Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svět za kouřovým sklem

26. 03. 2003
15
0
5603
Autor
Movsar

 Svět za kouřovým sklem

    Ostré slunce svítilo přes kouřové sklo a střídmě ozařovalo Ivoše, oděného v černý kožený overal, beze zbytku lysého a v ruce třímajícího vodítko, na jehož konci byla upnuta Soňa. Té – na všech čtyřech – z úst visel růžový jazyk. Občas ho skryla zpět a pak nechala opět vypadnout ven s proudem slin. Bořek stál opodál, vše sleduje a silně nervózní, nepřemohl chvění žaludku.

   Všichni tři byli uvnitř podivného skleníku, letícího prázdnem, rychlostí, již ani nevnímali.

    Ivoš ucítil příjemný tlak v konečníku a pak ruce na svých bocích, které mu sjížděly po overalu a kroužily po hýždích. Byly to ruce Bořka, teď už se zmítajícího v divokých kmitavých křečích. Vše nabralo rychlý spád, Soňa sebou cuká, chce se vytrhnout z řemenu, Bořek přidává na rychlosti a Ivoš vlní pánví křiče, zbaven strachu, vždyť letí vesmírem, řítí se k planetce Zemi a neovládá se, teď už ani Bořek, Soňa vyskakuje do výšky, dotírá na oba muže.

    Na chodník před pasáží Vesmír dopadl kousek taveného skla. Přelet kolem sluneční výhně ani nemohl dopadnout jinak.

 


Evička
01. 04. 2005
Dát tip
dobrá představa, dle gusta ... i nějaká (méně podstatná) invence by se v závěru našla ... tip

Susanne
03. 12. 2003
Dát tip
No já teda hledím.......

Elyn
28. 10. 2003
Dát tip
Stylisticky na tom nic divnýho nenacházím, je to takhle schválně a je to tak dobrý... souhlas s Toyenkou - neházej kamení...;)

fermosa
08. 04. 2003
Dát tip
No teda, jsi mi dal zabrat :o) *

Humble
04. 04. 2003
Dát tip
To je správně hnusný... :o)

Hakim
01. 04. 2003
Dát tip
uuuuuuu.... Moc dobrý mi to příjde!*

toyenka
31. 03. 2003
Dát tip
Helga: nechceš, já jí za tebe napíšu.. (tu esej).. když ty za mě tady projdeš ty písemnosti mých kolegů.. ach jo.. a vážně to napsal dobře (i když máš pravdu, že divoké to je, já bych to přeci jen napsala trochu jinak..)

Movsar
31. 03. 2003
Dát tip
toyenka: dík za kvalifikovaný názor a osvícený pohled na věc. a za přečtení všem.

Helga
31. 03. 2003
Dát tip
toyenka: Nechme toho, jedna druhou nepresvědčíme a autor bude stát za kladnou kritikou. To je jedno. A esej už píšu, chytla jsem po 4 dnech konečně slinu. :)

Helga
29. 03. 2003
Dát tip
toyenka: Jak se "kritik utne"? Já si za svým stojím, a to zcela neoblomně...

toyenka
29. 03. 2003
Dát tip
Helga: taksi to eště dvakrát přečti a bude ti to jasné.. ne? Ale jestli jsem se tě dotkla, tak promiň..Venku je přeci krásně, ne?

Helga
29. 03. 2003
Dát tip
toyenka: Četla jsem to několikrát a stále tvrdím to samé. Ty věty jsou poskládané poněkud divoce. Nedotkla ses mě, jen mi to prostě přijde přespříliš do očí bijící. A venku krásně je, jen kdybych, sakra, nemusela psát esej...

cup_of_tea
28. 03. 2003
Dát tip
Zajimavy... drsny... a dobre napsany*

toyenka
28. 03. 2003
Dát tip
Fakt to je stylizované dobře.. i kritik se utne, ne? Ale proč tak atakuješ Movsar(e) kritika? Není lepší si dát chlebíček? (já teda panáka.. má to sílu..)

Sysa
28. 03. 2003
Dát tip
Je to jako Naked Lunch Starouše Bulla Lee Burroughse...připomíná mi to ty jeho šibeniční orgastický scény...hmm

clovrdik
28. 03. 2003
Dát tip
drsný .. ale dobře napsaný .. TIP za to

Helga
27. 03. 2003
Dát tip
Tak moment - je olysalý overal nebo Ivoš? Kdyby overal, tak to znamená, že i overal třímá v ruce vodítko. A za další - Soně z úst visí jazyk, který stojí na všech čtyřech. Špatně stylisticky skládáš věty. A jinak nějak nevím, co si o tom pomyslet...

Movsar
27. 03. 2003
Dát tip
a co takhle autorská licence? nemusíš ji zrovna uctívat, stačí když ji budeš ctít. mimoto tvoje připomínky nejsou opodstatněné. je to tak správně.

StvN
27. 03. 2003
Dát tip
Hele ty věty jsou fakt divný. Autorská licence neexistuje. Můžeš si psát po svým, ser na pravidla, proč ne, ale aspoň musíš vědět, která pravidla porušuješ, jinak seš za nevzdělance.

Carrie
27. 03. 2003
Dát tip
Do klubu!!!

Movsar
27. 03. 2003
Dát tip
Pro Slovenskou televiziN: znovu opakuji, že je to tak správně. co tě špatně naučili na středním odborném učilišti mě neinteresuje. ať to bylo/je cokoli (klíčem k mé obhajobě budiž bráno toto před závorkou vyřčené). A svou druhou větou v kritice jsi právě ty sám poukázal na to, kdo je tady nevzdělanec. Carrie: jsem poctěn.

Helga
27. 03. 2003
Dát tip
Jak nejsou moje připomínky opodstatněné??? To, na co poukazuji, tomu dílu dává trochu jiný, dejme tomu trošku surrealistický, rozměr. Což mi přijde jako dost významný fakt, vzhledem k tomu, že se tím mění vyznění díla. Stylistika je věc důležitá, když chceš psát. A ohánění se SOU je poněkud mimo. To je jako když při pečení chleba přidáš do těsta hrách a oháníš se pak tím, že tě nikdo péct chleba neučil. A pak taky nechápu, proč tedy toužíš po hlubší kritice...

WiruZ
26. 03. 2003
Dát tip
ufff...tak tohle je dost drsny....a ten konec....*/*

Movsar
26. 03. 2003
Dát tip
dík.

fungus2
26. 03. 2003
Dát tip
Sakriš. To je krátké, ale vše říkající.

woai
26. 03. 2003
Dát tip
rychlostí, JIŽ... konec dobrej ;-)))

jak te nemam rad tak tohle to je hodne husty a tipa si za to zaslouzis

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru