Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvátám

22. 03. 2003
7
0
2752
Autor
Seregil

Ach ta čajovna

Chvátám.

S dýmem, jež rozplývá duši.

S dýmem, jež pohltí emoce.

Chvátám.

Zabít.

Zabít duši i emoce.

Je to nemoc tabákového kouře.


milk
23. 10. 2003
Dát tip
s tím dýmem pozor, jen aby to nebyla nekuřácká čajovna...:)to se mi tuhle stalo a ja behem vecera musela vybihat ven do zimy:) ale báseň dobrá......... rozhodně mě to zaujalo... hlavně ten dým, fascinuje mě když se rozplývá ve vzduchu....

Jeanne
08. 04. 2003
Dát tip
mě se líbí *

Semeno
26. 03. 2003
Dát tip
Vražda tomu dává akci! Akce konané v dýmu(zní to líp), adventure. Mé oblíbené. To však s tímhle nemá moc společnýho, ..i když nic jinýho to neni. Hodnocení? Příliš normální..

houba
24. 03. 2003
Dát tip
jsem si nejdřív říkala, co tě to popadlo, že chceš zabíjet svojí duši a emoce, ale ten konec vysvětluje vše :o) *

Shammann
24. 03. 2003
Dát tip
I zabít:-)

"To je rodina, todleto ! Samý sádlo ! To sou ňáký čmeláci ?" (omlouvám se, ale Pučmeloun zvítězil.)

Seregil
22. 03. 2003
Dát tip
Tam se toho dá napsat.... až by ses divila, co všechno... .-)

studanka
22. 03. 2003
Dát tip
někde jsem slyšela, že "vodnice" je ještě nebezpečnější než cigarety- pozor na to! :-)

Seregil
22. 03. 2003
Dát tip
Dám si pozor.... neboj, zas tak často tam nejsem...

LaMouette
22. 03. 2003
Dát tip
....*

Cirilla
22. 03. 2003
Dát tip
chvátám na sobotní kalení... promiň, nedalo mi to. Tahle je fakt super! Jen ty emoce nezabíjej moc, co by na to řekla Studánka :o)

Seregil
22. 03. 2003
Dát tip
No Ciri, už řekla.... ale já si dám bacha.... se máš, že deš kalit, já tuhnu v procesu zvaném pracovní a užiju si tu dvanáctku i zítra, tak si to užij... :-)

woai
22. 03. 2003
Dát tip
dám avi Pištovi :-) asi to pochopí líp než já ;-) my byli dneska v čajovně na "lassi" (jogurtový pití) - přepila jsem se (měla jsem dvě broskvový, asi litr) ;-))) ať žijou čajovny! :-)

katugiro
22. 03. 2003
Dát tip
zaprvé - tabáku pro dým netřeba... :) zadruhé - spojení chvátání a dýmu vytváří disonanci, která mi poněkud kazí dojem

Astalavista
22. 03. 2003
Dát tip
:o) jsem si vzpomněl na Pučmelouna... pardon, to sem nepatří :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru