Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mířím do srdce

18. 03. 2003
5
0
2178
Autor
Seregil

Jo ta čajovna je plná inspirace (ale to už jsem asi psal, že?)

Sním.

O chvilce.

Chvilce klidu v rozhádanosti.

Rozhádanosti duše.

Duše, jež střílí.

Střílí šípy.

Šípy do srdcí.

Srdcí, jež krvácí z čaje.


Semeno
13. 05. 2003
Dát tip
Tak..mm..ta se mi nelíbí. a já možná vim proč se ti nepovedla. Protože se intenzivně soustředíš na vyjádření okamžitých pocitů, nemám-li pravdu. jenomže pocity jsou z kategorie nevyjádřitelných minimálně do vlastní spokojenosti, maximálně do pochopení, vžití či vcítění se jiné oddělené mysli, nenachází-li se v minimálně podobném prostředí. Je to jako s chemickou reakcí. Jelikož to chemická reakce je. Já jsem se taky chvíli o něco podobného pokoušelo, ovšem brzy jsem přišlo na to, že slova nejsou vždy ideální prostředek zachycení těchto vjemů. Uspokojivým vyřešením mojí situace se stala malba, ..barvy..tvary.. naprosto spontání. No, tak to jako abys věděl, že tu s těma pocityma nejseš sám. :o))

miklunka
21. 03. 2003
Dát tip
uplne s tebou citim :o)*

Jeanette
20. 03. 2003
Dát tip
tak tenhle styl me moc neoslovil...opakovani tu podle me neni na miste

houba
19. 03. 2003
Dát tip
*

se začátku má to nádech , ale ten se ztrácí v mlze. Moc nezaujalo popravdě (slabý čaj :)

Seregil
18. 03. 2003
Dát tip
Nevím, jestli byl slabý, ale ty pocity byly dost silné....:)

Seregil: ano to v tom cítit je...

fidel1
18. 03. 2003
Dát tip
Načo snívať o bolesti?

Seregil
18. 03. 2003
Dát tip
fidel1: O bolesti? Bolest je jen skrytá.... sním o klidu v duši....

už zase - Pickwick, co dokáže čaj!

Seregil
18. 03. 2003
Dát tip
Kdyby jenom Pickwick Swedish_Niggu

Notreal
18. 03. 2003
Dát tip
* přesně krásný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru