Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

seletivní postel

09. 05. 2000
0
0
3496
Autor
Merle

napadlo mě to na pokecu s Laďou, andyy a Sluníčkem... ale to s tím vůbec nesouvisí ;o)

U postele stojí sele, netváří se nevesele. Povesel se mé sele, pojď ke mě do postele.
mike
20. 11. 2000
Dát tip
No s Bambulkou jste se pěkně rozjeli. Dost dobrý. Takovýhle básničky já rozhodně můžu, i když si musím zasouhlasit s Šílenou.

Prokletí
22. 10. 2000
Dát tip
spíš na dušičce Bambinko! m.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*seletivní postel: ať žije Merleho postelová ZOO !!! Kájo: jen kopneme se do pr**** ... Bambi: když jsem byl na jednom vejletě asi nejvíc nemocnej v životě, spala mi (nevěděl jsem o tom) pod polštářem během stonání myšitška... ;o) Dogy: ať žije čeká mnohonásobná negace, ojedinělý to jev literární!!! Nickí: bacha na něj... 8oI Mirdo: romantici, jak vidím, ještě žijí... hahahahahaha m.

Bambulka
17. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: a vidíš, jak Tě krásně vyléčila!... nezbyl Ti po ní třeba chlup v nose?:o))

Miroslawek
16. 08. 2000
Dát tip
Nejsem žádné sele, jsem totiž prase, nevlezem si do postele, Ty nejsi muj Typ zase

Merle
16. 08. 2000
Dát tip
Míwa: takové vyznání už jsem dlouho dlouho nedostal :))

PS
14. 05. 2000
Dát tip
No to teda jo, Bambi. :o) Zvlášť Ty a Merlík jste se rozjeli... :o)))

Merle
12. 05. 2000
Dát tip
Bambulka: Vystrašená malá myška zabalená do kožíška, leží aniž by se hnula. Ale to je její smůla ;-))))

Bambulka
12. 05. 2000
Dát tip
Merle: o)))) Leží sama v pelíšku na zádech i na bříšku, toť lepší nežli dostat pěstí takže je to její štěstí:-))) PS: jo, to je na tom právě to úžasnýýý! Lidičky jsou u blbostí krásně konstruktivní:-))

Tynic
12. 05. 2000
Dát tip
Za to zaplatíš !!! KAAMBA !!!

Tynic
12. 05. 2000
Dát tip
Ne já jsem fakt nezačal ráčkovat :o)))) Tam mělo být KARAMBA !!! :o)))

Merle
11. 05. 2000
Dát tip
šíla: přesně tohle mě napadlo ve chvíli, kdy jsem zrovna zmáčkl tlačitko odeslat, ale byl sem línej to mazat a posílat znova.... čekal jsem jestli na to někdo přijde... nicka: já radši pusu ;-)))) Tynic: já prase, ty nic :-P

Merle
11. 05. 2000
Dát tip
Laďa: přece píšu, že s váma to rozhodně nijak nesouvisí... ;-))) Silvík: však mě znáš... já a neplecha? Já plecha jak Bratislava! ;) Bambulka: Jen nepišti milá myško, a ukaž mi svoje bříško. Knoflíky tam nahmatám, hnedle budeš... bez kožíšku.

Laďa
11. 05. 2000
Dát tip
Chápu dobře, že Šílená se tu nejprve zjevila jako Vítr a pak jako Šílená???

Bambulka
11. 05. 2000
Dát tip
Jo, to určitě! Myška Ti ukáže bříško a Ty jí zakousneš, kocoure jeden prohnanej!:-)) Radši leží na bříšku a peče se v kožíšku.:-))

PS
11. 05. 2000
Dát tip
:o)) Šílka se nám nějak proflákla... :o) Anebo je to zas chyba softwaru. :o(((( Merle, taky tě fascinuje, jak u malých blbostí plyne obrovská a dokonce konstruktivní!!! debata? :o)

Merle
10. 05. 2000
Dát tip
šari: ech, dík... Bambulka: U postele stojí myška, zabalená do kožíška. Neboj myško, vlez si ke mě. Rozbalím tě vážně jemně... Dogy: i veselé sele se může veselit, případně poveselit... kromě toho nevypadat nevesele není totéž jako vypadat vesele. Pokud vypadá vesele je jeho stav jasně definovanej, ale když nevypadá nevesele znamená to, že je buď veselé, nebo taky normální. :-)))))))))

Laďa
10. 05. 2000
Dát tip
Já jsem sem ještě nic nepsala? Mám v tom taky hockey. Merle, můžeš upřesnit, v jaký souvisloti s námi, že tohle napadlo?!

Silvinka
10. 05. 2000
Dát tip
Prasiatko sa tvári milo krochkanie sa prepáčilo teplučko je v pelechu nerobte tam neplechu!!! :o))))

Bambulka
10. 05. 2000
Dát tip
"o" Když to myška uslyšela radostí si zapištěla! :-)) ale v tom kožíšku je teď pěkný vedro!:-)

Vítr
10. 05. 2000
Dát tip
ehm tak trochu konstruktivní kritika když už píšeš pakárnu tak a

Šílená
10. 05. 2000
Dát tip
ehm...chybyčka se vloudila....tak na sebe z dovolením plynule napojím... ...když už píšeš pakárnu tak ať tam máš nějaký pravidelný rytmus - povesel se moje sele vlez si ke mě do postele by bylo lepší - co ty na to?.o) (když jsem začínala tak si mě s počtem slabik a rytmikou pěkně dusil tak ti to teď s láskou vracím :-)(o: ) Jinak ti ale doporučuji nedávat tuto báseň do praxe - nevím jak ostatní tvé faninky ale já bych tam za tím selátkem asi nevlezla:o)

nicka
10. 05. 2000
Dát tip
klaním se, Merli...

Tynic
10. 05. 2000
Dát tip
:o) Však my ještě nějaké to sele opečeme a zbaštíme ! Natruc všem vegošům ! :o))))))

Kája
09. 05. 2000
Dát tip
Pozvi i to tele, co vždy s tebou stele, v chlupatém svém těle, budem se mít sqěle.

Semis
09. 05. 2000
Dát tip
Každý má nějakou odchylku :->

papouch
09. 05. 2000
Dát tip
:-)

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
cheche tak špatně na tom seš no, já ti dö toho kecat nebudu, (pár kiláků od chaty je vepřín o)))

Sly
09. 05. 2000
Dát tip
hihi.... ☺

Bambulka
09. 05. 2000
Dát tip
:-)))))) škoda, že to je tolik selektivní. Něco pro myšku by tam nebylo?:-)) Té stačí jen malilinkatá postýlka!:o))

saggit
09. 05. 2000
Dát tip
Slyš tu myšku, smíšku v bříšku lišku z plíšku tak piš a slyš ať hodně víš mít skrýš již blíž o tom teď sníš

Doggy_Bag
09. 05. 2000
Dát tip
Tedy Merle, tvoje choutky tu nebudu otřepávat! Ale scela lingvisticky "netváří se nevesele" by mohlo znamenat tváří se vesele!? V tom případě výzva "povesel se mé sele", by mohlo být bráno jako vážně obscezní až zoofilní pobýtka, gdyš uš je veselé. Já ftom mám hockey 6:0!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru