnili je za hromadu „ženských“ časopisů. Ani práce není nikterak náročná. Akorát sousedi jsou … podivní. Mám výběh mezi „přírodními šestkami“ a „svalnatým inteligentem“.


FRYDA
30. 11. 2003
Dát tip
prima nápad

Kodynie
04. 04. 2003
Dát tip
Dílko i debatka pod ním mne tak potěšila, ze se mi půjde zvesela z práce domů odpočívat. Inteligentní blondýny nejsou na vymření. Mezi námi děvčaty to radši ale nikomu neříkej.

Toxman
06. 03. 2003
Dát tip
Hmm, to je sice pravda. Mates je určitě větší blonďák, ale je to podobné, jako bys řekla, že zebře ty její proužky tak sluší, a proto je Ti líto, že taky nejsi po těle tak pruhovaná :o)) Jé, pardon to není zebra :o))

Kami
06. 03. 2003
Dát tip
To je skoro intelektuální až filozofická úvaha :o)

Toxman
06. 03. 2003
Dát tip
Tak strašné to snad nebude, ale jestli máš radši slony, no tak prosím :o))

Kami
05. 03. 2003
Dát tip
Toxman: Ty, ty, ty... Jenom jsem nechtěla kazit ctěný písmákovský vkus :o). (Mates - ten čoklík - je větší blonďák než já)

Toxman
21. 02. 2003
Dát tip
Kami, ale takhle nás napínat, to se přece nedělá. My jsme strašně zvědaví písmáci... mohla jsi tam dát aspoň tendle: :o)

rainman
21. 02. 2003
Dát tip
stačí...sluší vám to oběma :-)...

Čmelák
19. 02. 2003
Dát tip
Breta mně mluví až z duše... velmi souhlasím a děkuji za avíza. Humor zpříjemňuje naše putování životem - je velmi příjemným a neobyčejně vzácným kořením, které každý vnímáme svým jedinečným a nezaměnitelným způsobem... Podle mého názoru nejpůsobivějšího efektu dosahují díla, ve kterých nejde "jen o humor" za každou cenu.

Kami
19. 02. 2003
Dát tip
rainman: Doufám, že tohle jako odpověď stačí :o)

Kami
19. 02. 2003
Dát tip
.

Toxman
18. 02. 2003
Dát tip
Tak tohle mi dneska opravdu chybělo. :))**

Aladar
18. 02. 2003
Dát tip
Znám přírodní šestky.. Ta holčina se jmenuje Petra, ale říkáme jí prostě "Šestky".

ALoDIRuK
18. 02. 2003
Dát tip
brr :-) ***

breta
18. 02. 2003
Dát tip
katugiro: kdyby šlo "jen o humor", možná by se to v klubu neobjevilo .o).

rainman
17. 02. 2003
Dát tip
docela dobrý...* (ale že Ty nejsi blondýna, přiznej se :-) )

katugiro
15. 02. 2003
Dát tip
přijde mi, že je to z ohraného tématu rozvedeno nepoměrně dál, až k všeobecným populárním principům, to se mi moc líbí... :) Napsané je to jinak celkem průměrně a do toho klubu se mi to nehodí, nešlo přece jen o humor, ne? :)

Pompejus
13. 02. 2003
Dát tip
Vzhledem k mému názoru na blondýnky obecně tohle dost vystihuje podstatu. Jen na povídku to má trochu slabý děj, ale jinak je to dobrý....

Slunéčko
12. 02. 2003
Dát tip
Líbí se mi...Co by přírodnímu bloňďátku navíc ladí k občasým úvahám...Možná by to stálo za rozsáhlejší rozpracování...

Narvah
12. 02. 2003
Dát tip
:)

Kandelabr
11. 02. 2003
Dát tip
trochu ohrané, ale jinak jo...

Čmelák
11. 02. 2003
Dát tip
Tip za úsměvy v zrcadle života...

Yossarian
10. 02. 2003
Dát tip
jo, ale cos delala? tip

Kastel
10. 02. 2003
Dát tip
:o) Jó, běda - to je věda T svalnatý inteligent - to sedí :o) - maj tam ještě flek ?

Kami
10. 02. 2003
Dát tip
Jde o to, jako co bys tam chtěl být... Že by do párečku se "svalnatým inteligentem"? :o)

fungus2
10. 02. 2003
Dát tip
Ach ta věda. Dobré!

dost dobry ;-)

breta
10. 02. 2003
Dát tip
:o)))) *

Hele, co se blondýnek týká, hodně dlouho ´sem si říkal: co proti nim všichni maj? Pak jsem to bohužel pochopil.... Cs.

Kami
10. 02. 2003
Dát tip
A copak jsi pochopil, holoubku? :o)

Plopez
10. 02. 2003
Dát tip
To má být sebeironie, nebo naprostá fikce? Hezky se to čte a rádo se tomu věří, kdyby člověk neznal moc a moc chytré přírodní blondýnky z vlastní zkušenosti. Blondýnky jsou fajn! A tenhle útvar taky

Kami
10. 02. 2003
Dát tip
Plopez: Díky :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru