Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesmutni, vždyť je to jen život....

16. 03. 2003
8
2
3977
Autor
Barbar

Věnováno: Autor: anthropolemic k textu: Déšť

Mluvit a nic neříct
není nic divného
najdi sobě holka
jiného milého

Ten kdo je ten pravý
i beze slov mluví
tomu porozumíš
ať ten první čumí

2 názory

avox
31. 03. 2007
Dát tip
Jak to, že jsem tě objevila až teď? Ale aspoň že tak */

Jolana19
20. 05. 2006
Dát tip
seš neuvěřitelně vtipnej člověk, jazykohrátky, tak to myslím bylo, naprosto odpovídají. Tak na*i*v*ní, naprosto fantastický, mě by to nenapadlo (možná jsem příliš jednoduchá nebo naopak složitá), ale baví mě tyhle hračičky nebo hračičkové, jdu tě probádat a zasmát se.

Barbar
21. 10. 2003
Dát tip
Láska je divná věc chceš a nemáš ji přec druhý by také chtěl avšak ty nedáš mu láska se vymyká lidskému rozumu

Milly
21. 10. 2003
Dát tip
Jojo, člověk nemůže někomu dát lásku, kterou k němu zkrátka necítí a nemůže ovlivnit, jestli ji pocítí, nebo ne.

Milly
20. 10. 2003
Dát tip
Nemůžu si pomoct-tohle mi vážně připadá složitý (a mám pocit, že to sama nedělám)-já měla silnej pocit spříznění duší-jsem do toho člověka zamilovaná a on do mě ne-a furt mi připadá, že jsme si rozuměli i beze slov. Jinak-je to tady fakt takový milý, útulný a domácký prostředí-až to zvedá i mou línou náladu.:-)))))))))))))

Byl jsem tu. P.H.

Krel
15. 06. 2003
Dát tip
:-)

AFRODITA
10. 04. 2003
Dát tip
:))

Kastel
06. 04. 2003
Dát tip
... i já jsem jednoduchý - takže T

WiruZ
05. 04. 2003
Dát tip
kurva to je hliubka!!!!!! */*

Berny
05. 04. 2003
Dát tip
dobre*

Andulka
01. 04. 2003
Dát tip
cumi.....boze, kam na ty vyrazy chodis...

Barbar
24. 03. 2003
Dát tip
Vrať se , vše odpuštěno......

zolli
18. 03. 2003
Dát tip
Život je složitej! Byli jsme dva a natolik bezduše, že najednou jsem sama. A svý roky si nechej, já je nechců, už tam mi skáčou kříže po krku!

Barbar
18. 03. 2003
Dát tip
zolli - fakt se ti to zdá složitý? Myslím, že je to někdy smutný, ale složitý to děláme sami a čím složitější to uděláme tím je nám hůř. Všimni si, že opravdovej vůl je šťastnej. :o)))))

Helga
17. 03. 2003
Dát tip
Já toho od Tebe četla jen pár, ale v souvislosti s nějakými Tvými kritikami, které jsem také četla, mi přijdeš jako "miloučce a neškodně naivní". Uznávám, že to není přesné, ale je to první, co mě napadlo. Chtěla jsem se zeptat, jestli mi dovolíš to označení, ale nechce se mi čekat na odpověď. No a z toho vyplývá to, že i když tato básnička vpravdě neoplývá vysokou kvalitou, nikterak to neuráží. Je to takové mile jednoduché a jednoznačné. Zdar a sílu. :)

Barbar
17. 03. 2003
Dát tip
Tak to má být, BARBAŘI vždycky mají být trošku na i v ní, miloučcí a ne škodní. Jsem rád, když se lidi usmívají, je to pro ně vzácný lék. Čti mne, směj se (mi) a bav se, netvořím kvalitu, ale jsem rád když vzbudím dobrou náladu (nálado vstávej!!!!!! :-)

O.K.

woai
17. 03. 2003
Dát tip
nálado vstávej, hola hola! Barbar tě volá! trošku mi to náladu zvedlo :-)

Severkanova
17. 03. 2003
Dát tip
Veverko, uz tou poznamkou urazis. Je to nutne? Neni lepsi byt jeden k druhemu kladnym zejmena kdyz ti nikdo neublizuje? Barbar se mi libi svym kladnym pristupem k basnim, a zejmena k jejich autorum. Nac ma byt vse "kvalitni?" A vubec: kdo ma ta spravna meritka na kvalitu? Barbar je barbarsky nezny. A umi se smat a radovat. A asi moji obhajobu vubec nepotrebuje. Takze, neni to obhajoba: jen navrh: veselme se, radujme se, bude nam vsem na tomto svete lip. :-)))

Barbar
17. 03. 2003
Dát tip
Je nádherné mít obhájce i ve vesmíru.... ....Děkuji Severko nová za tvoje upřímná a krásná slova Jsem jen starej BARBAR a mládí je mládí.... můj děda říkával: mládí je pomíjivé, ale blbost je věčná a jak je vidět některý studentky se drží trvalých hodnot. Veverka: Tak tímto začínám... buďte na mě hodný:-)

Helga
17. 03. 2003
Dát tip
Musím říct, že tady u Tě je to takové...milé. :) Zdravím.

Barbar
17. 03. 2003
Dát tip
Přijdi pobejt častějc. BARBAR

Helga
17. 03. 2003
Dát tip
Okaj. Určitě si vzpomenu. Dík za pozvání.

woai
17. 03. 2003
Dát tip
taky tě rádá vídám :-)

Barbar
17. 03. 2003
Dát tip
Holky, já se červenám, každý z vás dám svejch dvacet let... ..BARBAR

Barbar
17. 03. 2003
Dát tip
Jinak k tomu původnímu tam nahoře: Lysandra měla pravdu. Ti ostatní maj holt smůlu....

Helga
17. 03. 2003
Dát tip
Na to nehraju. Ale kdybys chtěl, dobrovolně se vzdám v Tvůj prospěch své chřipky.

Lysandra
17. 03. 2003
Dát tip
Barbare, Barbare rozmilý, na rtech úsměv vytváříš přemilý, v tvém milém barbarském kraji, smutky i splíny hned tají : )

Barbar
17. 03. 2003
Dát tip
:o)))))))))))) :-)))))))))))))

Lysandra
17. 03. 2003
Dát tip
: ) Jsem šťastná za tvůj úsměv : )

Imagine
16. 03. 2003
Dát tip
Ta druhá slok mi nějak nesedla...Je to takový trošku jenoduchý

Barbar
16. 03. 2003
Dát tip
Imagine - ber to jako avizo, pak ti třeba sedne, život je v podstatě velmi jednoduchej složitosti si do něho vnášíme sami Dík za názor ti posílá BARBAR

Lysandra
16. 03. 2003
Dát tip
Je to pěkné a pravdivé. A kdo zažil ten pochopí :) t*

zolli
16. 03. 2003
Dát tip
Ba ne, život je strašně složitej a proto, je třeba si do něj vnést zjednodušení ve splynutí dvou duší. A nějakej ten duch navíc, nejni taky k zahození.

Barbar
16. 03. 2003
Dát tip
zolli - život je jednoduchej. No, byli jsme sami dva a já pustil nějakýho toho ducha a zůstal jsem sám.....

T_O_M_
16. 03. 2003
Dát tip
No vida. Dobrý postřeh ze života.

Klasická barbarovitá odpověď na cosi, co jsem nečetl. Obdivuhodnou schopnost okamžitého verše autorovi rozhodně nelze upřít, kvalitativní stránka věci za tímto značně pokulhává.

Barbar
16. 03. 2003
Dát tip
Pišta_Hufnágl - -Ráčej pochopit, že sranda si neklade za cíl ohromit svojí vysokou kvalitou, ani hloubkou myšlénky. Když už tam někdo najde myšlenku která je mu srozumitelná je to fajn (snažím se seč jsem vždy nějakou do veršíků propašovat, ale někdy mnohé neťukne). A jinak to cosi je lze najít na adrese z prologu. BARBAR děkuje za pozornost odborníka.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru