Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bylo, nebylo...

17. 03. 2003
12
0
1953
Autor
Quinn

"Maminko, to si pánbíček

fotografuje andělíčky?"

"Ne, miláčku,

to se jen lidé

navzájem

k němu posílají..."


Fidunka
07. 12. 2003
Dát tip
!*

....jo, přiřadím se taky k tomu šedýmu stádu, kteří to pochopili až za chvíli:-) skvělá myšlenka! t*

Honey
11. 06. 2003
Dát tip
*****

Dejf
23. 05. 2003
Dát tip
hodně dobrý, smál jsem se a pak přešel v tichý pláč :-))) TIP

gASK
11. 05. 2003
Dát tip
No, přiznám že napoprvé jsem taky snažil vměstnat si tam blesky ale pak mi to bleskem blesklo hlavou a došlo mi to:) Pěkně trefně krátke..prostě líbí:)

Kastel
21. 04. 2003
Dát tip
docela bombička - T

Angeri
25. 03. 2003
Dát tip
Tak s tou vodou jsem to teda taky nepochytila:-)

Quinn
23. 03. 2003
Dát tip
WiruZ: Většinou si svoje názory na tydle věci, do kterých nemam co mluvit a ani do nich vlastně pořádně nevidim, nechávam pro sebe...ale tentokrát...souhlasim s tebou... pamadeus: voda?

pamadeus
22. 03. 2003
Dát tip
Moc tomu nerozumím, zprvu blesky potom voda....

Angeri
19. 03. 2003
Dát tip
Přiznávám, že sem asi zabedněnec, protože mi to fakt chvilku trvalo, ale už jsem si poskočila, a jsem fakt ráda, žes něco takovýho vytvořila, protože už vím, co dám dneska ve vlaku za hádanku svým "superinteligentním" kamarádům. :-) fakt skvělý!

Quinn
19. 03. 2003
Dát tip
Díky všem :o) Angeri: no jo, zapeklitý věci jsou to :o)

woai
19. 03. 2003
Dát tip
ahoj lidi, jsem tu znova a vidím to v "novým světle" - ach jo! četla jsem v nejnovějších 100+1, že maj Američani nějakou novou zbraň na způsob člověkem vytvořeného blesku (funguje to jako mikrovlny, co vyřaděj z provozu veškeré přístroje v okruhu 300m od zásahu) - a chtějí to teď použít... - jojo, vyzkoušet si to... může prý se tomu nastavit různá účinnost "škodění", ale má to v sobě tolik energie, kolik vyrobí celá elektrárna za den (nenapsali ovšem jaká elektrárna, ale i tak to zní fakt hrozivě) - tak nevím, sledovat dnes v noci televizi nebo klidně spát a na hrůzné zprávy si počkat do rána?

Quinn
19. 03. 2003
Dát tip
woai: četla jsem to taky...

WiruZ
19. 03. 2003
Dát tip
USA jsou....skoda mluvit.....bleee....

WiruZ
19. 03. 2003
Dát tip
a hlavne ten hajzl Bush.....jeste jednou bleee....

WiruZ
17. 03. 2003
Dát tip
Nadhera!!!! chtel jsem to napsat jako vaznou kritiku...bohuzel neni mi tak doprano, ale nevadi...moooc se mi to libi...chytlo me za srdce....trochu zmacklo a do jakehosi tvaru...aha TIP....a to jeden primo megaobrovskej......jsem z toho unesenej....davam do nejoblibenejsich.....uffff......!!!!!!

woai
17. 03. 2003
Dát tip
nAvzájem? nejdřív jsem myslela, že nebe křižují blesky a pak mi to došlo... hm, i tak mám dneska depresi...

Lukri
17. 03. 2003
Dát tip
vede k přemýšlení ...

alim
17. 03. 2003
Dát tip
super ztvarnena myslenka...tipik..***

Shammann
17. 03. 2003
Dát tip
A víš jaké odpovědi se mu dostane ve skutečnosti??Nevim, drž hubu a jez, kdo se má na to koukat?!:-)

DRACULA_
17. 03. 2003
Dát tip
:o)!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru