Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Em, En, Ó, Pé

19. 03. 2003
3
1
3603
Autor
Fairiella

...

M“

 

Em jsou uši kotěte,

Co se diví: “To je svět?“

Jeho údiv nelze popsat

během několika vět.

 

„N“

 

Nežli bych přišla na to,

co mi připomíná En,

 zářilo by slunce zlato

a byl by bílý den.

 

„O“

 

O je uzavřený kruh.

Jedno z mála písmenek,

co vypadá jednoduše –

ale jenom navenek.

 

„P“

 

Prapor mává, závod začal,

řvou motory motorek,

kůň se splašil a pes štěká,

všechno zdrhlo na dvorek.

 

 

 


1 názor

"P" se mi moc líbí. J.Š.

Sakra, já už nevím. Úplně jsem zapomněl, co jsem tím chtěl říct... :-))))

Seregil
22. 03. 2003
Dát tip
M je dobrý... ale i to ostatní docela ujde....

Fairiella
21. 03. 2003
Dát tip
Smajlík s vlnící se hubou... ? Anebo máš neutrální náladu?

:-) :-( :-) :-( víš co to je?

Hezký ;-)

Fairiella
19. 03. 2003
Dát tip
:-)

Albireo
18. 03. 2003
Dát tip
Míwo, nerozumím. Naznačuješ snad, že je to plagiát? Jinak z té čtveřice se mi líbí právě to M.

Miroslawek
18. 03. 2003
Dát tip
Albireo: víceméně ano... naznačuji

Albireo
18. 03. 2003
Dát tip
Pokud je tomu tak, bylo by vhodné říct to naplno. Plagiátorovi patří ostuda, už tady pár takových případů pamatuji. Jednou to byl Kryl, podruhé dokonce jiný Písmák. Než se chlubit cizím peřím, to raději nepsat vůbec. Pokud má Míwa pravdu (jako že asi má). nechceš se přiznat sama, Fairiello?

Miroslawek
18. 03. 2003
Dát tip
Albireo: ale já opravdu jen naznačuji... vím totiž, že jsem víceméně toto někde četl, domnívám se, že to je špatně zapamatovaný a vědomě či podvědomě opsaný Žáček... ovšem ten poslední verš ve čtyřverší, ten byl určitě jinak. Ale protože samozřejmě nemám při ruce daný text a nejsem si ani oním autorem jist... natož, abych si pamatoval název textu (příp. publikace, kde se vyskytuje), abych jej mohl dohledat, nezbývá mi než jen po straně naznačovat....

Miroslawek
18. 03. 2003
Dát tip
Albireo: a navíc plagiát je vědomý podvod... to bych si zde netroufl tvrdit.

Fairiella
18. 03. 2003
Dát tip
Hele, lidi, to je vážně z mý hlavy. Fakt. A jestli ne, tak opravdu nevím, kde se to v mém nicneznalém mozku objevilo...

Rowenna
18. 03. 2003
Dát tip
M - je krásné.

Albireo
18. 03. 2003
Dát tip
Ach tak. Také mně napadlo, že takhle si rád hrál Žáček. A věřím, že to může být podvědomá nápodoba a ne plagiát. Na N mě napadlo pár asociací: Přes střechu tovární haly, stegosauří vidím hřbet. O prsty bojím se, zdali pila nechá mi všech pět. Já vím, je to blbé. Jen jsem chtěl aspoň něco plácnout.

Fairiella
18. 03. 2003
Dát tip
Náhodou, je to super. To by mě v řivotě nenapadlo... :-) Jo a dík, Roweno.

Fairiella
17. 03. 2003
Dát tip
No teda... a co autorská práva? ;-)

Krel
17. 03. 2003
Dát tip
tady se kuje něco nekalého?:-))

Fairiella
17. 03. 2003
Dát tip
Nojo, to abys u toho hned byl, co?! :-)

Miroslawek
16. 03. 2003
Dát tip
Em jsou uši kotěte, Co se diví: “To je svět?“ Jeho údiv nelze popsat během několika vět aspoň opisovat je třeba umět... ;o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru