Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

fotky z Kalštejna

06. 05. 2000
1
0
2553
Autor
Merle

tentokrát jsem většinu fotil já, poprvé v životě, tak omluvte nekvalitu, rozmazanost atd...

Takže fotky jsou na stararé známé adrese http://avalon.misto.cz/fotky, ale protože už by se to všechno nevešlo, fotky z čajovny jsou přístupné jen v ZIP formátu. Olda slíbil nějakou přijemnější doménu a hlavně s větším místem. Všechny změny budou napsány zde (proto auditorium). Užijte si to.
Merle
08. 06. 2000
Dát tip
Na adrese (viz poslední oldova zpráva) jsou už fotky i z posledního čajovýho srazíku... Tedy ty, co se podařilo zachránit (snad už si příště neotevřu foťák).

Silvinka
08. 06. 2000
Dát tip
Jéj! Páčili ste sa mi! ;o))))

Merle
24. 05. 2000
Dát tip
Chtělo by to udělat nějakou jendotnou stránku na fotky, kam by je dávali všichni... já bych si to představoval asi jak to teď mám já, s tím, že pod každou akcí by byl ještě výběr stránečky od konkrétního člověka co tam fotil... ale chtělo by to jednotnej design... Vůbec ideální by bylo, kdyby se to posílalo asi tak jako do galerie (ovšem jen obrázek, krátká popiska [odkaz] a případnej delší komentář nad obrázkem) Oldo, bylo by tohle složitý? Ale asi na to spíš nemáš čas... No, popřemýšlej o tom. Takhle by tam mohli posílat fotky i amatéři...

Olda
23. 05. 2000
Dát tip
http://www.pismak.cz/fotky ;) konečně! ;)

Merle
11. 05. 2000
Dát tip
pořád mi to hlásí ze dusin.cvut.cz/~merle je nedosažitelný... ale jestli to chodí jiným nevim

Olda
11. 05. 2000
Dát tip
ne, sorryac, do pondelka musime pockati .. ;(

Olda
10. 05. 2000
Dát tip
http://www.pismak.cz/fotky

Olda
10. 05. 2000
Dát tip
resp. http://www.pismak.cz/fotky

Marigold
09. 05. 2000
Dát tip
:-))))Dost dobrý !!!!:-)))))Zazoo má šťávu !!!:-)))

Silvinka
09. 05. 2000
Dát tip
:o))) Merle, Merle!!!!! :o)))) Tieto fotky, plus ten príbeh, čo si napísal... Ach...

Laďa
09. 05. 2000
Dát tip
Líbili jste se mi.

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
skvělý!!!!!!! ale tu ranní jsi teda mohl vynechat, surovče

Jákob
09. 05. 2000
Dát tip
sem na Vás celej žhavej jen co si Vás stáhnu a rozbalím :o)))

Špuntík
07. 05. 2000
Dát tip
Díkybohu jen jedna fotka se mnou.....oddechl jsem si a pořádně.

ALOHA
07. 05. 2000
Dát tip
zolli, ja predsa tiež neľutujem :-) No nabudúce si ten zraz nedáme tak napevno ;-) A Jirka je naozaj super :-))) Špuntík prečo ? , veď vyzeráš celkom normálne, symetricky a sociálne :-)

Stepca
07. 05. 2000
Dát tip
Dík za nakouknutí :-).

ALOHA
06. 05. 2000
Dát tip
Merle, bráško ! :-) Pekne som ťa nafotila :-))))) Keď vidím fotky, ťukám si na hlavu, že som nezostala aj ten ďalší deň :-) Škoda, že sme so zolli mali v nedeľu zraz v Brne :-) + ALOHA +

zolli
06. 05. 2000
Dát tip
Aloha: nesvadej to na mne :o), ale bylo to Brno uzitecny :o))) !!! NELITUJI!! Merlíku: U te fotky manzel zolli mohlo byt dole jeste auto zolli :o)))JIRKA bude jiste moc RAD. Jo a rikal ze na pristi sraz jede taky a spime s ostatnima :o)))), no reknete jestli neni SUPER!

Merlin
06. 05. 2000
Dát tip
Hmm ... Asi jsem si přece jen mohla najít ten čas ... Ale když u nás byl Majáles ... a tam jsem nemohla ze zcela sentimentálních důvodů chybět ... Snad jindy ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru