Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

REM

25. 03. 2003
14
0
2150
Autor
rire

Stmívá se
hlava spí
jen oči ještě
bloumají


Jak uspat
zavřít
unavit
Dva svědky
kalných svítání
Jak pošeptat jim
Usněte
Než Měsíc znovu odkvete
Jak...

Tu ze sna křikl denní pták
a okno zastřel
černý mrak
víčka se pevně
sevřela
a duše z očí
zmizela
PS
21. 04. 2003
Dát tip
rire: Chceme-li se srovnávat pouze s mistry, nemohli bychom psát vůbec! :o) A jak tady několik lidí poznamenalo - je to jako píseň... A ano, na přednes je to hodně jemná věc, ale i proto: rýmované to vážně je. :o) (BTW teď jsem asi 5 minut přemýšlel, proč jsem sem vlastně původně klikl, když nerýmované věci nečtu, většinou hledám odlehčení :o) a až teď jsem pochopil, že kvůli názvu. :o) Takže máš ode mě ještě jednu pochvalu - líbí se mi ten téměř definitorický přesto však dostatečně poetický popis obsahu básně rovnou v názvu.

Ticha_duse
30. 03. 2003
Dát tip
***

Rowenna
28. 03. 2003
Dát tip
Opravdu, je to jako píseň. ******

rire
27. 03. 2003
Dát tip
PS: Asi to bude náhledem na význam kategorie "rýmované básně". Pod tímto pojmem si představím například poezii Karla Kryla. A srovnám-li své experimenty s jeho vyzrálostí, plyne mi z toho spíše nerýmované - nestrukturované, nesvázané formou. Jinak plynoucí.

PS
26. 03. 2003
Dát tip
Líbí! (Ale proč, proboha, proč??? nejsi schopný najít rým ve VLASTNÍ básni...? Kategorie lyrické RÝMOVANÉ!!!) (Nejsi jediný, kdo to nacpe do kategorie aniž by se zamyslel... :o()

Tynic
26. 03. 2003
Dát tip
Pro recitátora převelejemná věc *****!

suva
25. 03. 2003
Dát tip
tak teď ti tu vykřikne noční pták, ze spaní...

AZALIN
25. 03. 2003
Dát tip
hmmmm..... :-)))

Wiki
25. 03. 2003
Dát tip
.........*........*........*..........*...........*...........*.......*.........*.......

Sleepy
25. 03. 2003
Dát tip
Jako nadšený praktikující "rychlých pohybů očí" v kteroukoliv denní či noční hodinu a ještě nadšenější posluchač (ne)jmenované kapely ti ten tip prostě nemůžu nedat :o)

Bix
25. 03. 2003
Dát tip
uf, len to nie ! ten záver ma až vystrašil je to pieseň ? rýmovanú formu zvládaš skvele (a ďakujem za kamienok:o))

rire
25. 03. 2003
Dát tip
Bix: časem to do písně vyroste.... melodie.. tam je... ale ještě nemám techniku abych jí dal tvar.. rozlet a křídla - a i pak bude hrána jen v hodině mezi psem a vlkem tam roste její svět

Bix
25. 03. 2003
Dát tip
křídla už máš !*

Endif
25. 03. 2003
Dát tip
* Ten konec jsi vzal trochu hákem, ale jinak pěkný! :)

UfoTofu
25. 03. 2003
Dát tip
Taky jsem se snažila napsat něco podobnýho, ale zvrhlo se to v ty ostrý hrany, jako vždycky. Takže - moc líbí. Obdivuji.

Armand
25. 03. 2003
Dát tip
.-)

Šílená
24. 03. 2003
Dát tip
*.*.*.*.*.*.*moc*.*.*.*.*.*.*

Bříza_
24. 03. 2003
Dát tip
:c)

Hvězdička
24. 03. 2003
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru