Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marná láska

22. 03. 2003
15
5
3628
Autor
Beezer

Kolik z vás někdy bolelo srdíčko? Kolik z vás jste nad tím plakali? Kolik z vás se vžije do tohoto díla?

 

Hledíc na dráhu,

na srdci dlahu,

marný lék na smutnou lásku,

teď z poza prahů,

nemám již snahu,

uzavřít citovou sázku.

 

 

Střídajíc vlaky,

sleduji ptáky,

symboly ztracených duší

s pestrými draky,

hrají si mraky,

kterým však samota sluší.

 

 

Až skončí smutky,

prazvláštní skutky,

bolestí nahořklých písní,

z kousíčku rudky,

vytesám schůdky,

z dušičky, která mě tísní

5 názorů

koloušek
02. 06. 2010
Dát tip
Pěkné.T*

Alú
24. 02. 2008
Dát tip
Ani změna vlajky (můj nejdražší trumfe) nestáhne tanky, co srdce tvé tak kruté připravilo k výstřelu.

Alú
24. 02. 2008
Dát tip
Ani změna vlajky (můj nejdražší trumfe) nestáhne tanky, co srdce tvé tak kruté připravilo k výstřelu.

Pokiiita
23. 01. 2007
Dát tip
smutné,ale krásné *tip

Beezer
19. 08. 2005
Dát tip
Neomlouvej se. Nejní za co :) Tohle je starší dílko. Poslední dobou zjišťuju že už takhle moc nepíšu. Ani nevím proč.

leenai
18. 08. 2005
Dát tip
mi mrzí, ale tadle mi nejede... tak nic, sorry

pozorovatel
04. 07. 2004
Dát tip
Hezky plynule se mi četlo*

Babetka
07. 06. 2004
Dát tip
No, máme oba prostě skvělý nápady. :-)

Beezer
06. 06. 2004
Dát tip
No. Mě se zase moc líbilo to srdce opírající se holí. Ten obrat se zase moc líbil mě.

Babetka
04. 06. 2004
Dát tip
Mně se to líbí. Máš zajímavý obraty - např. "na srdci dlahu" - to mě dostalo... ***

andromeda
28. 04. 2004
Dát tip
tip

Beezer
31. 07. 2003
Dát tip
Hmm. Poezie není vždycky veselá. Kort u mě. Tady není nějaká význačná figura, ale je to dost o prožitku. A ten příjemnej nebyl, ačkoli, jak říká Zolo(a má pravdu), zas tak dramatický nebyl. Každopádně díky.

BuddyO
28. 07. 2003
Dát tip
Koukám, že sem tady asi nejmíň oprávněnej psát nějakou kritiku, ale to nevadí. Původně sem se na tohle dílo podíval jen kůli počtu tipů. Ale myslím že jich to dílo má tolik oprávněně. Je to zajímavý, hezký, ale chvílema až moc smutný.

ten rytmus se mi líbí...to asi, jak jel ten vlak :-) A souhlasim s tim, že tohle má do deprese z lásky hodně daleko, navíc já nemám ráda chlapy, který používaj zdrobněliny a tak :-)

Beezer
01. 06. 2003
Dát tip
Co je špatnýho na zdrobnělinách? Dá se s nima perfektně vyhrát. Možná jsou trochu naivní a bez nich je líp vyjádřena tvrdší realita, ale...

neřikám, že je na nich něco špatný, řikám, že JÁ je nemám ráda, nic víc, nic míň :-)

soňa
25. 04. 2003
Dát tip
**

Beezer
12. 04. 2003
Dát tip
Určitě máš pravdu v tom, že doporučovat pocity je blbost. Tohe dílko jsem napsal podle toho, jak mi bylo v danou situaci. Jak šli moje pocity, tak to šlo na papír i když je pravda, a teď si možná budu protiřečit, že jsem si trochu přihřál polívčičku. Ostatně, samo set o nikdy rýmovat nebude :-) No a proto se ti mohou zdát ty dva řádky zdát vynuceně. Možná jsem nevěděl jak dál. Možná.

Beezer
06. 04. 2003
Dát tip
Ha. Jsem odhalen. Musím uznat, že jsi prokoukl něco, o čem jsem vůbec neuvažoval. Máš naprostou pravdu v tom, že to nebylo až tak drastické. Vlastně šlo jen o takové nedorozumění. A jak jsem tak jel vlakem a koukal ven, tak to ze mě tak nějak vyšlo. Ostatně, já skládám ze srdce a to, když opravdový smutek nezažije, tak stěží něco opravdu smutného vymyslí. Každopádně už vím, na co si musím dávat pozor v prologu :-) Tím, že mi skončila doba hájení známená asi tvrdší život v Písmákovi že? :-)

Zolo
06. 04. 2003
Dát tip
Se mnou určitě ;)))

Zolo
05. 04. 2003
Dát tip
Já myslím, že ten Tvůj prožitek nebyl až tolik dramatický a nezasáhl opravdu srdce, protože báseň, která se mi jinak líbí, jde po povrchu, pláč máš zmíněný jen v prologu, ale že bys pro slzy neviděl nebo dokonce Tě vlaky inspirovali k tomu ukončit život, který pro Tebe nemá dál cenu žít, ... A už vůbec přemýšlet nad citovou sázkou ... Skončila Ti doba hájení (10 dílek) Tak jsem se do toho trošku opřel, když si stál o hlubší kritiku, ... Musíš sfárat hlouběji, ...

Beezer
24. 03. 2003
Dát tip
Zly- Nehynoucí verš? Perfektní, ale co mělo znamenat tokoušení spolu?¨!!! poetist- střídajíc je opravdu druhá strofa a to neříkám po kritice katugira, kterému jsem nesmírně vděčný za kritiku jak má být.

Hecký:-)

T_O_M_
23. 03. 2003
Dát tip
To Zly: Dělej si srandu z někoho jinýho!! :-(

LaMouette
22. 03. 2003
Dát tip
... o smutku vím svý.. a nejen pro marnou lásku... *

T_O_M_
22. 03. 2003
Dát tip
Do dílka jsem se vžil bez problémů. A kvůli bolavému srdci jsem vlastně sám začal psát(a že nás je víc..), takže vím o co jde. Musíme to nějak překousnout.

Schi
22. 03. 2003
Dát tip
I smutek se dá ztvrátnit hezky. To je na něm to pravé. Tip

Bernadeta
22. 03. 2003
Dát tip
Pěkně*

Poetist
22. 03. 2003
Dát tip
Je to krásný, jenom mě zaráží tvar přechodníku "střídajíc," je druhá strofa z pohledu holky, nebo je to jen chyba (místo "střídaje")?

katugiro
22. 03. 2003
Dát tip
druhá strofa je výtečná! ostatní hodit do koše a výsledek přesunout mezi miniatury... :)

Zly
22. 03. 2003
Dát tip
Osvědčený a nehynoucí verš Laskapaska. Už sem myslel, že se neobjeví a už jsem o něj dokonce měl strach, ale ne, je tady. T_O_M: Tak to zkuste spolu, třeba vám to vyjde

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru