Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobré ráno, naivita

18. 03. 2003
4
0
1966
Autor
Naso

Neskoro vie sa

uviesť do pohybu

neskoro sa spúšťa

vnútorný spínač

 

Neskoro zistí

vŕšenie chýb

na chybu

 

Neskoro

Všetko je ináč


aveeva
15. 09. 2003
Dát tip
Niekedy je naozaj všetko ináč. A je neskoro. Sú veci aj neodvratné. Na druhej strane, všetko, čo sa zdá byť omylom, ním nemusí byť. Mňa tiež občas dobehli, aj situácia sa niekdey vyvŕbila celkom inak, ako som čakala, horšie. Dokonca nezvratne horšie. Napriek tomu občas by som zvolila znovu aj tú naivitu. Aj keď vedomé prijatie rizika sa už nedá nazvať naivitou.

Miroslawek
21. 04. 2003
Dát tip
tak zmáčkni spínač (Reset)

vajda
16. 04. 2003
Dát tip
...a rabi na smrteľnej posteli povedal synom: Všetko je ináč... :)

Bix
19. 03. 2003
Dát tip
presne sakra a prečo až neskoro si uvedomíme, že je neskoro ?!!!

dick
18. 03. 2003
Dát tip
dobre povedasnew predpokladam ze aj prezite..inac tsa posledna veta je naozaj ok..vsetko je inac :-)

Martinka
13. 03. 2003
Dát tip
myslím že je to pekne vystihnuté...ako Naso vraví moment zistenie

tanganika
12. 03. 2003
Dát tip
nie je neskoro...nikdy nemoze byt neskoro...podla mna:)

Naso
12. 03. 2003
Dát tip
moment básne je postavený na zistení vlastných omylov (dobré rán, naivita), keď sa človeku naozaj (konečne) otvora oči a zistí, že bol tak hlúpy a naivný a slepí a .... a veci sa majú naozaj inak ako sa pôvodne zdali (aké chceli byť)

tanganika
12. 03. 2003
Dát tip
to ano, ale nie je neskoro...pretoze dobre rano, vsetko sa iba zacina:))

cvok
12. 03. 2003
Dát tip
vecer sa na rano dobre nadava a rano...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru