Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zakomplexovanost - diskuze

27. 02. 2003
4
0
5099
Autor
Seregil

Setrvejme v manifestu!!!

Přehnané optimisty pozabíjet.

Komplexů se zbavit můžete zde, když se vypíšete....

Tak do toho: ....


slokodýl
11. 05. 2005
Dát tip
blázni:-)

slokodýl
11. 05. 2005
Dát tip
jinak zajímavá diskuze, myslim že si každej kdo si připadá zbytečně za to může v podstatě sám(já taky...) Takže já od pocitu zbytečnosti se vždycky dostanu k tomu že se cejtim jak neschopnej trotl... Myslim že nikdo neni zbytečnej.

Seregil
02. 01. 2004
Dát tip
No i tak se dá ten život brát... Jen nevím, zda z toho něco máš.. Ale budiž... nejsi tu... tak jen poslední avízo :*/

sem zakomplexovanej chudák vemte mě, seregile, prosííím:))

Seregil
02. 01. 2004
Dát tip
Morbide rád bych tě vzal... nejsem strůjcem klubu jen tohoto auditka... Takže můžu nějak pomoci? Pokud ano dr. Seregil je tu pro všechny.... Co se týče klubu, mám pocit, že nějak upadá, snažil jsem se jej pozvednout z prachu obyčejného komplexu na vyšší úroveň.. takže diskutovati můžeme - není problém, co se týká klubu je třeba oslovit Bennyho, jenže mám pocit, že ten tu byl naposledy v červnu 2003 a rezignoval, ale nechci mluvit za něho... Tak tedy komplexům zmar a optimismu taktéž... :-))

eh, já tu vlastně vůbec nejsem nechte mě bejt ..

hajdam
18. 12. 2003
Dát tip
Pane doktore... Jsem na světě úplně zbytečný a připravuji se to formálně dokázat. Je nějaká šance, že se mi to nepodaří?

Seregil
18. 12. 2003
Dát tip
Mno, záleží na tom, co přesně je to za pocit... zbytečnost je široký pojem, každý se na světě občas cítí zbytečný.... Myslím, že je velká šance, že se ti to nepodaří...

hajdam
18. 12. 2003
Dát tip
Nejedná se o pocit, ale závěr ze statistik sledování okolního prostředí. Děkuji vám za váš pesimistický názor, že se mi to nepodaří dokázat, který je jistým optimismem v tom, že nejsem úplně zbytečný...

Seregil
18. 12. 2003
Dát tip
achhjo...si musim sám sílat avi...

Seregil
18. 12. 2003
Dát tip
Tak jsem rád, že jsem svým způsobem zachránil duši... S pozdravem dr. Seregil...

hajdam
18. 12. 2003
Dát tip
Omlouvám se, myslel jsem že autorovi klubu se avízo posílá automaticky... :-)

Seregil
18. 12. 2003
Dát tip
To ano, nejde o to, že by se posílalo avízo... ale mě se to pošle jako kritika, ale zobrazí se mi to jako první kritika, která byla napsaná.... Jináč, nejsem autorem klubu, jen tohoto auditka... :-)

Seregil
04. 11. 2003
Dát tip
Semínko, ty nikdy nezničíš plodnou diskuzi, spíš si myslím, že klub zmírá....

Semeno
04. 11. 2003
Dát tip
No to zmírá, jak by ne. Naděje umírá poslední. A všickni se tvářej, jako že tou nadějí nejsou,a že můžou s klidným srdcem umřít. všickni ne.

Seregil
04. 11. 2003
Dát tip
Pravdu díš...Semínko milé....

Semeno
03. 11. 2003
Dát tip
a tak. To je v háji. Zase to neumim identifikovat. Ehm. Nezničilo jsem náhodou plodnou diskusi, že ne?

Seregil
30. 10. 2003
Dát tip
V podstatě tak....

Semeno
29. 10. 2003
Dát tip
Komplex rovná se méněcennost?

Semeno
24. 10. 2003
Dát tip
To je jedno, já stejně pořád nevim co to je

Seregil
24. 10. 2003
Dát tip
Semínko myslíš komplex? Může to být komplex budov - větší soustředění budov. Nebo komplex - méněcennost - to už je horší vysvětlování - člověk se cítí méněcenný vůči ostatnímu lidstvu

Semeno
23. 10. 2003
Dát tip
ty seš rada za babku, fakt. to vůbec neni ftipný, já to myslelo vážně. Ale to jedno, fukejř, řekněme. .o))

Seregil
23. 10. 2003
Dát tip
Semínko musíš to brát s nadhledem.... :-) komplexů se dá zbavit. Dr. Seregil

Seregil
17. 10. 2003
Dát tip
Ahoj Semínko. Postoj nebo póza, vznikne prostoj nebo próza... S pozdravem Dr. Seregil.... :-)

Semeno
06. 05. 2003
Dát tip
Takže když mi bylo řečeno, že (teď nevim..asi zastávám, nebo mám) pózu, tak bych to mělo změnit? Ale co když je to mým životním postojem? Ten bych měnit nemělo, ne? ....hle a je tu komplex, chápu to správně? Za chvíli začne, neboj. :o))

Seregil
05. 05. 2003
Dát tip
Dá se řící, že póza je negativní sama o sobě... postoj může být jakýkoliv... Ne hlava mě nebolí...:-)

Semeno
02. 05. 2003
Dát tip
Takže je póza záporná? Když mám pózu, je to špatná vlastnost? Jak odlišim co je moje póza a co můj postoj? nebolí tě hlava?

Seregil
01. 05. 2003
Dát tip
Semínko... mé milé Semínko.... póza - je nabubřelý postoj postoj je postoj.... :-))

Semeno
29. 04. 2003
Dát tip
Seskupení, a je to negativní předpokládám. Takže jakej rozdíl je mezi postojem a pózou?

Seregil
17. 04. 2003
Dát tip
komplex... Semínko.. z pohledu neodborníka... komplex=seskupení.... s pozdravem dr. Seregil

Semeno
15. 04. 2003
Dát tip
Wow, takže..co je to komplex? má to vůbec definici? mě by zajímalo, co si o tom páni profesoři myslejí...

Semeno
18. 03. 2003
Dát tip
Volnej průběh to má, ..takže až mě budou mlátitpalicí po hlavě tak se stavim. Můžou mě zabít?

Shammann
18. 03. 2003
Dát tip
Ne, ještě bych s tebou někdy rád mluvil.

Seregil
18. 03. 2003
Dát tip
Ne tak jsem to nemyslel Semínko..... nesmíš se nechat ovlivnit...

Semeno
18. 03. 2003
Dát tip
Ovlivnit komplexama? No, tak to se rádo nechám, ..nebo, teď nevim co je dobře a co špatně. . Je tanec dobrej?

Shammann
18. 03. 2003
Dát tip
Nevim. Leda tak pogo:-))))))))

Seregil
18. 03. 2003
Dát tip
Tanec je dobrej, na tom nevidím nic špatného.... ale komplexy typu - já jsem tak nemožné, protože trpím tím a tím (v negativním slova smyslu) se musí rozhýbat a člověk (v tvém případě rostlinka) se jimi nesmí nechat ovlivnit, aby zůstal v podstatě svůj a normální.... ne přehnaně optimistický ani pesimistický....

Seregil
17. 03. 2003
Dát tip
Semínko dej tomu volný průběh... s pozdravem dr. Seregil

Hlup
15. 03. 2003
Dát tip
Já si komplexy hladím po bříšku. Mají to rády.

Shammann
12. 03. 2003
Dát tip
Nehýbejte se a udělejte áá:-)

Semeno
12. 03. 2003
Dát tip
Á Á Á a vida komplex. :o))

Shammann
11. 03. 2003
Dát tip
Tak třeba ...hm... napřed JÁ....pak dlouho nic...ticho...stále nic....pak moje napodobeniny...ticho...nic...prázdno..pak Václav Klaus:-)

Semeno
11. 03. 2003
Dát tip
Wow, výčet Šamanových komplexů se zdá býti obsažným.. :o)) A já bych taky prosím mělo komplexi. průšvih je, že je moc neznám, známe se jenom vod vidění. Ale vim, že tam sou, někde vevnitř. Vobčas kopou, .. a to bolí.. ..pane doktore.. ?

Kodynie
03. 03. 2003
Dát tip
Tak jo, nemusíte se namáhat a špinit si ruce. Já Vám v tom pomohu. Zbavím Vás jednoho přehnaného optimisty osobně, rychle a hned. Kde mám to okno? Á, tady je. Hotovo. Sakra, zapomněla jsem, že bydlím momentálně v přízemí. Tak snad někdy příště.

miklunka
02. 03. 2003
Dát tip
Aaaaaano! prehnane optimisty pozabijet :o) !!! Jdu do toho!

Astalavista
02. 03. 2003
Dát tip
m: Auuuuu :o) Tyyy!!! pozabíjet jo? Hmmmmm...

Benny
02. 03. 2003
Dát tip
Přehnaní optimisté jsou lidé nebezpeční a společnosti neprospěšní..

Seregil
28. 02. 2003
Dát tip
Podívám se na to Kodynie....

studanka
28. 02. 2003
Dát tip
Kodynie, doktor má pravdu (aby taky ne- jednu optimistku s občasným sklonem k drobným splínům má už nějaký pátek skoro doma). Optimismu se neboj! Depka se už nenosí a optimismus nám holkám sluší daleko líp!

Kodynie
28. 02. 2003
Dát tip
Tak díky, konečně jsem se zbavila komlexu, že jsem věčná optimistka. Když je to dovoleno, tak se mi hned lehčeji dýchá.

Seregil
28. 02. 2003
Dát tip
studanko, ale ani s optimismem se to nesmí přehánět, pamatuj na manifest klubu... :-)

studanka
28. 02. 2003
Dát tip
máš snad pocit, že to přeháním? Tento týden?

Seregil
28. 02. 2003
Dát tip
Tento týden ne.... to bych si fakt nedovolil tvrdit....

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
Rada č. 1: Stando nic si z toho nedělej, mohlo by být i hůř...

hurvinek
27. 02. 2003
Dát tip
pane doktore tvrpim strasnym komplexem....... neco bych chtel a nemuzu? da se mi s tim nejak pomoci?

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
Tady je každá rada drahá.... s tím se moc dělat nedá, snad jen soustředit myšlenky na něco jiného... S pozdravem dr. Seregil....:-)

hurvinek
27. 02. 2003
Dát tip
pane doktore ale kdyz ja po vas tolik touzimmmmmmm

Carrie
27. 02. 2003
Dát tip
Můj komplex je podobný Standovu: jsem příliš normální a odráží se to na mé tvorbě... :-(((

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
Tak to je mi líto, já po vás ne....

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
Carrie: Podobně jako Standovi radím, nic si z teho neděléte, tvořte tak, jak jste zvyklí doposud, třeba se objeví prvek nenormálnosti a pak bude komplex pryč... s pozdravem dr. Seregil

Carrie
27. 02. 2003
Dát tip
a to je nápad!!!!!!!!! Pane Dr., když tak o tom přemýšlím, už mě tady nařkli ze schizofrenie, čili to bude časem dobrý, doufám ;-)

hurvinek
27. 02. 2003
Dát tip
pane doktore o je mi lito tak ja presunu svou touhu jinam........ vezmu si lano a puldu se zastrelit do studanky......

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
Přesuň svou touhu na osobu opačného pohlaví, třeba se ti uleví... dr. Seregil

studanka
27. 02. 2003
Dát tip
Pane doktore, chystá se na mě hurvinek. Jak mu vysvětlit, že nejsem Mánička?

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
studanko... zapeklitě... vymluv se na mě... s pozdravem dr. Seregil

hurvinek
27. 02. 2003
Dát tip
pane doktore dekuji vam, nedavno jsem vas vydel s jistou divcinou ktera melaj iste znaky druheho pohlavi....... zadecek, utly bok, mensi prsa nez vy a nemela knirek tak ja zkusim stesti u ni.........

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
No hurvinku.... mam jistý podezření... tak ne abys toho zneužil... (zachmuřeně zamračená tvář pana doktora v bílém plášti).... :-)

hurvinek
27. 02. 2003
Dát tip
studanko nejsi manicka to vim nekde jsem slysel ze manicky maji mnohem delsi mastne vlasy...........

hurvinek
27. 02. 2003
Dát tip
pane doktore ja bych vas nikdy nezneuzil....... nedovolil bych i k vam to co vy ke svym pacientum........ a uvmivejte se. kdyz se tvarite vazne tak se musim smat...

Kodynie
27. 02. 2003
Dát tip
Milý pane doktore, mám hroznou hrůzu z kritiků a šťouralů. Co s tím mám dělat? Leze mi ta jejich nabubřelá neomylnost šíleně na nervy. Jo a co mám dělat s tím, že jsem se jako věčný optimista narodila. Budu tedy smetena z povrchu zemského?

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
Milá Kodynie, z kritiků šťouralů si nic nedělej, když je budeš ignorovat, oni brzy přestanou (kosa padne na kámen)... a s tím optimismem? Není na překážku, leč my se svého manifestu držíme.... doporučuji zažít depku (jenom malou) a něco v tom stavu napsat... zaručuji vyléčení z iluzí o optimismu... S pozdravem dr. Seregil

Kodynie
27. 02. 2003
Dát tip
A pane doktrore, co má dělat člověk, který zůstává věčně optimistický i v depresi? Nehledě na ten fakt, že ve správném slova smyslu ani depresemi netrpí. A iluze? Co to je? To neznám. O ty jsem byla oloupena v ranném mládí. (Znáte mou báseň Kyvadlo Času?)

Seregil
27. 02. 2003
Dát tip
V tom případě jediná rada milá Kodynie. Zůstaňte taková jaká jste, bez ohledu na ztracené iluze.... Iluze abych tak neodborně řekl se nám v mládí věší na paty a pak o ně postupem času přicházíme, já ač ještě poměrně mlád jsem o ně přišel násilně, proto moje počáteční vlastní zakomplexovanost (ta už je tedy pryč - toliko ke mně) Závěrem bych řekl jen.. zažijte tu depku a pak uvidíte.... S pozdravem dr. Seregil

Kodynie
27. 02. 2003
Dát tip
Moc se snažím, ale vycházejí mi z toho jen neškodné splíny. A co má báseň Na cestě? Tam už je vidět zárodek pesimismu? Že bych byla na správně cestě?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru